3733 Reacties

3 jaar geleden

Haha, wat een goed topic. Ik mocht bij 16w al prikken voor de suikertest ivm aanleg in de familie een eerdere zwangerschapssuiker. Krijg ik de waarde terug blijkt in na de 2 uur een ‘te lage’ suikerspiegel te hebben 🤷🏼‍♀️ schiet mij maar lek.

3 jaar geleden

Wat mij het meeste dwars zit zijn niet de kwaaltjes ofzo want neem het voor lief. Maar het feit dat ik geen partner meer heb en iedereen het hele verhaal willen horen en blijven vragen hoe het kan dat ik geen partner meer heb. Ik kan er toch niks aan doen dat meneer er hard vandoor gaat op het moment dat hij weer vader word? Echt heb ze allemaal Gehoord... 1. Een kind heeft een vader nodig, waarom doe je niet meer moeite om de vader er bij te betrekken? 2. Ow je bent vrijgezel hoe komt dat dan? 3. Zo nog even en dan kunnen jullie er met zijn 2e van genieten. 4. Geen partner hoe ben je dan zwanger geraakt? 5. Het was zeker een one night stand? 6. Is het kind wel welkom? 7. Waarom zou je het kind houden? En ga zo maar door. Heb genoeg moeite gedaan om te proberen hem er bij te betrekken. Maar ik neem tenminste wel me verantwoordelijkheid. En wil wel zorgen voor een mooie toekomst voor me kindje. Doet me soms gewoon pijn dat ik er op aan word gekeken omdat ik er wel iets van probeer te maken.

3 jaar geleden

Reactie op Mommyxtoxbe

Wat mij het meeste dwars zit zijn niet de kwaaltjes ofzo want neem het voor ...
Pffff, wat zijn mensen ongevoelig zeg! Zulke dingen zeg je toch niet??

3 jaar geleden

Haha, wat een goed topic. Ik mocht bij 16w al prikken voor de suikertest i ...
Wat gebeurt er als het te laag is? Moet je dan ook opletten?

3 jaar geleden

Oh ja ik wil even klagen over iets heel sufs. Durf het niet tegen iemand te zeggen omdat het belachelijk is maar... Ik wil zo graag salami. En niet gebakken. Het is het enige waar ik aan kan denken en ik ben zo boos dat ik geen salami mag. Gekkigheid die hormonen

3 jaar geleden

Partner kan helaas niet tegen opbouwende kritiek. Als ik hem probeer duidelijk te maken meer te bewegen omdat hij overgewicht heeft word hij boos, geen zin om met mij te gaan “sporten” etc... Het werk zit hem ook niet mee als zzp’er en wilt weer terug naar een fastfood restaurant om te werken wat hij voorheen deed... Wilt graag doorbreken als producer voor muziek maar ik zie er gewoon geen toekomst in. 😕 Dus we hebben vaak flinke discussies en soms krijg ik zo’n schuld gevoel tegenover mijn kleine meid in mijn buik... Het feit dat we nog allebei bij onze ouders wonen (woning nood) helpt ook niet om positief te denken al doen mijn ouders wel heel erg hun best voor mij en de kleine om thuis een kamertje in te richten. Mijn leven is een chaos op ‘t moment😣

3 jaar geleden

"Wil je weten wat het wordt?" Ik mag hopen gewoon een baby.. het IS al een jongen of een meisje!!

3 jaar geleden

Als iemand vraagt weet je al wat het wordt? Dan zeg ik ja we krijgen een jongentje. Ow leuk en ben je er blij mee.... ja serieus🙈 tuurlijk ben ik blij , wat is dat voor gekke vraag.. ben al lang blij dat we een baby verwachten na al die jaren🥰 en of het nou een jongen of een meisje wordt, dat maakt dan al helemaal niks meer uit

3 jaar geleden

Reactie op Suus196

Oh ja ik wil even klagen over iets heel sufs. Durf het niet tegen iemand te ...
Ik had dat in het begin met leverworst. Echt ongelooflijke drang om het te eten. Maarre.. Is salami rauw? Waarom mag dat niet?

3 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Als iemand vraagt weet je al wat het wordt? Dan zeg ik ja we krijgen een j ...
Jaaa inderdaad. Als je verteld dat je zwanger bent en je gelijk de vraag krijgt: gefeliciteerd, weet je al wat het wordt? 🤦🏻‍♀️ Net alsof dat het belangrijkste is! Meestal antwoord ik dan: ja een gezonde baby! Overigens weten mijn partner en ik wel wat het wordt, puur uit nieuwschierigheid. Maar we houden het lekker voor ons zelf 😛

3 jaar geleden

Reactie op EvaAurora

Ik had dat in het begin met leverworst. Echt ongelooflijke drang om het te ...
Ik heb dat met zalm en carpaccio! Droom er zelfs over 😂🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Als iemand vraagt weet je al wat het wordt? Dan zeg ik ja we krijgen een j ...
O ja vreselijk he! Hier precies hetzelfde we krijgen voor de 2e keer een jongetje en dan vragen mensen en wat wordt het? En dan zeg ik blij weer een jongetje😁 en dan zeggen ze.. oww ja maar dat is toch ook leuk? Dan denk ik, heb ik gezegd dat ik het niet leuk vind?

3 jaar geleden

Ik kreeg van de week de vraag van een totale vreemde of het gepland was. Dat is toch ook raar om te vragen😂

3 jaar geleden

Reactie op s-1

Ik heb dat met zalm en carpaccio! Droom er zelfs over 😂🙈🙈
Ja ik droom ook regelmatig over sushi. Laatst lekker buiten geluncht, maar ik kwam er achter dat ik zo weinig mag eten. Ik was lichtjes geirriteerd ja 🤭 kzag heerlijke steak tartare, carpaccio’s en gerookte zalm voorbij lopen. En wat had ik? Een soep en garnalenkroket...

3 jaar geleden

Reactie op licakika

Wat gebeurt er als het te laag is? Moet je dan ook opletten?
Volgens de assistent geen reden tot zorg. Ik word sowieso bij 24 weken nog een keer geprikt.

3 jaar geleden

Reactie op Deems1991

"Wil je weten wat het wordt?" Ik mag hopen gewoon een baby.. het IS al een ...
Haha, dat zegt ik ook vaak. Het was al meteen besloten. Alleen wij weten het nog niet 😂

3 jaar geleden

Reactie op Mommyxtoxbe

Wat mij het meeste dwars zit zijn niet de kwaaltjes ofzo want neem het voor ...
Jeetje wat superheftig! Kan me echt voorstellen dat je daar helemaal genoeg van hebt! Ook echt super ongevoelig van mensen om dat soort dingen te vragen... sterkte!!!

3 jaar geleden

Volgens de assistent geen reden tot zorg. Ik word sowieso bij 24 weken nog ...
Ok gelukkig, das mooi😊 hopen dat t bij 24 weken nog steeds goed is

3 jaar geleden

Mensen die vragen hoe ver je bent? en of er misschien nog 1 in zit, omdat ik al best een buikje heb. Word er wel onzeker van .

3 jaar geleden

Schoonmoeder en schoonzus die totaal geen intresse tonen. schoonmoeder die oprecht boos is dat ze niet mee mag naar een echo.. (duh ik wil liever je zoon mee hebben!) zelf vind ik het niet zo erg... maar de opmerkingen die af en toe gemaakt worden vind ik voor vriendlief erg lullig en gemeen.