3733 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Ik heb er ook heeeeel lang mee lopen rotzooien.... uiteindelijk bleek het u ...
Ik voel me echt niet gestrest. Had dat wel maar ook niet meer zo. Ik weet weer wat belangrijk is Hanna en m'n mannetje... En werk boeit me echt een stuk minder. Ik ben niet bang ervoor ik leef erin. Het is constant momenteel. Maar thanks voor de reactie, misschien in het verleden wel aan de orde geweest bij mij dat zou kunnen.

2 jaar geleden

Ik ben nu 14+3 zwanger van m'n 3e dochter en wou heel graag morgen mijn twee oudste dochters een t-shirt aandoen met een aankondigingstekst voor het kinderdagverblijf, ik bedruk deze altijd zelf. Ben dus al de hele dag bezig met die *** t-shirts... de strijkstof wou niet loslaten, toen begaf m'n macbook het en prikte ik keihard met een soort haak in m'n vinger 😵. Eindstand, een kapotte macbook, pijnlijke vinger en GEEN t-shirt voor morgen... eerst volgende keer dat ze ze aankunnen is dan pas volgende week woensdag 🥲 Nou heb ik sowieso een rotweek, deze week is de sterfdatum van m'n vader en dat in combinatie met alle hormonen is miet prettig, alles gaat mis en ben mega chagrijnig en verdrietig de hele dag door.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Sorry maar wat een onzin, een sigartet helpt in de optiek van de roker tege ...
Oooh I know.. Ik weet dat het slecht is voor ons en Vooral voor hemzelf. En dat zijn werk stresserend is, kan hij weinig aan doen, buiten zijn baas. (Meer werknemers aannemen.. maarja de 'met ervaring vereist'-cyclus 😒) en ja hij zegt wel dat het hem helpt 'kalmeren'. Het is en blijft een verslaving. Weliswaar een ongezonde.. hij had 'beloofd' te stoppen maar ja, ik zie het niet eens minder. En blijven vragen 'zagen' helpt dus geen F***.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Meisjesmamafm

Ik ben nu 14+3 zwanger van m'n 3e dochter en wou heel graag morgen mijn twe ...
Heh, bah, soms gaat ook gewoon alles mis. En dan ook nog in zo'n emotiomeel zware week 😥. Sterkte deze week én natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

VRIEND

2 jaar geleden

Na voor het eerst sinds meer dan een jaar weer even weg te zijn geweest (welgeteld 1 nacht nog geen 10 km van huis 🤣, maar heerlijk hotel met lekker bad) terwijl Robin bij opa en oma logeerde zijn zowel zij als ik nu snipverkouden 🤧. Coronatest was gelukkig goed maar ze blijft maar hoesten en huilen van pijn. Net maar paracetamol gegeven en al vroeg haar nachtfles, hopelijk komt er nog wat van slapen vannacht 2e nachtfles alvast klaargezet. Tja er is ook altijd wat. Maar even met goed nieuws af te sluiten. Ze heeft bijna 100 gram wortels gegeten vanavond 💪🏼. Misschien moet ze maar gewoon groot worden op pompoen en wortel dit eet ze wel, ook goed voor haar oranje haartjes 🤣.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Na voor het eerst sinds meer dan een jaar weer even weg te zijn geweest (we ...
Precies doen wij ook hoor ow je lust geen hapje, pompoen vast wel 😂

2 jaar geleden

Net een meisje van jaar of 7 uit de zee geholpen. Dat arme kind hoorde ik op afstandje huilen, dus haar het water uit geholpen. Daardoor nu wel onder de schrammen en wondjes door *auw* helaas was t een Duits meisje dus was lastig communiceren met haar. Kan er echt niet bij dat ouders hun kinderen niet in de gaten houden 😫

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Net een meisje van jaar of 7 uit de zee geholpen. Dat arme kind hoorde ik o ...
Whoow heftig!

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Net een meisje van jaar of 7 uit de zee geholpen. Dat arme kind hoorde ik o ...
Wauw bizar hè! Laatst ook een kindje opvangen die z'n moeder kwijt was in het winkelcentrum. Moeder kwam rustig aangelopen en kon geen dankjewel vanaf... 😟

2 jaar geleden

Hoi allemaal! Om de app prettig en soepel in gebruik te houden (zowel voor jullie als technisch), sluiten wij vanaf nu topics die meer dan 1.000 reacties hebben. We openen wel alvast een nieuw topic voor jullie. Ik sluit dit topic morgenmiddag, dan kunnen jullie lopende gesprekken nog even afronden. Jullie kunnen daarna verder praten in het vervolgtopic: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/de-klaagmuur-deel-2-QDrKGO Liefs, Roos P.S. Kom je een actief topic tegen met meer dan 1.000 reacties? Rapporteer het gerust! Dan zal ik het sluiten en een nieuw topic openen. Zo houden we de app soepel in het gebruik 😊

2 jaar geleden

Wauw bizar hè! Laatst ook een kindje opvangen die z'n moeder kwijt was in h ...
Ik zag later die ouders van dat meisje. Die waren druk bezig met selfies maken op t strand 😡

VRIEND

2 jaar geleden

Ons ventje doet erg lastig met de flessen de laatste tijd. We zijn overgestapt op 3 flessen ipv 4. Nu wilt hij die 3e fles ook steeds niet. Ook niet als ik hem later aanbied. Nu ook weer niet, dus maar een extra koekje gegeven. Ik weet het soms ook niet meer 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ons ventje doet erg lastig met de flessen de laatste tijd. We zijn overges ...
Hoe groot zijn de flessen die je geeft? Kindjes hebben rond de leeftijd van 9 maanden volgens ons CB nog maar 300 tot 500 cc melk nodig per dag. Pelle drinkt in de ochtend 180, soms laat hij de helft staan dan krijgt hij er een boterham bij. Bij de boterham om 12 uur krijgt hij 90cc en voor het slapen weer 180. Dat was prima volgend de arts.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Hoe groot zijn de flessen die je geeft? Kindjes hebben rond de leeftijd van ...
Misschien moet ik dat eens proberen. Ochtend 180+6 - gaat op Middag 180+6 - laat hij vaak nog wel veel van staan Avond 210+7 - gaat bijna op

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ons ventje doet erg lastig met de flessen de laatste tijd. We zijn overges ...
De fles voor het slapengaan heeft hij ook geweigerd. Even morgen aankijken.. en anders in de vorm van pap aanbieden 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

De fles voor het slapengaan heeft hij ook geweigerd. Even morgen aankijken. ...
Ik zou dan morgen eens proberen bij de lunch de fles kleiner te maken. En dan kijken of de avond fles er beter in gaat.

2 jaar geleden

De kleine man doet zo moeilijk met zijn slaapjes. Vanmorgen bijna niet in slaap komen, brullen! Terwijl hij alle signalen van moeheid aangaf. Vanmiddag maar 3 kwartier geslapen, brullen! Niet meer in slaap kunnen komen. Ook niet na knuffelen geen speentje. Niks hielp. Ik was er een beetje chagrijnig van, ga toch slapen mannetje. Werkt ook niet mee. Zal het een sprong zijn? Zo is hij al een aantal weken. Hij is nu 9 maanden.

2 jaar geleden

Lekker op vakantie, met Sem richting strand. Ik parkeer de auto en hij spuugt zijn hele maag leeg in de maxicosi😢. Ook opeens koorts en nu slaapt hij op schoot. Arme jongen… hoop dat het niks ernstigs is

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

De kleine man doet zo moeilijk met zijn slaapjes. Vanmorgen bijna niet in s ...
Hier precies zo! Elke keer weer drama met naar bed brengen. Ze heeft ook ontdekt dat ze kan staan in haar bedje, dat werkt ook niet mee..

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Lekker op vakantie, met Sem richting strand. Ik parkeer de auto en hij spuu ...
Germ ik hoop dat hij snel opknapt zal je net zien, beterschap