3733 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Pffff, wat zijn mensen ongevoelig zeg! Zulke dingen zeg je toch niet??
Zou je idd denken maar ze zijn er helaas bij... 😬

3 jaar geleden

Reactie op Tilly2020

Jeetje wat superheftig! Kan me echt voorstellen dat je daar helemaal genoeg ...
Dankjewel 💙

3 jaar geleden

Reactie op s-1

Ik heb dat met zalm en carpaccio! Droom er zelfs over 😂🙈🙈
Jaaaa gerookte zalm mis ik ook ontzettend. Eigenlijk alles wat niet mag mis ik. Zou dat psychisch zijn? 🤔

3 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Mensen die vragen hoe ver je bent? en of er misschien nog 1 in zit, omdat i ...
Niet doen! Vragen ze mij ook en ben 3 kilo aangekomen... Het groeit zo als het groeit.. in mijn geval gewoon naar boven dus ja hier ook al een toeter(tje) zoals mijn vent het liefkozend noemt. Zolang een verloskundige of dokter niet zegt dat er wat aan de hand is, dan zal het wel zo horen.

3 jaar geleden

Reactie op EvaAurora

Jaaaa gerookte zalm mis ik ook ontzettend. Eigenlijk alles wat niet mag mis ...
Tonijn🙋‍♀️, zacht gekookt ei, salami, gedroogde worst... Maar vooral tonijn....

3 jaar geleden

Als ik net lekker gesettled op de bank zit, kussentjes goed gelegd en dekentje erover. En dan echt op dat moment loopt de kat naar de achterdeur, kijkt je aan alsof hij het express doet, gaat staan mauwen bij de achterdeur. En als je pech hebt zit vriend lief net op de wc en dan kan het nog wel even duren voordat hij weer de woonkamer binnen komt lopen om je te redden. En natuurlijk kun je daarna je niet meer zo lekker settelen als je daarvoor lag 😩

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik kreeg van de week de vraag van een totale vreemde of het gepland was. Da ...
Pffff rare mensen op de wereld 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Mensen die vragen hoe ver je bent? en of er misschien nog 1 in zit, omdat i ...
Ik ben wel in verwachting van een tweeling en kreeg precies die opmerking. Dus ik zeg heel blij: als t goed is zijn het er inderdaad 2! Krijg ik als reactie: o ... Zeker met ivf 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Marssie89

Ik ben wel in verwachting van een tweeling en kreeg precies die opmerking. ...
Serieus?! Het is ook nooit goed🙄 lekker laten praten dat zeg ik!

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Niet doen! Vragen ze mij ook en ben 3 kilo aangekomen... Het groeit zo als ...
Een broodje cervelaatworst vooral, maar ook filet americain, zacht gekookt ei, sushi, haring had ik laatst zo veel zin in🙈 hahaha

3 jaar geleden

Reactie op PoohBaby

Ja ik droom ook regelmatig over sushi. Laatst lekker buiten geluncht, maar ...
Precies hetzelfde! 🙈🤭 Ik had dit ook vorige weekend met lunchen en uiteten gaan! Haha ik was ook lichtjes geïrriteerd! Hou op, sushi 😍.. maar ik ga binnenkort wel, maar dan voor de krab en garnalen, ook lekker.

3 jaar geleden

Reactie op s-1

Precies hetzelfde! 🙈🤭 Ik had dit ook vorige weekend met lunchen en uitet ...
Hier ook, uit eten is een stuk minder leuk. Wil het liefst die dingen eten die ik niet mag hebben, zucht 🙈😅

3 jaar geleden

Reactie op Marssie89

Ik ben wel in verwachting van een tweeling en kreeg precies die opmerking. ...
😂😂 De brutaliteit he

3 jaar geleden

Dit dus..

3 jaar geleden

Reactie op Deems1991

"Wil je weten wat het wordt?" Ik mag hopen gewoon een baby.. het IS al een ...
Ik heb vorige keer zelfs gezegt dat het in iedergeval geen auto of pony wordt maar wel een baby! 🤣

3 jaar geleden

Ik lijk jonger dan ik ben . En dan de vraag ,is het gepland , ben je niet nog erg jong . Word in september 30 wtf !

3 jaar geleden

Reactie op K_nov

Ik lijk jonger dan ik ben . En dan de vraag ,is het gepland , ben je niet n ...
Ohh pff 🤣 Dat heb ik ook vaker, ben al 28 maar mensen schatten me zeker begin 20 haha. Meestal geef ik een heel sarcastisch antwoord....

3 jaar geleden

Ik had vandaag een lunch op kantoor. Hele week naar uitgekeken hè. Ff eruit, met collega's. Op 1.5 m afstand natuurlijk. Wat denk je? Broodjes tonijn, gerookte zalm, carpaccio, rauwe ham, of iets met zachtgekookte eieren of kaas. (Ik lust geen kaas). Zat ook een Italiaanse salade bij met... PARMAHAM. Ik dacht dat ik gek werd. Ik mis deze producten sowieso al heel erg en nu dacht ik echt: zal ik het gewoon nemen? Maar niet gedaan natuurlijk... Ben appeltaart gaan eten😅

3 jaar geleden

Reactie op SindsDien

Schoonmoeder en schoonzus die totaal geen intresse tonen. schoonmoeder die ...
Oh bij ons kan het niet eens, je mag niet maar 1 persoon, nee, alleen je partner mag mee. Geen keuze!

3 jaar geleden

Reactie op Yana1

Ohh pff 🤣 Dat heb ik ook vaker, ben al 28 maar mensen schatten me zeker be ...
Zijn nog vaak mensen die zelf op hun 19 e getrouwd waren denk ik🤣