1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wij zitten overdag ook op 4 flessen en s nachts ook nog 1 (en afgelopen 2 ...
Doe ik ook ik de nacht

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Doe ik ook ik de nacht
Ga ik ook is proberen. Na de fles is hij nog lang wakker. Alsof het te zwaar is

2 jaar geleden

Waaaaarom doet de wasmachine het niet meer? 😭 #wasbareluiers

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Waaaaarom doet de wasmachine het niet meer? 😭 #wasbareluiers
Oh nooo

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Waaaaarom doet de wasmachine het niet meer? 😭 #wasbareluiers
Ah sh!t...

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Waaaaarom doet de wasmachine het niet meer? 😭 #wasbareluiers
Neeee 😱 al gerepareerd/vervangen? Is echt de nachtmerrie voor elke moeder volgens mij. En al helemaal met wasbare luiers

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Neeee 😱 al gerepareerd/vervangen? Is echt de nachtmerrie voor elke moeder ...
Vandaag tussen 13.00 en 14.00 uur wordt de nieuwe bezorgd en geïnstalleerd en de oude opgehaald. ❤🙏

2 jaar geleden

Zijn er meer kleintjes hier die knarsetanden? Mevrouw heeft 6 tanden (4 boven 2 onder) en is de hele dag aan het knarsen. Wat een k*tgeluid 😖😖😖

2 jaar geleden

Zijn er meer kleintjes hier die knarsetanden? Mevrouw heeft 6 tanden (4 bov ...
Ik geloof het wel onze dochter heeft het heel kort gedaan, kijk eens in het tanden topic...

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Vandaag tussen 13.00 en 14.00 uur wordt de nieuwe bezorgd en geïnstalleerd ...
He fijn succes nog even

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Vandaag tussen 13.00 en 14.00 uur wordt de nieuwe bezorgd en geïnstalleerd ...
Dat is mooi snel!

2 jaar geleden

Gisteren heeft mijn moeder officiëel de diagnose jong dementie gekregen. Ze is pas 55 jaar. Ze is inderdaad enorm vergeetachtig maar dit zagen wij niet aankomen. M'n moeder heeft het er verschrikkelijk moeilijk mee dat ze ooit onze zoon niet meer gaat herkennen. Ik probeer mij heel groot te houden maar dit doet echt heel erg pijn..

2 jaar geleden

Gisteren heeft mijn moeder officiëel de diagnose jong dementie gekregen. Ze ...
Ah wat een ontzettend naar nieuws!! Lijkt me een verschrikkelijk vooruitzicht voor je moeder en voor jullie als familie.... sterkte!❤

2 jaar geleden

Gisteren heeft mijn moeder officiëel de diagnose jong dementie gekregen. Ze ...
Ik weet niet zo goed naar wat te typen buiten heel veel sterkte gewenst🧡💚 Mijn oma herkende mijn neefje wel toen ze niks meer onthield. Maar ze dacht dan dat het mijn baby was ipv die van m'n zus

2 jaar geleden

Gisteren heeft mijn moeder officiëel de diagnose jong dementie gekregen. Ze ...
Heel veel sterkte voor jou en je familie 😘 Hopelijk krijgen jullie nog even tijd om mooie herinneringen op te bouwen.

2 jaar geleden

Gisteren heeft mijn moeder officiëel de diagnose jong dementie gekregen. Ze ...
Wat verdrietig, veel sterkte!!

2 jaar geleden

Super vrolijke baby gehad vandaag. Vriend afgezet op het station voor een nachtje van huis, mini thuis op bed gelegd. Werd wat huilerig wakker uit haar slaapje vanwege tandjes, maar was na het eten weer happy. Spuugt ze na een uur 3x vol in haar speelgoedmand. Mini onder de de douche gezet, fles erin, klaar voor de nacht en op bed. 2 minuten later de fles eruit en tijd voor nieuwe bedbekleding en een nieuwe slaapzak. Nu net alles beneden weer schoon en etenstijd voor mij. Die ene kolfsessie sla ik wel over voor een keertje. Hopelijk geniet mijn vriend met 200% en valt de rest van de nacht mee. 🙏

2 jaar geleden

Gisteren heeft mijn moeder officiëel de diagnose jong dementie gekregen. Ze ...
Wat heftig nieuws. Heel veel sterkte ♥️

2 jaar geleden

Umm.a heel veel sterkte. Is een verschrikkelijke ziekte en zo jong nog!! Mijn schoonmoeder heeft het ook ( al is zij "al") 70 jaar. Het sluimerd al jaren bij haar. Kan je alleen in gedachte een hele dikke knuffel geven🍀 probeer zoveel mogelijk herinneringen maken..hebben wij ( proberen wij nog steeds) met mijn schoonmoeder.

VRIEND

2 jaar geleden

Gisteren heeft mijn moeder officiëel de diagnose jong dementie gekregen. Ze ...
Och jeetje, wat een verdrietig nieuws. Ontzettend veel sterkte voor jou en je familie gewenst. 😔❤️