1010 Reacties

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie lieve reacties! ♥️ We gaan er het beste van maken. Over een paar weekjes gaan we met m'n moeder naar de Efteling. We hopen nu zoveel mogelijk met haar te doen tot het niet meer lukt.

VRIEND

2 jaar geleden

Eerste werkweek en ik begin nu serieus ziek te worden. Why?! Erg last van mijn keel en hele lichaam doet zeer. Wat nu? Vind het zelf echt een no-go om in mijn proeftijd ziek te zijn. Maar ook vanwege corona mag je al met een snottebel niet werken. Ziek is ziek, I know. Maar het voelt zo tegenstrijdig 😭

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Eerste werkweek en ik begin nu serieus ziek te worden. Why?! Erg last van ...
Wij hebben ook ooit een collega gehad die in haar eerste week ziek was. Het team en de manager waren super begripvol, maar ze vond het zelf enorm moeilijk. Ik vermoed dat er wel begrip zal zijn bij je nieuwe leidinggevende/team.

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Eerste werkweek en ik begin nu serieus ziek te worden. Why?! Erg last van ...
En beterschap natuurlijk!

2 jaar geleden

Vandaag weer een onderzoek met Sem in het ziekenhuis. Er moest een katheter geplaatst worden. Mislukte wederom de eerste keer. En uiteindelijk ook gezien dat de afwijking niet verbeterd is helaas. Nu 3 weken wachten op de officiële uitslag en gesprek met de kinderarts 😢

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Vandaag weer een onderzoek met Sem in het ziekenhuis. Er moest een katheter ...
Wat is er aan de hand als ik vragen mag?

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Wat is er aan de hand als ik vragen mag?
Hij heeft reflux naar zijn nier. Dat hebben we ontdekt toen hij opgenomen was vlak na zijn geboorte. Nu werd na 1 jaar dat onderzoek herhaald in de hoop dat hij er overheen gegroeid was, maar dat is nog niet zo. Ik weet niet of ze het langer aankijken of dat hij dan toch geopereerd moet gaan worden. Hij krijgt nog steeds elke dag antibiotica om infecties tegen te gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Hij heeft reflux naar zijn nier. Dat hebben we ontdekt toen hij opgenomen w ...
Och die arme jongen. 😔 Succes met het lange wachten op de officiële uitslag en het vervolg.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Och die arme jongen. 😔 Succes met het lange wachten op de officiële uitsla ...
Dankjewel! Laten we hopen dat het meevalt 🙏🏻

2 jaar geleden

Al 5 ochtenden achter elkaar een natte romper bij het uit bed halen 😫 Iemand tips om van deze ellende af te komen? 😅 Hij is sinds 3 ochtenden over op een grotere maat

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Hij heeft reflux naar zijn nier. Dat hebben we ontdekt toen hij opgenomen w ...
Oja dat was het dat klepje sloot niet goed, of zoiets toch? Hé wat naar, hopelijk snel duidelijkheid. Was hij daarom ook opgenomen of was dat een bijkomstigheid?

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Al 5 ochtenden achter elkaar een natte romper bij het uit bed halen 😫 Ie ...
Plus varriant of ander merk proberen? Waar lekt hij door aan de achterkant?

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Al 5 ochtenden achter elkaar een natte romper bij het uit bed halen 😫 Ie ...
Onze zoon draagt een luierbroekje over z'n luier en geen romper meer snachts. Want dat trok echt heel erg.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Oja dat was het dat klepje sloot niet goed, of zoiets toch? Hé wat naar, ho ...
Ja de urineleiders liggen niet op de juiste positie in de blaas waardoor de urine terug kan lopen naar de nieren. Het kan zijn door groei dat dit beter gaat. Ja hij had toen een nierbekkenontsteking en een bloedvergiftiging opgelopen. Als hij blaasontsteking krijgt is het snel een nierbekkenontsteking. Zodra hij een keer koorts heeft, moeten we altijd urine laten onderzoeken voor de zekerheid.

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ja de urineleiders liggen niet op de juiste positie in de blaas waardoor de ...
Wat zwaar voor jullie, succes met het wachten op de uitslag en hopelijk snel een antwoord!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Plus varriant of ander merk proberen? Waar lekt hij door aan de achterkan ...
En voorkant

2 jaar geleden

Wat zwaar voor jullie, succes met het wachten op de uitslag en hopelijk sne ...
Dankjewel! Hopen op positief nieuws het eind van de maand☺️ Hoe is het met jou trouwens nu?

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Dankjewel! Hopen op positief nieuws het eind van de maand☺️ Hoe is het met ...
Wisselend, het gaat in de ochtend wel maar als ik veel die schiet het fout in m'n oor en ben ik weer even heel duizelig

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Al 5 ochtenden achter elkaar een natte romper bij het uit bed halen 😫 Ie ...
Aan de voorkant het randje naar binnenklappen en misschien 1 maatje groter in de nacht? Dit hielp bij onze dochtet

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Wisselend, het gaat in de ochtend wel maar als ik veel die schiet het fout ...
Echt heel naar lijkt me dat zeg. En nog steeds geen idee wat het is en waar het vandaan komt?