1010 Reacties

2 jaar geleden

Merk verder niks aan haar. Niet verkouden oid. Ze greep alleen af en toe na ...
Ja, heel lastig. Al moet ik wel zeggen dat als ik serieus de griep te pakken heb, ik ook nooit verkouden o.i.d. ben. Wel ben ik dan enorm slecht in orde en koorts. Hangerig en wil dan alleen maar in bed/op de bank liggen.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik. Wil. Niet. Kolven. 🥱
Oh nee, wat is er aan de hand? Kunnen we je helpen een hart onder de riem te steken? Live voeden?

2 jaar geleden

Volgende maand een jaar en nog steeds geen doorslaper 😒😴 maar super vrolijk overdag hoor . Inmiddels wel gewend aan te weinig slaap maar snak er zo naar 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik. Wil. Niet. Kolven. 🥱
Snap ik🙂 succes

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Oh nee, wat is er aan de hand? Kunnen we je helpen een hart onder de riem t ...
Het is gewoon een terugkerend motivatieprobleempje 😅. Live drinken wil ze helaas al sinds februari niet meer, dus ik voorzie haar momenteel met "nog maar" 4x kolven per dag van al haar melkjes. Met een recent bevestigde koemelkallergie zit overstappen naar kunstvoeding er niet in, dus nu langzaamaan proberen de overstap naar havermelk te maken. Dan zit het er voor mij strakjes hopelijk op 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Het is gewoon een terugkerend motivatieprobleempje 😅. Live drinken wil ze ...
Als je bevestigde koemelk allergie hebt kan je toch een recept krijgen voor speciale kv? Maar los daarvan vind ik je echt een held! Al 8 maande nl full time kolven is echt super knap!

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Als je bevestigde koemelk allergie hebt kan je toch een recept krijgen voor ...
Klopt, alleen dat is zó ranzig dat ik waarschijnlijk sneller over ben op havermelk dan haar van mijn moedermelk op koemelkvrije kunstvoeding. 🤭

2 jaar geleden

Ik zit aan mijn tax. Al weken extra werken op mijn werk. Gewoon te weinig mensen of zieken. Meisje dat weer in de nachten wakker word..man is of net thuis van stappen en slaapt er door heen.of is bij zijn moeder ivm dementie ( ruzie onbegrip tussen zijn oudere over de ziekte) of komt niet uit zijn bed maar hoort haar wel ( zei hij net aan de telefoon!) Gisteravond 2 wasjes gedaan nu is ook weer een wasje klaar. De rest hangt nog aan de wasrek of in de droger. Moet boodschapjes doen maar het miezerd. We krijgen vandaag een boete op de mat. Geld gaat al zo hard met alles... ik weet het echt even niet meer..man is makkelijker met geld uitgeven..ik spaar liever.. maar ja😪

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Als je bevestigde koemelk allergie hebt kan je toch een recept krijgen voor ...
Bijna een jaar fulltime kolven😉 diepe respect 🧡💚hopelijk binnekort wat beweging vrijheid, dat gun ik je echt

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik zit aan mijn tax. Al weken extra werken op mijn werk. Gewoon te weinig m ...
Dikke knuffel voor jou! 😘 Kan me goed voorstellen dat je het je teveel wordt!

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Klopt, alleen dat is zó ranzig dat ik waarschijnlijk sneller over ben op ha ...
Is dat zo? Mijn nichtje is redelijk makkelijk over gegaan dacht ik (ook vanaf borstvoeding) Maar je doet het nu iig super goed voor je meisje!

2 jaar geleden

Gisteren: Schoonmoeder opgenomen ivm dementie. Spoedplaatsing... Man brengt met meisje een pakket aan de overkant. Buurvrouw naast ons ziet ons meisje en zwaaid heel vriendelijk. Meisje zag haar niet dus man loopt naar ze toe.. valt de buurvrouw😱. Kort verhaal: hoofdwond van 15 cm en scheur in 2de wervel...😭.ze is 85 jaar... Meisje in de nacht weer een uur wakker.. vandaag eind middag koorts ze kon naar huis van het kdv.. morgen zou ik extra werken.. helaas ik blijf thuis zorgen voor meisje.. Schoonzus voelde zich achtergesteld om alles.. inlevens vermogen van een doperwt! Ze vond het niet leuk dat haar vader geen oog had voor haar zoon gisteren... ( even voor de duidelijkheid zijn vrouw zou worden opgenomen en vooraltijd uit huis en ze zijn ruim 47 jaar getrouwd..) Dus en nu een bakkie chocomelk😋

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Gisteren: Schoonmoeder opgenomen ivm dementie. Spoedplaatsing... Man brengt ...
Jeetje... de wet van Murphy is bij jullie ook wel van toepassing. Heftig allemaal hoor!

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Gisteren: Schoonmoeder opgenomen ivm dementie. Spoedplaatsing... Man brengt ...
Pfff sterkte....

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Gisteren: Schoonmoeder opgenomen ivm dementie. Spoedplaatsing... Man brengt ...
Virtuele hug! ❤️

2 jaar geleden

Van de week de beslissing genomen om volledig de ziektewet in te gaan voor de komende weken. Ik zat er al voor 40% in, maar 60% werken hou ik ook niet meer vol. M'n batterij is gewoon compleet leeg. Mijn zoontje is nu 10.5 maand en elke nacht minimaal een keer of 6 wakker, vaak nog vaker. Mijn wallen lijken inmiddels permanent. Pfft

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Van de week de beslissing genomen om volledig de ziektewet in te gaan voor ...
Moeilijke beslissing lijkt me... Dapper hoe is het met je zoontje verder...

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Moeilijke beslissing lijkt me... Dapper hoe is het met je zoontje verder... ...
Ja, behoorlijk pittig. Maar herken de beginnende burn out klachten, dus moest wel ingrijpen. Voor de rest doet hij t super. Hij kruipt, hij loopt langs de meubels, praat sinds kort "dadadada", vind t heerlijk om blokkentorens om te gooien, eet met de pot mee (alleen pasta gerechten vind hij niks), is over t algemeen een heel vrolijk mannetje. Maar slapen? Nope, dat is niet z',n hobby

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Van de week de beslissing genomen om volledig de ziektewet in te gaan voor ...
Wat goed. Ook aan jezelf denken! Hopelijk komt het snel goed ♥️

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Van de week de beslissing genomen om volledig de ziektewet in te gaan voor ...
Knap... maar ik denk wel een goede keuze.. ik hoop dat je nu meer rust krijgt. Knuffel