De Klaagmuur - deel 2

Roos | 24Baby
9 maanden geleden
Volgen
Hier kan je alles kwijt dat je dwarszit. Irritante collega's, vervelende partner, zeurende schoonouders of gewoon schommelende hormonen? Be my guest! ✋ Dit is een vervolg op: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/de-klaagmuur-1dxezx
Dit topic is gesloten
1010 reacties
debbie14
7 maanden geleden
Reactie op Bipedsole
Ik wil vandaag met dit mooie weer graag even de deur uit. Hele week al thuis gezeten. Man heeft geen zin want hij heeft de hele week gewerkt en is moe en is afgelopen week al een aantal keer weggeweest. Dan moet ik alleen maar wat gaan doen als ik zo graag de deur uit wil. Conclusie; ruzie in huis. Ik snap hem ook, maar ik kan hier zo boos om worden. Zondag is de enige dag die we samen hebben als gezin en die weiger ik om op de bank door te brengen. 🥲
Zo is het hier ook ik ben gewoon lekker weg gegaan met daylinn lekker genieten hoor van dit weer nog gezond ook Voor de kleintjes ❤️
Petra81
7 maanden geleden
Bipedsole, wii hebben vanmorgen vroeg een heerlijke wandeling bedacht... Idd bedacht... meisje ging halve wege jammeren en hield niet meer op...😔
Natas12983
7 maanden geleden
Reactie op Bipedsole
Ik wil vandaag met dit mooie weer graag even de deur uit. Hele week al thuis gezeten. Man heeft geen zin want hij heeft de hele week gewerkt en is moe en is afgelopen week al een aantal keer weggeweest. Dan moet ik alleen maar wat gaan doen als ik zo graag de deur uit wil. Conclusie; ruzie in huis. Ik snap hem ook, maar ik kan hier zo boos om worden. Zondag is de enige dag die we samen hebben als gezin en die weiger ik om op de bank door te brengen. 🥲
He wat vervelend, ik hoop dat jullie samen er toch een leuke dag van maken. En lekker naar buiten gaan. Knuffel van deze kant 🌷
Petra81
7 maanden geleden
Ik klaag niet. Maar wat een verschrikkelijk ziekte is Dementie. Mijn schoonmoeder heeft het en is pas opgemomen. In 1 zin zegt ze dat ze naar huis wil, om op haar ouders te wachten en dan noemt ze mijn naam en die van mijn meisje.. echt je hart breekt.. ik heb zelf al geen moeder en straks geen schoonmoeder meer😪 PLUK DE DAG😘
Umm.A
7 maanden geleden
Reactie op Petra81
Ik klaag niet. Maar wat een verschrikkelijk ziekte is Dementie. Mijn schoonmoeder heeft het en is pas opgemomen. In 1 zin zegt ze dat ze naar huis wil, om op haar ouders te wachten en dan noemt ze mijn naam en die van mijn meisje.. echt je hart breekt.. ik heb zelf al geen moeder en straks geen schoonmoeder meer😪 PLUK DE DAG😘
💔🌹
Bipedsole
7 maanden geleden
Reactie op Natas12983
He wat vervelend, ik hoop dat jullie samen er toch een leuke dag van maken. En lekker naar buiten gaan. Knuffel van deze kant 🌷
Uiteindelijk toch nog even buiten wezen wandelen in de buurt. Ik word soms zo gek van die 4 muren om mij heen. Probeer al veel te ondernemen, maar met partner of iemand samen is toch fijner. Niet dat de kleine man niet gezellig is, maar jullie snappen mij wel 🤣
Bipedsole
7 maanden geleden
Reactie op Petra81
Heel veel sterkte, dementie is inderdaad een heftige ziekte. 🌹🥺
Miertje08
7 maanden geleden
Reactie op Petra81
Veel sterkte
debbie14
7 maanden geleden
Reactie op Petra81
Heel veel sterkte ❤️
MamaVanAB
7 maanden geleden
Reactie op Petra81
Sterkte!
Steffiek
7 maanden geleden
Reactie op Bipedsole
Of ik mijn eigen verhaal lees. Iedere zondag het zelfde liedje, om vervolgens (soms) met veel tegenzin mee te gaan. Blijf dan gewoon thuis denk ik dan.
Ellen3
6 maanden geleden
Hebben jullie de nieuwe lay-out van de app al? Ik heb het idee dat ik nu allemaal topics mis die je eerder wel zag door op de groep te tikken
Miertje08
6 maanden geleden
Reactie op Ellen3
Hebben jullie de nieuwe lay-out van de app al? Ik heb het idee dat ik nu allemaal topics mis die je eerder wel zag door op de groep te tikken
Ik maar niet het idee dat ik wat mis
Steffiek
6 maanden geleden
Reactie op Ellen3
Ja ik ook sinds vandaag en ik moet er erg aan wennen. Als ik op het vergrootglas klik om iets te zoeken kan ik ook niks intypen. Hebben meerdere daar last van?
Mx3
6 maanden geleden
Reactie op Ellen3
Ik zie nog geen nieuwe lay-out? Wat is er anders aan? Ik heb niet het idee dat ik iets mis..
Carly90
6 maanden geleden
Reactie op Mx3
Ik zie nog geen nieuwe lay-out? Wat is er anders aan? Ik heb niet het idee dat ik iets mis..
De app heeft een update gehad. Je ziet nu de groep in een menu boven en er zijn verschillende tabbladen.
Mx3
6 maanden geleden
Reactie op Carly90
De app heeft een update gehad. Je ziet nu de groep in een menu boven en er zijn verschillende tabbladen.
Was dat niet al heel lang dan?😅
Carly90
6 maanden geleden
Reactie op Mx3
Was dat niet al heel lang dan?😅
Haha niet bij mij. Dat is pas sinds de update en die kwam bij mij pas recent.