1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Zie foto
Hmm gek, hij geeft geen update aan, maar heb dit ook niet🤔

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Hmm gek, hij geeft geen update aan, maar heb dit ook niet🤔
Hm apart. Misschien komt dat nog.

2 jaar geleden

Jeej mijn vrije dag.... Is de cv uitgegaan... foutmelding f62.. en man is vandaag weer gaan werken na 3 dagen ziek thuis te zijn...🤦‍♀️ . Gelukkig hebben we de openhaard nog wel maar toch.. boven dus dan geen warmte...🙄

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Zie foto
Dat ja! Bij mij stonden er alleen geen topics onder Mijn Groepen de eerste 2 dagen. Nu werkt het wel weer gelukkig ☺️

2 jaar geleden

Net bij het consultatiebureau geweest. Olivia is weer niet goed genoeg gegroeid 😢 Maar we krijgen er met geen mogelijkheid meer eten/drinken in. Over 2 weken moeten we terug komen voor de jeugdarts. Waarschijnlijk krijgen we dan doorverwijzing naar een kinderdiëtist en naar een allergoloog voor een second opinion. Haar lengte en gewicht vallen op de WHO curve wel mee ten opzichte van die van het cb (nog steeds niet geweldig, maar minder zorgwekkend). Maar haar hoofdomtrek blijft nu wel heel erg achter.

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Net bij het consultatiebureau geweest. Olivia is weer niet goed genoeg gegr ...
Het is goed dat ze het goed in de gaten houden, maar ik begreep dat hoofdomtrek ook niet een hele nauwkeurige meting is, gewicht lijkt me belangrijker.

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Het is goed dat ze het goed in de gaten houden, maar ik begreep dat hoofdom ...
Dit was de beste meting na 3x meten door 2 verschillende personen 😬

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Net bij het consultatiebureau geweest. Olivia is weer niet goed genoeg gegr ...
Och, wat een stress weer 😖. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee. Bij Luna is haar hoofd een curve omhoog geschoten en is ze in gewicht weer afgevallen. Kunnen Olivia en Luna wat uitwisselen? 😶

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Net bij het consultatiebureau geweest. Olivia is weer niet goed genoeg gegr ...
Pfff laat vooral met je mee kijken zou ik zeggen, dat is natuurlijk niet leuk maar goed jij hoeft het wiel niet uit te vinden dan 😅 veel succes.

2 jaar geleden

Pff mn schoonouders hebben opgepast vandaag en ze hebben haar weer dramatisch laten slapen. Om half 11 het eerste slaapje vanaf half 7 wakker af. Normaal ligt ze dan rond 9 in bed. Vanmiddag om 5 uur hebben ze haar ook nog op bed gelegd want eerder vanmiddag (lees op normale slaaptijd) "wilde ze niet". Dus ik zit nu met een klaarwakker kind wat sacherijnig is en maar loopt te spoken in bed 😖😣 Hoe moeilijk is het, max. 2 uur wakkertijd?! Het is elke keer gedonder als ze daar is 😒😢

2 jaar geleden

Pff mn schoonouders hebben opgepast vandaag en ze hebben haar weer dramatis ...
Jemig zeg.. is opvang dan geen betere plek?? Succes met je meisje.. hopelijk slaapt ze nu.

2 jaar geleden

Pff mn schoonouders hebben opgepast vandaag en ze hebben haar weer dramatis ...
Pfff heel veel succes. Soms willen ze het niet horen, heel irritant is dat.

2 jaar geleden

Pff mn schoonouders hebben opgepast vandaag en ze hebben haar weer dramatis ...
Hier hetzelfde vandaag, over de hele dag heeft hij een half uur geslapen 😱😱😱 ik hou mijn hart vast voor vandaag…

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Jemig zeg.. is opvang dan geen betere plek?? Succes met je meisje.. hopeli ...
Ze sliep om half 10 😒 om 19.00 lag ze op bed. We doen om de week. Dus de ene week op donderdag mijn ouders, de andere week mn schoonouders. Bij mn ouders slaapt ze altijd heel goed. Maar mn schoonouders houden haar echt te lang wakker en dan is ze over haar slaap heen. En bij 1 huiltje staan ze meteen naast haar bed en dan wil ze niet meer slapen. Terwijl als je haar laat liggen ze 9 vd 10 keer gewoon omdraait en verder slaapt. Mn man gaat dit weekend de "handleiding" maar weer eens met ze doornemen 😣

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Net bij het consultatiebureau geweest. Olivia is weer niet goed genoeg gegr ...
Mag ik vragen wat Olivia eet op een dag?

2 jaar geleden

Bij de opvang heeft m’n zoontje Corona opgelopen en wij nu ook. Daar gaat z’n 1e verjaardag morgen 😩😩😩😩

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Bij de opvang heeft m’n zoontje Corona opgelopen en wij nu ook. Daar gaat z ...
Noooo 😔😔 Wat balen en heel veel beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Noooo 😔😔 Wat balen en heel veel beterschap!
Dankjewel! Ja onwijs klote, maar hopelijk blijft het bij deze milde klachten. Was wel even verdrietig dat z’n verjaardag nu in de soep loopt.

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Bij de opvang heeft m’n zoontje Corona opgelopen en wij nu ook. Daar gaat z ...
Ahh nee. Das pas een vervelende timing. Hopelijk knappen jullie snel op

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Bij de opvang heeft m’n zoontje Corona opgelopen en wij nu ook. Daar gaat z ...
Ahhh heftig! Beterschap ☹️