1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Bij de opvang heeft m’n zoontje Corona opgelopen en wij nu ook. Daar gaat z ...
Dat is k.t zeg! Ik zit hier met mond hand en voet ziekte. Erg besmettelijk, dus volgende week ook waarschijnlijk met z'n drietjes het vieren. Had het toch anders gezien. Hopelijk knappen jullie snel weer op. Beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Dat is k.t zeg! Ik zit hier met mond hand en voet ziekte. Erg besmettelijk, ...
Aahw jeetje dat is ook klote. Hoe lang duurt die ziekte? Dankjewel, voor jullie ook beterschap!

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Aahw jeetje dat is ook klote. Hoe lang duurt die ziekte? Dankjewel, voor ...
Zoontje begon eerst op mijn verjaardag vorige week, maar toen wisten we nog niet wat hij had en de huisarts kon geen duidelijk antwoord geven. Hij had het om zijn mondje en ik heb het op mijn handen en voeten en om m'n mond. Kan wel 2 weken duren. Dan moet het eigenlijk wel weg zijn. Maar gun dit niemand, is erg pijnlijk en irritant. Maar corona is ook niks, spreek uit ervaring. Maar gefeliciteerd met je zoontje. Hoop dat je er ondanks corona nog een leuke dag van kan maken. 🥳

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Aahw jeetje dat is ook klote. Hoe lang duurt die ziekte? Dankjewel, voor ...
Ondanks alles gefeliciteerd maak er een mooie dag van

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ondanks alles gefeliciteerd maak er een mooie dag van
Dankjewel, lief van je! 😁

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Zoontje begon eerst op mijn verjaardag vorige week, maar toen wisten we nog ...
Aahw wat klote! Heb je een zalf ervoor of iets? Dankjewel! 😁

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Dat is k.t zeg! Ik zit hier met mond hand en voet ziekte. Erg besmettelijk, ...
Ahh de kleine man hier ook! Hij is totaal uit zn hum, eten gaat moeilijk, is heel misselijk dus vaak spugen. Hoop toch echt dat t niet 2 weken duurt.

2 jaar geleden

@carly: Er is geen medicatie voor helaas, het is een virus. Ons zoontje heeft gelukkig milde klachten gehad, begon wel met 39 koorts en verkouden. Hij is nu weer zo goed als beter na 1 week. Ik heb ook hoge koorts en keelpijn gehad, ben wel af en toe wat misselijk. Gelukkig red ik me nu wel redelijk met hem. We wachten maar af hoelang het duurt.

2 jaar geleden

Voor de 2e keer is mij net in de albertheijn gevraagd of ik het haar van mijn zoontje krul met de krultang. Maar echt bloedserieus ook. Waarop ik antwoord “nee, van zichzelf wie krult nu haren van een baby?” Oh nou het lijkt wel op de krullen van de carmen set volgens mij is het dat ook hoor. Naaah ff serieus ik kan zo slecht tegen zulke domme opmerkingen🤣

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Voor de 2e keer is mij net in de albertheijn gevraagd of ik het haar van mi ...
Sorry ik moet hier stiekem om lachen. Carmen set 🤣🤣 hoe haal je dat in je hoofd. Was vast een ouder iemand

2 jaar geleden

Sorry ik moet hier stiekem om lachen. Carmen set 🤣🤣 hoe haal je dat in je ...
Haha jaaa idd 2x toe oudere vrouwen. 1e keer moest ik ook lachen maar deze geloofde mij gewoon écht niet. Ze meende echt dat ik een grap maakte dat het van zichzelf was😅🤣

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Voor de 2e keer is mij net in de albertheijn gevraagd of ik het haar van mi ...
Hahaha, met een harde lach verlies ik weer wat vertrouwen in de mensheid 🤭 Heerlijk koppie haar heeft ie trouwens!

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

@carly: Er is geen medicatie voor helaas, het is een virus. Ons zoontje h ...
Pff klinkt idd heftig zeg. Beterschap 🤒 Hopelijk is het snel voorbij.

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Bij de opvang heeft m’n zoontje Corona opgelopen en wij nu ook. Daar gaat z ...
Gefeliciteerd met je zoontje,, Hebben jullie je zoontje laten testen zoja hoe doen ze dat? Ons zoontje is mega benauwd,, moet hoesten maar geen koorts. De huisarts zei dat we moesten overwegen om een test tedoen bij hem😔 Beterschap allemaal😘

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zoontje,, Hebben jullie je zoontje laten testen zoja ...
Dankjewel! Nee niet laten testen, maar hij hoestte al voordat wij klachten kregen en een medewerker bleek achteraf positief op Corona, dus dat was mijn conclusie. De GGD bevestigde dat ook met het bron-contactonderzoek. Ze zeiden dat kinderen de grootste bron van besmettingen zijn. De GGD heeft trouwens dat advies niet meer; kindjes onder de 3 jaar hoeven niet getest te worden en ik vind het sneu voor zo’n kleintje dus doe het niet. Dankjewel! Jij ook 😘

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Dankjewel! Nee niet laten testen, maar hij hoestte al voordat wij klachte ...
Heel eerlijk ik ben er ook echt op tegen om me Kids te laten testen hou hem lieve een paar daagjes thuis☺️ Kan kloppen dat kinderen de grootste bronnen zijn,, onze oudste had vorig jaar flinke koorts en me man was daarna positief getest (ouder van ander kindje was ook positief) dus denk ook dat het daarvan kwam aangezien we nergens heen gingen omdat de jongste toen pas 3 weken was🙈

2 jaar geleden

Heel eerlijk ik ben er ook echt op tegen om me Kids te laten testen hou hem ...
Ze doen een kort stokje kort in het neusje ronddraaien... Zo gepiept, ze vond de vrouw enger (eenkennige periode) dan die hele test, ze kreeg een dapperheids diploma en konden gelijk doorrijden na de test zodat ze rustig werd. Ik zat achterin m'n vriend reed, ze is 2x geweest.

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zoontje,, Hebben jullie je zoontje laten testen zoja ...
Wij hebben laten testen toen een medewerkster van het kdv positief was en hij toch wel wat klachten kreeg (en ik ook, hebben toen samen getest). Stokje in zijn neus had hij niet eens door, keel probeerde hij weg te duwen, daardoor duurde het langer en begon hij een beetje te protesteren, maar dat was zo weer over. Geen dapperheid s diploma gehad 😞 Was negatief trouwens

VRIEND

2 jaar geleden

We zitten in de fase dat hij alles uit mijn handen slaat. Vooral een lepeltje met eten. 😩

2 jaar geleden

Kort geleden gaf ik aan dat Dementie een rotziekte is... nog even en dan heeft mijn meisje geen oma's meer... nog voor haar 1ste verjaardag...KUTZOOI!!😭