1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Ja hier ook, twijfel om naar de huisarts te gaan omdat hij bijna chronisch ...
Hier sinds donderdagavond weer koorts net weer 39,4 hele neus is kapot, korsten eronder en ogen rood van schraalheid van 't tranen. Wat een zorgen om die kleine😪 als de koorts morgen nog zo hoog is bel ik maar weer de huisarts.

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Zo leuk als je man weg is en zijn mobiel niet opneemt terwijl hij weet dat ...
Oh dit is ZO irritant, snap je frustratie hoor

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier ook de afspraak dat de telefoon aan blijft. Vaker het probleem dat hij ...
Die verdomde headsets.... 😭😭 Ik app tegenwoordig ook maar

2 jaar geleden

Die verdomde headsets.... 😭😭 Ik app tegenwoordig ook maar
Doe ik vaak ook, maar "ik heb mijn telefoon niet gehoord, want ik was aan het gamen" is dan vaak de reactie. Iets met tunnelvisie geloof ik 🤭

2 jaar geleden

Ik had me helemaal verheugd op haar eerste verjaardag; zo'n verlekkerd gezicht te zien bij het eten van een stukje taart.... Wil ze het niet hebben, maar écht niet. Taart werd weggeslagen en het werd brullen .. S avonds wist ik waarom, ze kijkt me heel zielig en doods aan een heeft mij in 3 golven helemaal onder gekotst 🤢 Vond het zo zielig voor haar..

2 jaar geleden

Pfoe wat kan een mens zich ellendig voelen. Suze heeft al een aantal dag last van buikgriep. Het komt er van boven en onder uit. Vannacht ben ik ziek geworden, mijn moeder en mijn broer ook... Allemaal buikgriep. Net terug van de huisartsenpost, aangezien ik aan het uitdrogen was. Nu met ORS weer naar bed en hopen dat ik me snel ietsje beter voel.

2 jaar geleden

Gatverdarrie... bijna hersteld van de mhv ziekte, ben ik weer verkouden en m'n stem is weg. Word er letterlijk en figuurlijk moe van. Bah!

2 jaar geleden

Reactie op Mamavtwee

Ik had me helemaal verheugd op haar eerste verjaardag; zo'n verlekkerd gezi ...
Ach 😔 Arm ding. Soms gaat de 1ste verjaardag zo anders als wat je had gehoopt.. hoe is het nu met je meisje??

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Pfoe wat kan een mens zich ellendig voelen. Suze heeft al een aantal dag la ...
Gaat het al wat beter mx3?? Mijn collega heeft het 4 dagen gehad.. uiteindelijk zetpillen gekregen omdat ze niks binnen hield..

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Pfoe wat kan een mens zich ellendig voelen. Suze heeft al een aantal dag la ...
En het blijkt nog besmettelijker dan gedacht. Inmiddels liggen mijn vader en schoonzus ook ziek in bed😓

2 jaar geleden

Dat je je zo beroerd voelt dat je een knijpzakje van je kind pakt om iets te eten binnen te krijgen 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Dat je je zo beroerd voelt dat je een knijpzakje van je kind pakt om iets t ...
Oei beterschap zeg😘

2 jaar geleden

K*TZOOI.! Ik heb Corona.. Hoop zo dat m’n meisje het niet krijgt. 🤞🏼. Ik probeer soort van afstand te houden en mondkapje te dragen maar is natuurlijk niet te doen. En op de bank slapen.. Pfff wat is het moeder zijn zwaar als je zelf niet lekker bent zeg..

2 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

K*TZOOI.! Ik heb Corona.. Hoop zo dat m’n meisje het niet krijgt. 🤞🏼. Ik ...
Ah beterschap zeg! Hopelijk blijft het jade bestaard idd 🤞

2 jaar geleden

Bespaart * 🙈

2 jaar geleden

Beterschap voor alle zieke mama’s hier!!🥰🍀

VRIEND

2 jaar geleden

Aan het dubben of ik iemand ga ontvrienden (facebook etc) die de laatste weken duidelijk heeft laten merken hoe diegene is en mij heeft gekwetst. Zo dom dat ik het emotioneel gezien niet kan. Wat een invloed heeft social media dan. Voelt dan zo definitief..

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Aan het dubben of ik iemand ga ontvrienden (facebook etc) die de laatste we ...
Social media is een heftig ding om mee om te gaan. Maar iemand kwetsen heftig. Je kan evt op niet volgen zetten dan ben je nog wel vrienden maar er komt niks in jou tijdlijn. Misschien helpt het jou.. Zou je nog bevriend willen zijn met die persoon in het echte leven.? Knuffel voor jou.

2 jaar geleden

Pff nog nooit zo iets mee gemaakt komen je schoon ouders op visite komen nooit btw !!! En vervolgens gaan ze hier lopen ruzie maken terwijl mn dochter en bonus dochter in bed liggen. Echt schreeuwend. En dan roep ik nog doe normaal er liggen hier twee meisjes in bed en gewoon door gaan heb ze deur gewezen vind dit niet normaal. Ze kijken trouwens nooit na hun kleindochters om en nu dit. Mn dochter huilt zelf bij ze omdat ze nooit ziet!!!! Ze is 1 jaar geworden denk dat ze die opa en oma hoogstens 4x heeft gezien omdat wij er dan netjes na toe gingen. Sorry moest even me verhaal kwijt

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Pff nog nooit zo iets mee gemaakt komen je schoon ouders op visite komen no ...
Wat heftig