1010 Reacties

2 jaar geleden

Pfff alweer verkouden! Ik wordt helemaal gek! Overmorgen wordt ons meisje 1jaar oud.. Nu al voor de 4e keer achter elkaar verkouden. Steeds krijgen we het van onze dochter. Vorige week niet kunnen werken vanwege buikgriep en nu morgen me weer afmelden, omdat ik moet testen. Gelukkig kan ik met voorrang testen (onderwijs), maar toch.. leuk is anders!!!

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Pfff alweer verkouden! Ik wordt helemaal gek! Overmorgen wordt ons meisje 1 ...
Het heerst zo enorm, het is niet vojr niks zo druk bij de teststraten

2 jaar geleden

Beterschap

2 jaar geleden

Even klagen over de schoonfamilie hoor… volgende week wordt mijn zoontje 1, dus dat vieren we komend weekend, zeggen zij, we hebben het besproken, we stellen een week eerder voor (uuuh, nee, dan vieren we het niet), want de week die jullie uitgekozen hebben, hebben de neefjes een les op zondag middag (hadden al afgesproken daar qua tijd rekening mee te houden). Vanwege Corona toch maar afgelopen weekend laten komen, blijken de neefjes die les iedere week te hebben (ging uit van om de week ofzo, omdat dat zo als reden werd gegeven dat ze een week eerder moesten), maar goed… adem in, adem uit. Zeggen ze afgelopen donderdag terwijl ze er zijn opeens dat ze de kast die mijn schoonvader op ons verzoek gemaakt heeft dan meenemen, ik dacht al, is dat handig? Zo lang is het feestje niet ivm slaapjes en ervoor of erna kan je de kast niet op zijn plek zetten, want dan moet je langs de slaapkamer van ons zoontje… Dus ze komen zondag, is de kast te groot voor het trapgat, moet dus helemaal uit elkaar gehaald worden, zijn schoonvader, zwager en mijn man de hele verjaardag mee bezig geweest… ondertussen ging schoonmoeder met schoonzus Boggle spelen met de neefjes (hebben jullie papier en 4 pennen? Dan kunnen wij een spelletje doen) en zat ik dus helemaal alleen met mijn zoontje 🤷🏻‍♀️ echt een hele leuke verjaardag voor hem zo 🤦🏻‍♀️ Gelukkig volgende week echt als mijn familie komt

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Even klagen over de schoonfamilie hoor… volgende week wordt mijn zoontje 1, ...
Jeetje wat een nare situatie, ik zou dit ook niet tof vinden. Maak er een mooi knalfeest van t weekend. 🥳🥳

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Even klagen over de schoonfamilie hoor… volgende week wordt mijn zoontje 1, ...
Waarom Zijn schoonfamilies zo 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Ik werd wakker met all i want for christmas is you!!.... ik ben persoonlijk niet zo van de kerst.. zeker niet als de sint in het land nog is...

2 jaar geleden

Zoontje moet van schoonmoeder geen ochtendslaapjes meer doen, want dan slaapt hij 's middags beter bij haar. En worden de anderen niet wakker van hem. Euh, hij is net een jaar, kom op zeg. Misschien moet je even nadenken over de keuze om de 2 neefjes op 1 kamer te laten slapen?! Man: kan prima toch? Euh, en wie zit met een oververmoeid kind beneden? Juist..... Ga ik nu slaapjes afbouwen of is hij daar te jong voor? Leuk dit...

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Zoontje moet van schoonmoeder geen ochtendslaapjes meer doen, want dan slaa ...
Jeetje dat bepaald je schoonmoeder toch niet. Jij bepaald en je volgt toch gewoon de behoefte van je kindje. Als hij er nog behoefte aan heeft, dan heeft hij die gewoon nodig. Ze zeggen toch niet voor niets dat de meeste kindjes tot zeker 14 maanden 2 slaapjes op een dag doen.

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Even klagen over de schoonfamilie hoor… volgende week wordt mijn zoontje 1, ...
Pff klinkt niet gezellig idd, en herkenbaar mijn schoonmoeder vond het ook nodig om op mijn dochters verjaardag en een week later die van mij neefje over een autostoel te zeuren want dat moest zo nodig in haar auto terwijl mij dochter daar bijna niet is en nog in de maxicosi zat... Echt zo irritant maar over door blijven zagen. Zo jammer dat ze dan verjaardag eigenlijk gewoon verpesten... Ik ga de volgende keer er echt iets van zeggen

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Zoontje moet van schoonmoeder geen ochtendslaapjes meer doen, want dan slaa ...
Gewoon jouw gevoel volgen als hij goed slaapt in de ochtend en middag lekker laten doen. Onze dame slaapt ook nog 2x, vind afbouwen zo'n onzin, je merkt denk vanzelf als het niet meer willen slapen. Mijn dochter is ook echt heeel verdrietig als ik haar wakker maak dus dat doe ik dus liever niet 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Gewoon jouw gevoel volgen als hij goed slaapt in de ochtend en middag lekke ...
Hij slaapt in de ochtend meestal 3 kwartier en 's middags een uurtje tot anderhalf uur, maar hij houdt het niet vol van 7 tot 13 uur. En hij is ook nog eens snotverkouden. Maar goed, ik ga het vandaag proberen en misschien gaat het prima vanmiddag. Lastig dit...

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Hij slaapt in de ochtend meestal 3 kwartier en 's middags een uurtje tot an ...
Proberen kan geen kwaad, onze dochter slaapt altijd langer soms nog 2 uurl. Onze dochter houd het anders echt niet vol.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Proberen kan geen kwaad, onze dochter slaapt altijd langer soms nog 2 uurl. ...
Ik ga het proberen, maar het feit is dat dit mij tegen de borst stoot. Ik wil het afbouwen als hij daar aan toe is en niet voor iemand anders. Hij MOET zich aanpassen.... Ik zal maar niet zeggen wat ik nog meer denk.... 🙄

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Hij slaapt in de ochtend meestal 3 kwartier en 's middags een uurtje tot an ...
Mijn zoontje houd het ook niet vol van 7 tot 13. Ik zou pislink zijn, IK ben zijn moeder dus IK bepaal wat het beste is voor hem en daarmee klaar.

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Mijn zoontje houd het ook niet vol van 7 tot 13. Ik zou pislink zijn, IK be ...
Ik heb de b*k niet groot genoeg, maar ben wel pissig op haar. Stiekem hoop ik voor HAAR dat hij slecht slaapt. Maar goed... to be continued

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Zoontje moet van schoonmoeder geen ochtendslaapjes meer doen, want dan slaa ...
Dus... haar probleem jou probleem maken? Je kindje heeft gewoon nog 2 slaapjes nodig. Die van mij ook. Lekker laten slapen in de ochtend. Ik ben blij als mijn meisje 3 uur wakker zijn haald...🙈 Mijn klaag moment.per toeval achter gekomen dat volgend jaar mijn meisje 2 weken geen opvang heeft.. foutje in het systeem?? Heb gemaild dat de opvang het maar moeten oplossen..( dat ik vaak die 2 weken toevallig vrij ben zeg ik nu niet he..)

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Pfff alweer verkouden! Ik wordt helemaal gek! Overmorgen wordt ons meisje 1 ...
Nou 1 voordeel! Morgen kan ik pas testen en morgen wordt onze kleine meid 1jr! Mijn man heeft morgen papadag en we zijn dus lekker met zn 3jes.

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Jeetje wat een nare situatie, ik zou dit ook niet tof vinden. Maak er een ...
Bedankt voor de reacties. Lucht op. Mijn man zegt dat ik altijd alleen maar commentaar heb op zijn familie (miss omdat ze niet overleggen en het belang van de neefjes en schoonmoeder op plek 1 t/m 10 komt en wij daarna miss een keer 🤷🏻‍♀️)

2 jaar geleden

Mag ik even klagen dat ik naar 8 jaar het een beetje zat ben om eeuwig de huishoudster/schoonmaakster/kok te zijn. Het minst geringste word gevraagd (waar ligt dit) (hoe moet dat) en loop de benen onder mijn kont uit. Merk dat ik er steeds slechter tegen kan. Kan het wel weer aankaarten dan veranderd het voor 1 week en zijn we weer terug bij af. Zo heb ik er echt geen zin in pff