Even klagen over de schoonfamilie hoor… volgende week wordt mijn zoontje 1, dus dat vieren we komend weekend, zeggen zij, we hebben het besproken, we stellen een week eerder voor (uuuh, nee, dan vieren we het niet), want de week die jullie uitgekozen hebben, hebben de neefjes een les op zondag middag (hadden al afgesproken daar qua tijd rekening mee te houden). Vanwege Corona toch maar afgelopen weekend laten komen, blijken de neefjes die les iedere week te hebben (ging uit van om de week ofzo, omdat dat zo als reden werd gegeven dat ze een week eerder moesten), maar goed… adem in, adem uit.
Zeggen ze afgelopen donderdag terwijl ze er zijn opeens dat ze de kast die mijn schoonvader op ons verzoek gemaakt heeft dan meenemen, ik dacht al, is dat handig? Zo lang is het feestje niet ivm slaapjes en ervoor of erna kan je de kast niet op zijn plek zetten, want dan moet je langs de slaapkamer van ons zoontje…
Dus ze komen zondag, is de kast te groot voor het trapgat, moet dus helemaal uit elkaar gehaald worden, zijn schoonvader, zwager en mijn man de hele verjaardag mee bezig geweest… ondertussen ging schoonmoeder met schoonzus Boggle spelen met de neefjes (hebben jullie papier en 4 pennen? Dan kunnen wij een spelletje doen) en zat ik dus helemaal alleen met mijn zoontje 🤷🏻♀️ echt een hele leuke verjaardag voor hem zo 🤦🏻♀️
Gelukkig volgende week echt als mijn familie komt