1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Meer kindjes die alleen nog maar schreeuwen ineens. Hele dag door als hij w ...
Wij doen vanaf 3 maanden gebarentaal, maar hij gebruikt het zelf niet echt. Hij heeft een tijd eten gebaard, maar dat kan hij nu zeggen en alles is “die” en dan wijzen 😜

2 jaar geleden

Is het nou maandag de 6de of vrijdag de 13de ? 😫 Vanmorgen m’n auto ingestapt om de achter te komen dat m’n tank bijna leeg is. Aan de snelweg maar ff er wat in gegooid, wil auto starten, accu leeg.. vriend komt me redden, dus kon daarna gelukkig door naar het werk. Tot we vanmiddag appje kregen vd gastouder, dat Mees z’n temperatuur wel erg snel op loopt, en dat hij daarom toch wel opgehaald moet worden.. okay ik kom er aan. Ik wil hem naar bed brengen, eerst nog even een zetpil geven, maar meneer drukt hem steeds uit. Toen hij eindelijk zat, besloot meneer hem er weer keihard uit te lanceren!!! ( we noemen t niet voor niets een kont raket …) maar niet alleen die zetpil kwam er uit 😫 Het is niet m’n dag vandaag.. Is het al bedtijd? 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Is het nou maandag de 6de of vrijdag de 13de ? 😫 Vanmorgen m’n auto inge ...
Aaww.. Vandaag is bijna voorbij! Succes nog even en beterschap voor de kleine lanceerkoning.

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Meer kindjes die alleen nog maar schreeuwen ineens. Hele dag door als hij w ...
Ik heb met Fynn ook vanaf het eerste hapje gebarentaal toegepast, alleen op gebied van eten en drinken, volg iemand op instagram die filmpjes maakt en een educatief programma gemaakt heeft. Maar tot op heden maakt het geen verschil. Als ik bijvoorbeeld uitbeeld klaar/op dan begint hij te lachen. Als hij duidelijk wil maken dat hij klaar is kijkt hij me recht in mijn gezicht aan en gooit het eten of tuitbeker vervolgens op de grond. Dus hier geen succesverhaal😆 maar hij is sowieso stront eigenwijs wat dat betreft en doet alles op zijn manier.

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Ik heb met Fynn ook vanaf het eerste hapje gebarentaal toegepast, alleen op ...
Ohhh prachtig dit klinkt echt als Boris 🤣

2 jaar geleden

Kleine man net zo hard gevallen... Hij wilde zichzelf optrekken. Viel eerst met zijn hoofd tegen het bureau toen op speelgoed dat op de grond lag om vervolgens op de grond te vallen. Manneke was flink over stuur. Toch maar een keer extra kijken bij hem vannacht

2 jaar geleden

Ik wil eigenlijk gewoon even kwijt dat ik me vandaag echt heel kut voel. We hebben een fantastische verjaardag en weekend gehad. Maar toch kon ik afgelopen nacht niet slapen en voelde me echt ongelukkig. Ik kon het niet begrijpen of plaatsen. Tot het net echt heel hard binnenkwam toen ik een herinneringsfoto zag van vorig jaar, dat we op het ziekenhuis waren en het direct na de geboorte allemaal niet goed was. Voel me echt alsof ik de hele dag wel kan huilen. Had dit niet verwacht omdat ik het na mijn gevoel wel redelijk had verwerkt.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Ik wil eigenlijk gewoon even kwijt dat ik me vandaag echt heel kut voel. W ...
Bah wat vervelend. Ik had rond de verjaardag ook een behoorlijke dip. Verjaardag super leuk maar ook een terugblik wat voor gekke start en jaar het geweest is. Ook als je het verwerkt hebt mag je af en toe verdrietig zijn over de ziekenhuisperiode! Dit verdriet en soms even goed huilen hoort er ook bij. Nog gefeliciteerd zijn verjaardag en hopelijk kom jij snel weer uit je dip ❤

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Bah wat vervelend. Ik had rond de verjaardag ook een behoorlijke dip. Verja ...
Dankjewel ❤

2 jaar geleden

Eindelijk afbouwen met kolven, maar nu met 2x per dag nog 500ml en harde plekken. 😖 Dochter drinkt al weken mijn melk niet meer, dus het gaat nu puur om mijzelf..

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Eindelijk afbouwen met kolven, maar nu met 2x per dag nog 500ml en harde pl ...
Nog steeds vervelend dat je moet kolven, maar miss doneren? Waarom drinkt ze het trouwens niet meer? Ook niet in een beker?

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Nog steeds vervelend dat je moet kolven, maar miss doneren? Waarom drinkt z ...
Inmiddels al meer dan 100 liter gedoneerd en alles gaat nu inderdaad direct naar het donorkindje. Luna stopte met melk drinken toen ze heel verkouden werd en drinkt inmiddels plantaardige melk. Ik ben 7kg afgevallen door het koemelkvrije dieet voor haar, dus nu is het ook tijd dat ik weer gezond raak.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Inmiddels al meer dan 100 liter gedoneerd en alles gaat nu inderdaad direct ...
Pfff, inderdaad ook goed voor jezelf zorgen! Fijn dat je een donorkinderen hebt die er bij van wordt! Hopelijk wordt het snel minder

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Eindelijk afbouwen met kolven, maar nu met 2x per dag nog 500ml en harde pl ...
Misschien een overbodige opmerking en weet je dit allang maar ik moest ijspacks in mijn bh dragen toen ik ging stoppen. Hielp hier goed en was comfortabel tegen de stuwing.

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Misschien een overbodige opmerking en weet je dit allang maar ik moest ijsp ...
Nee, die tip ken ik nog niet. Dankjewel! 😁

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Nee, die tip ken ik nog niet. Dankjewel! 😁
Of zakjee stroop in de vriezer. Zijn verkoelend en ook comfortabel. Zijn alleen wat snel warm.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Nee, die tip ken ik nog niet. Dankjewel! 😁
Las ook wat over koolbladeren, en maanverband met water doordenken en invriezen, en bij mij hielp een strakke sport bh

2 jaar geleden

Geen idee of het hier op de juiste plaats is.. Maar de vraag wel of geen 2de kindje is erg lastig. Ik ben niet de jongste meer. Maar heb altijd gedacht dat ik 3 kinderen zou hebben en deze ook veel jonger zou krijgen. Helaas is dat dus niet het geval.. en ja nu dus de vraag 2de of niet. 1 is al pittig ook qua kosten.. maar toch zou ik heel graag een 2de willen als het kon. Man vind 1 op zich ook al goed. Maar een 2de is ook leuk. Samen spelen enz.. voor juli de keuze maken...ik ben zo bang dat ik "maar" 1 kindje blijft houden.😪 nooit meer zwanger zijn of alle baby spullen wegdoen.. ppf

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Geen idee of het hier op de juiste plaats is.. Maar de vraag wel of geen 2d ...
Dat is ook lastig… al die voor en nadelen en dat je niet puur op gevoel kan afgaan maar ook moet denken aan verstandig zijn. Maar je gevoel kan je ook weer niet uitzetten. Qua kosten vond ik de tweede echt wel meevallen. Noa at alles inmiddels mee en je hebt even dubbele luiers maar daarna was ze zindelijk. Spullen hoef je bijna niet aan te schaffen en veel dingen vind je ook op marktplaats. In de toekomst is dat misschien anders hoor, maar dat zien we dan wel weer. Extra werken kan in ons geval altijd nog. Dat leeftijd aspect had ik ook, je kan niet eeuwig twijfelen en dat maakt het lastig. Een groter leeftijdsverschil tussen de 2 is dan geen optie.

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Dat is ook lastig… al die voor en nadelen en dat je niet puur op gevoel kan ...
Wij hebben ook 3 dagen opvang. Geen ouders of familie die ons ook kan helpen met opvang. En dat zijn best wel de meeste kosten van alles..Zie dat jij zwanger ben van de 3de? Gefeliciteerd 🥰