1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Iemand een tip voor een partner die vaak het minimale doet in het huishoude ...
Vaste taken geven? Wij hebben alles een beetje gelijkwaardig verdeeld. Hij kan bvb niet (echt) koken maar maakt altijd de keuken erna schoon en ruimt de vaatwasser in. Hij doet de kattenbak in het weekend, ik door de weeks. Hij stofzuigen, ik dweilen etc. Ik heb wel een hele vergeetachtige man betreft letterlijk alles. We delen een online agenda en maak daar vaak to do lijstjes. Als ik niet thuis ben schrijf ik ook veel op post its. Ik moet ook dingen blijven herhalen. Ik heb nu ook een white board in de keuken gehangen. Misschien is dat een idee? Hoe kijkt je partner ernaar, vind hij dat hij ook meer moet helpen? Of is het een beetje laks gedrag?

2 jaar geleden

Ahhhhh!!!! Mag ik klagen hier over mn dochter? Sprong 7 is me een partij heftig aanwezig hier!! Kan haar geen moment alleen laten, wil niet slapen, niet eten... pfffffff.. (Verder houd ik heel veel van haar🥰😋)

2 jaar geleden

Wat een loedermoeder ben ik. Mevrouw slaapt zo goed normaal, nu twee nachten drama en ik klaag bij iedereen waar ik maar klagen kan. Dus ook even hier haha.

2 jaar geleden

Waarom trekt ze altijd mijn oorbellen eruit!?! Ze doet het niet expres maar jemig zeg. Om alles huilen als het niet gaat zoals zij het wil. Duidelijk gemaakt dat ze mij pijn doet. Huilen.ppff. kan er nu slecht tegen na een rotnacht slapen. Straks weer werken.. nog een weekje. Dan 2 weken vrij... Man wil dat ik met mijn zus gaat winkelen. Zus en zwager willen dat ons meisje weer bij hun komt logeren. Man wil op vakantie maar ja corona bemettingen enz zal belgie of duitsland worden. Ik wil vooral gewoon rust, en geen gezeik meer aan mijn hoofd. Rug is weer mega stijf van het bed enz enz.😔 Bedankt voor het lezen.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Waarom trekt ze altijd mijn oorbellen eruit!?! Ze doet het niet expres maar ...
Ik snap je! Rust is heilig☺️☺️ sterkte! Hopelijk doet de vakantie je toch even goed🥰

2 jaar geleden

Waarom moet mijn man zonodig persé op vakantie. We hebben nog geen id kaart voor de kleine. Ow we kunnen ook wel zonder hoor. Moet prima gaan😑😔

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Waarom moet mijn man zonodig persé op vakantie. We hebben nog geen id kaar ...
ID-kaart heb je trouwens met een weekje hier, afhankelijk van hoe snel je een afspraak op het gemeentehuis kan krijgen. Hoeft een leuke vakantie dus niet per se in de weg te staan, tenzij hij morgen weg wil naar het buitenland. 😋

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

ID-kaart heb je trouwens met een weekje hier, afhankelijk van hoe snel je e ...
Nee pas rond 5 febr...

2 jaar geleden

Kat en kind zijn geen match. Flinke kras terwijl hij gewoon zijn eigen ding aan het doen was. Was niet de eerste x dat het even mis ging maar deze x was het helemaal uit het niets. Jayce heeft is aan zijn staart getrokken en ja toen kreeg ie een tik, oke kan gebeuren. Onze kat vind het ook allemaal spannend en nu al meerdere DA bezoekjes vanwege lik plekjes van leek stress maar blijkt toch misschien allergie. Nu aan de medicijnen met de bijwerking dat ie zich wat somber kan voelen. Beestje is dus ook niet in zijn hum. Ik weet het even niet meer, wil echt mijn kat niet weg doen en onze 2 katten al helemaal niet scheiden. Maar wil vooral een veilige leef omgeving voor onze uk. Voor nu nog aankijken en daarna misschien toch een moeilijke keus maken... Bah bah

2 jaar geleden

Kat en kind zijn geen match. Flinke kras terwijl hij gewoon zijn eigen ding ...
Heb je al eens gedacht aan kattengedrag therapie. Misschien dat een therapeut een oplossing kan bieden. Mogelijk dat een therapeut, ondanks dat jullie kat zich neerslachtig voelt, tips heeft om het gedrag van jullie kat om te buigen. Wij hebben voor onze kat bijvoorbeeld een plek waar onze jongen absoluut niet bij kan. Er is altijd een veilige uitweg voor onze kat.

2 jaar geleden

Kat en kind zijn geen match. Flinke kras terwijl hij gewoon zijn eigen ding ...
Ooh nee! Wat sneu voor allemaal! Ik wil je als tip geven (mocht de medicatie niet aanslaan) om eens te kijken voor een kattengedrag deskundige. Die kunnen wellicht wonderen doen zodat je kat zich weer lekker in zn vel gaat voelen en hopelijk beter om kan gaan met deze verandering. Op Facebook kun je ze ook vinden: KGA: katten, gedrag & welzijn. Als je lid wordt, kun je ook veel informatie vinden bij de bestanden hierover. Kost wel wat wrs, maar kan echt helpen zodat je de kat niet weg hoeft te doen. Succes!

2 jaar geleden

Kat en kind zijn geen match. Flinke kras terwijl hij gewoon zijn eigen ding ...
Verschrikkelijke keuze😭. Hier ook een kattenmoeder. Ken je het programma cat from hel?? Daarin zit een man die advies geeft aan katten die zeer niet wenselijk gedrag laten zien. Zoals slaan, blazen, aanvallen plassen. Vaak geeft hij advies om overzicht plekjes te maken voor de kat of vluchtroute hoog. Zodat de kat altijd veilig kan zitten en kijken vanaf een afstand naar de situatie. Weet niet of je hier wat aan deze tips.. Geef je in ieder geval een dikke knuffel.🥰

2 jaar geleden

Reactie op Cis87

Heb je al eens gedacht aan kattengedrag therapie. Misschien dat een therape ...
Jaa alleen past dit momenteel niet in ons budget, iig niet aankomende of volgende maand. Genoeg hoge plekjes waar hij veilig zit, maar hij is echt territoriaal gedrag aan het vertonen. Hij gaat echt niet aan de kant voor Jayce en hij waarschuwd ook niet.

2 jaar geleden

Reactie op Sophie87

Ooh nee! Wat sneu voor allemaal! Ik wil je als tip geven (mocht de medicati ...
Dankjewel!

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Verschrikkelijke keuze😭. Hier ook een kattenmoeder. Ken je het programma c ...
Ja bah, ben er naar van. Het is een super lief beest ook, dus snap het niet zo. Dankjewel voor het mee denken!

2 jaar geleden

Ik word gek van alle tips en adviezen en 'dit en dat moet je doen'. Weet het zelf nu niet meer qua voeding en slaapjes van onze meneer. Ga ik van fles naar brood in de ochtend of toch pap of....zeg 't maar. Moeten afbouwen, maar cb zegt zo doorgaan. Aaaargh! Irritant... 🙄

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Ik word gek van alle tips en adviezen en 'dit en dat moet je doen'. Weet h ...
Er is denk ik geen goed of fout als je kindje goed groeit. Doe het lekker op jou manier

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Ik word gek van alle tips en adviezen en 'dit en dat moet je doen'. Weet h ...
Doen waar jullie je als ouders goed bij voelen. Niks is fout en waarschijnlijk geeft je kindje heel goed aan wat hij nodig heeft en waar behoefte aan is. Volg je gevoel alles is goed. Zet 'm op... 🙏😃

2 jaar geleden

Jaa alleen past dit momenteel niet in ons budget, iig niet aankomende of vo ...
Ik heb ook 2 katten maar als ze dit gedrag gaan vertonen krijgen ze een gooi en gaan naar de gang of buiten. Je hebt volgens mij ook van die stekkers voor in het stopcontact voor ontspanning en stressverlichting voor katten? Feliway oid heet het.

2 jaar geleden

Aaaaargh, mannen!! Ik heb nog steeds af en toe last van mijn bekken/heup. Gisteren was het zo erg dat ik niet voor niets (er moest iets kleins 2 verdiepingen hoger gepakt worden en hij wilde dat ik mee ging) met de trap ging. Denk meneer net dat het handig is om in mijn kont te knijpen. Echt serieus! Je weet dat dat zeer doet, je weet dat het gisteren heel erg was. Hou gewoon je handen thuis 🤬🤬🤬