1010 Reacties

2 jaar geleden

En nu hebben we voor de 2e keer binnen 2 maanden allemaal buikgriep. Suze liep het wederom op bij de gastouder. Een dag later mijn vader en daardoor konden mijn man en mijn vader niet mee naar een belangrijke crematie voor ons. Afgelopen nacht mijn moeder en ik. Vandaag mijn man en mijn broer ook.. het is zo raar dat we het dus allemaal weer voor een 2e keer krijgen en dat zo snel achter elkaar..🤮

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

En nu hebben we voor de 2e keer binnen 2 maanden allemaal buikgriep. Suze l ...
Hebben wij ook gehad, beterschap zeg!

2 jaar geleden

Vergeten de deksel van de wc dicht te doen boven. Dus Olivia was net heel lief alle sokken uit mijn la in de wcpot aan het gooien 😩

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Vergeten de deksel van de wc dicht te doen boven. Dus Olivia was net heel l ...
Ow olivia..... dat is niet het handigste van vandaag om te doen.

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Vergeten de deksel van de wc dicht te doen boven. Dus Olivia was net heel l ...
Oh oh😬 de aantrekkingskracht van een wc pot is niet normaal hè 😂

2 jaar geleden

**** corona . Kdv groep dicht... meisje nu ff goed in de gaten houden..🤞

2 jaar geleden

Lastig... je meisje in quarantaine maar zelf hoef je niet in quarantaine... handig🙄😷

2 jaar geleden

Aaaargh, geef je al 13,5 maand borstvoeding, heb je opeens twee keer een verstopte melkklier in twee weken 🤦🏻‍♀️ (verschillende borst). Zooo pijnlijk en had toch wel verwacht dat dat nu niet echt meer zou gebeuren

VRIEND

2 jaar geleden

Even behoorlijk klagen. Alles in huis gaat kapot, omdat de vorige bewoners overal op hebben beknibbelt. Vaatwasser doet het niet goed, lamp boven de eettafel gaat niet meer aan. Voegen buiten kunnen opnieuw gedaan worden omdat de vorige bewoners een klimop ertegen aan lieten groeien. Ik laat alles uit mijn handen flikkeren, altijd als ik ongesteld ben. Ik kan dan zo weinig hebben. Ouders die hun zin doordrijven met een gezamenlijke vakantie. Man die weigert eerder te koken waardoor ons zoontje steeds niet mee kan eten. Hij wacht steeds totdat ik thuis ben als ik op kantoor werk. Waardoor zoontje vaak een potje eet. Ja, we kunnen meer maken en laten invriezen. Maar 3x raden, de vriezer is ook kapot 😤 Zo… dat lucht op.

2 jaar geleden

Pff wat een week.. zo ie zo wat een slecht begin van het nieuwe jaar!!!!!! Vader met de ambulance meegenomen om z’n hart die krijgt 27 januari een CT scan van z’n kransslagaders denken een vernauwing. Dochter die slecht sliep en oor ontsteking bleek te hebben. Mn moeder vorige week maandag met de ambulance mee genomen en die ligt nu nog in het ziekenhuis die heeft een maag hernia en kan niets meer eten of drinken continue word der maag leeg gepompt ligt hele dagen met een slang door de neus in der keel om leeg gepompt te worden. Artsen willen liever niet opereren omdat er veel complicaties kunnen optreden dus moet ze toch langzaam aan weer proberen te drinken en eten wat niet wil lukken. Vandaag weer een poging en weer mislukt weer alle zakken eraan en weer maag leeg gepompt … wannneer houd het is op? Ik ben op 😭😭😭😭😭😭

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Pff wat een week.. zo ie zo wat een slecht begin van het nieuwe jaar!!!!!! ...
He dat is idd en een slecht en verdrietig begin van het nieuwe jaar 😔 Begrijpelijk ook dat je op bent. Veel sterkte de aankomende periode en hopelijk kan je moeder snel weer wat eten en gaat ze opknappen. 🙏🌷

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Pff wat een week.. zo ie zo wat een slecht begin van het nieuwe jaar!!!!!! ...
Sterkte 😔 wat een rot start! Hopelijk heb je nu alle ellende voor het jaar al gehad en wordt de rest wel mooi

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Pff wat een week.. zo ie zo wat een slecht begin van het nieuwe jaar!!!!!! ...
Sterkte! ♥️

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Sterkte! ♥️
Dankjewel❤️

2 jaar geleden

Aahhh vent ging naar een oud collega , kwam er 5 min voor hij weg ging achter dat oud collega 1,5 uur verder woont! 🙄 afspraak gemaakt dat hij uiterlijk 12 thuis zou zijn.. paar min voor 12 app ik of hij er bijna is, want kan z’n hulp goed gebruiken, want blijf heen en weer lopen met de kleine en ik ben ondertussen gesloopt. Krijg ik als antwoord, oh shit helemaal tijd vergeten. Echt , hoe dan?! 😫 En zeker van mij verwachten dat ik straks de kleine ga doen, want hij is moe.. ja ik ook idioot 😫😫

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Pff wat een week.. zo ie zo wat een slecht begin van het nieuwe jaar!!!!!! ...
Sterkte gewenst 🌹❤️

2 jaar geleden

Wat voel ik me schuldig😭 Mijn man is jarig en mijn schoonvader met zijn vriendin kwamen vanochtend op bezoek. Mijn man zet 2 koppen thee op de salontafel met de schaaltjes voor de theezakjes er bovenop. Ik heb er geen goed gevoel bij toen hij vroeg of ik het gebak kon regelen. Dus ik bleef zitten en we waren nog even aan het praten. Mijn man drong aan op het gebak, dus ik vraag mijn schoonvader welk gebak hij wilde en zo ineens duikt onze dochter op mijn theeglas af.. En jawel... heet water tegen haar buik... een grote rode vlek, meteen volgens ehbo richtlijnen gekoeld. Het valt gelukkig mee, geen blaren en de grote rode vlek is zelfs al weg. Het zijn nog maar een paar rode vlekjes. Maar wat zijn we geschrokken zeg en ik moet echt meer naar mijn instinct luisteren. Het voelde gewoon niet goed die 2 koppen thee op de tafel. Plus we zaten er letterlijk bij en het gebeurde alsnog. 😣

2 jaar geleden

Ow MX3, het gebeurt altijd zo snel. Verschrikkelijk. Jullie hebben snel gehandeld en gelukkig valt het mee. Instinct is heel belangrijk dat blijkt maar weer. Sterkte.x

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Wat voel ik me schuldig😭 Mijn man is jarig en mijn schoonvader met zijn vr ...
Oh ik snap je zo goed! We hebben dat 2 jaar terug met ons dochtertje gehad die het van het aanrecht trok. Vreselijk😢 en echt waar, ze zeiden het in het ziekenhuis ook: het is echt in een tel gebeurd. Maar dat neemt je schuldgevoel niet gelijk weg hè. Gelukkig lijkt het mee te vallen☺️ sterkte voor jullie allemaal😘

2 jaar geleden

Pff t kind sinds vanmiddag in 1 keer ziek. Buikgriep denk ik.. ondertussen 3 x ondergekotst. Ik ben het zat 😫😫😫