1010 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik heb ook 2 katten maar als ze dit gedrag gaan vertonen krijgen ze een goo ...
Jaa feliway hebben we al! Dit heeft er wel voor gezorgd dat onze draak wat minder ondeugend is. Wij straffen onze katten niet, in het verleden wel geleerd dat dat averechts werkt. Het gedrag wat ie toen vertoonde was vooral slopen en na het "straffen" werd het alleen maar erger. Willen niet dat hij Jayce gaat linken aan de straf

2 jaar geleden

Even klagen... Ik geef al 10 maanden borstvoeding en gelukkig gaat dit nog altijd goed. Ik moet hierdoor ook kolven op het werk. Mijn betaald kolf recht is voorbij dus ik lever uren in zodat ik toch kan blijven kolven (kolven in eigen tijd gaat helaas niet met mijn baan). Nu zijn we op het werk al ruim 6 maanden onderbezet en nu in de vakantie periode helemaal... Mijn collega's moeten dus elke keer voor mij invallen terwijl dit niet altijd heel optimaal is.. Ik voel me enorm schuldig naar hun toe maar ik wil ook mijn zoontje zijn voeding blijven geven! Nu snappen de meeste collega's dit wel, alleen niet allemaal. En dan heel fijn in m'n gezicht zeggen oké prima maar ik hoor achteraf dat ze over me praten... Ik confronteer ze hier dan mee maar dan krijg ik commentaar dat het met de baas besproken moet worden... Ja wat kan ik daar aan doen!!!

2 jaar geleden

Jaa feliway hebben we al! Dit heeft er wel voor gezorgd dat onze draak wat ...
Maar als hij echt uithaalt terwijl jayce niets doet, alleen aanwezig is? Lastige situatie zeg😢

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Maar als hij echt uithaalt terwijl jayce niets doet, alleen aanwezig is? La ...
Jaa ik verplaats hem wel altijd als ie zich te dominant opstelt of begint te tikken zonder nagels. Ik let ook eigenlijk altijd wel heel goed op als Jayce weer heel erg met de katjes bezig is. En dan nog dat Beer (de kat) niet helemaal lekker in zijn vel zit vind ik echt heel moeilijk, geloof mij moet soms ook wel even tellen hoor. Niet aan mn kind 😅

2 jaar geleden

Jaa feliway hebben we al! Dit heeft er wel voor gezorgd dat onze draak wat ...
Dat maakt het wel extra lastig. Kunnen/mogen de katten naar buiten? Als ze niet naar buiten kunnen, zou je altijd een flinke tijd met de katten kunnen spelen zodat ze uitgeput raken. Heb je al geprobeerd om vaak tussen Jayce en de kat in te gaan staan zodat jij de kat "beschermt" tegen Jayce en vice versa? Ik weet dat het laatste heel moeilijk kan zijn omdat je ook andere dingen wil/moet doen. Deze tips heb ik allemaal zelf gehaald vanuit het programma My cat from hell (wordt uitgezonden op TLC) en toegepast op mijn eigen kat. Ze sloopte alles na de geboorte van onze jongen.

2 jaar geleden

Reactie op Mvrnaomi

Even klagen... Ik geef al 10 maanden borstvoeding en gelukkig gaat dit nog ...
Ik heb helaas geen tips of wat dan ook voor je. Maar wat naar om in zo'n situatie te zitten ik hoop dat je snel een fijne manier kunt vinden hier mee om te gaan. En denk vooral aan jezelf en waar jij het gelukkigst en je het beste bij voelt!

2 jaar geleden

Jaa feliway hebben we al! Dit heeft er wel voor gezorgd dat onze draak wat ...
Heeft je kat genoeg terug trek plekjes? Wij hebben een krabpaal en mand op onze slaapkamer gezet. Onze zoon komt hier bijna nooit, als hij weer druk aan het tijgeren en gillen is trekken ze zich daar terug. Het kan ook zijn dat je kat eenzaam is. Wij merkte dat heel erg met onze eerste kat. Ze ging toen ook dingen kapot maken. Nu hebben ze elkaar en zijn ze altijd met elkaar bezig.

2 jaar geleden

Heeft je kat genoeg terug trek plekjes? Wij hebben een krabpaal en mand op ...
Wij hebben 2 katten en ze zijn heel blij met elkaar ❤️ We hebben een aantal hoge plekken maar Beer is niet van plan zich te verplaatsen en de katjes mogen ook overal, behalve buiten. Nu hebben wij geen slaapkamers 😅 Onze katten komen echt niks te kort aan liefde, schuilplekjes, eten en beweging. Het is gewoon een moeilijke situatie want we doen er alles aan om het voor beide zo prettig mogelijk te maken. Ik denk ook als we verhuisd zijn dat dat al veel scheelt. Maar wanneer er een nieuwe woning komt?

2 jaar geleden

Reactie op Cis87

Dat maakt het wel extra lastig. Kunnen/mogen de katten naar buiten? Als ze ...
Nee we hebben binnenkatten, Beer vind het buiten ook niks😅. We spelen ook met ze. Jaa als hij nu bij de katjes is zit ik er altijd bij en corrigeer zowel Jayce als de katjes natuurlijk. Het meeste wat word genoemt hebben we al of doen we al. Wat het extra moeilijk maakt. Enige opties zijn nog katten gedragstherapeut of Beer weg. En natuurlijk nu de onderzoeken bij de dierenarts afwachten, dat sowieso.

2 jaar geleden

Wij hebben 2 katten en ze zijn heel blij met elkaar ❤️ We hebben een aantal ...
Ah ja snap ik, ook geen veroordelingen! Het is echt lastig. Katten zijn echt enorm eigenwijs. Woning zoeken is al helemaal lastig in deze tijd 😭

2 jaar geleden

Ah ja snap ik, ook geen veroordelingen! Het is echt lastig. Katten zijn ech ...
Ben ook heel blij dat iedereen mee wilt denken! Misschien dan toch de gouden tip? Toen ik onze eerste kat kocht dacht ik "ongeveer hetzelfde of makkelijker dan een hond" grap van de eeuw 😂 maar hou te veel van ze.

2 jaar geleden

Ik moet echt even klagen. Mijn zoontje is zo ontzettend druk en nu in combinatie met sprong 7 is het echt aanpoten. Hij kruipt, staat, schreeuwt, gilt en is ontzettend drammerig. Ik heb nu een grondbox gekocht met 8 panelen waarin ik hem kan zetten zodat ik in ieder geval naar 't toilet kan zonder dat hij de plantenbak leeg eet😅 herkennen anderen moeders dit? Dat kindjes zo heel druk zijn? Het is mijn eerste dus ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal.

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik moet echt even klagen. Mijn zoontje is zo ontzettend druk en nu in combi ...
Het drukke niet, maar dat is denk ik ook een stukje persoonlijkheid van de kleine toch? Maar het gillen en drammerige herken ik wel. Bijna lachwekkend om te zien wat ze doet als ze haar zinnetje niet krijgt 🙈😂

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik moet echt even klagen. Mijn zoontje is zo ontzettend druk en nu in combi ...
Heel herkenbaar. Het komt met vlagen. Zelfs na een dag KDV kan hij complete chaos maken in huis. Het gillen en schreeuwen vinden wij echt heel lastig af en toe. Hier is het vaak omdat hij meer wilt dan hij kan. Als hij dingen heeft die niet mogen en je die pakt word hij ook helemaal boos. Verder kruipt hij altijd onder onze salon tafel en zit die vast. Dan weer boos als we hem weghalen. Soms lachen we maar erom 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Grrr, trek net ventiel van meneer z’n fles kapot.. en laat onze reserve fles nou net bij m’n schoonouders staan.. ( 50 min rijden dus even op en neer is niet mogelijk ) Hoe laat ik morgen ingodsnaam m’n kind z’n melk drinken 😩

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Grrr, trek net ventiel van meneer z’n fles kapot.. en laat onze reserve fle ...
Das shit. Als je echt niks hebt heb je misschien in de buurt een spoed apotheek? Daar hebben ze ook flesjes.

2 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Grrr, trek net ventiel van meneer z’n fles kapot.. en laat onze reserve fle ...
Heb je misschien een rietjes/ 360 graden beker? Of anders voorzichtig proberen uit een glas 😅😅

2 jaar geleden

Onze arme schat al huilend wakker. Overal snot, schoor en verhoging. Net ruim een uur gesust en met een zetpil op bed kunnen leggen met de wetenschap dat we waarschijnlijk nog minder zullen gaan slapen. Morgen ook maar even langs de HA om te kijken of het eventueel een oorontsteking is.

2 jaar geleden

Reactie op Elske

Heb je misschien een rietjes/ 360 graden beker? Of anders voorzichtig probe ...
Dat wordt geen succes ben ik bang haha. Denk dat we hem maar gewoon laten ontbijten met brood, en dan tussen de middag z’n melk geven 🤔

2 jaar geleden

Onze arme schat al huilend wakker. Overal snot, schoor en verhoging. Net ru ...
Beterschap!