1010 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Mijn man heeft ineens bedacht dat het echt niet kan dat Olivia eten op de g ...
Oh jeetje.. ik snap dat dit niet heel fijn voor je voelt. Ik denk dat je het ook wel aan kan geven dat je t zo niet prettig vind wat er gebeurd. Geloof niet dat ze al weet heeft dat ze geen eten op de grond mag gooien. Erg lastig heel veel succes met deze lastige situatie. 🌷😔

3 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ik denk niet dat dit de manier is om haar iets af te leren. Denk dat het juist averechts gaat werken.. ☹️ Hopelijk kun je goed met hem hier over praten en komen jullie er uit! ♥️

3 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Jeetje wat naar zeg! Begrijp de reactie wel, maar ze is toch veel te jong nog hiervoor. Begrijpt hij dat als je met hem erover hebt? En heeft ze uiteindelijk wel fles gekregen? Voeding blijft natuurlijk erg belangrijk. Sterkte in ieder geval! Hopelijk gebeurt zoiets niet al te vaak.

3 jaar geleden

Nou wonderbaarlijk genoeg was ze dus zelf meteen in slaap gevallen na 3 dagen moeilijk doen met elk slaapje. Maar om half 8 gewoon weer wakker, duidelijk honger en wilde niets van mijn man met het flesje weten 😅 Dus de borst gegeven en daarna zonder problemen weg kunnen leggen. Toch wat positiefs dus. Heb geprobeerd het erover te hebben en gezocht op tafelmanieren aanleren. Maar gaat allemaal over peuters, niet over baby’s. Buiten het juiste voorbeeld geven denk ik dat ze echt nog te jong is daarvoor.

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wat goed dat je hulp hebt gezocht. Ik weet niet of je werkt maar bij mij ko ...
Lees je reactie nu pas. Bedankt voor je berichtje, ik ga in de groep kijken 😊

3 jaar geleden

Zit aan mijn max. Ik laat iedereen maar bepalen wat ik moet gaan doen. Ze zullen het echt allemaal goed bedoelen maar het past niet bij mij. Net terug van 3 dagen vakantie. We hadden 3 b en b geboekt. 2 tuintje erbij..waarvan 1 gezamelijke tuin dus dan hoorde je meisje niet als ze wel wakker werd. Laatste huisje nr 3. Zolderkamer en je kon niet eens aan buiten kijken! Zaten aan een drukke weg bjjna geen stoep waarmee je met je kinderwagen kon lopen. Voel mij zo gevangen😪. Nu gelukkig thuis...met een thuin en genoeg stoepjes waar ik kan lopen met mijn meisje.

3 jaar geleden

Waarom blijven opa's en oma's maar eten geven!!!??? Als hij net zijn maaltijd op heeft moet oms er altijd nog iets achteraan proppen van haar eigen bord! Word daar zo gek van! Ben echt niet spastisch met eten maar genoeg is genoeg! 😒 vind dat gewoon lastig en vervelend.

3 jaar geleden

Sorry ik wil dit even van me afschrijven, ik zoek geen medelijden ofzo. Maar aangezien jullie altijd supportive zijn geweest wil ik het graag even delen. Er is niks op de Mri gevonden, wat betekent dat ze het toch psygisch gaan zoeken wat ik niet snap aangezien ik druk voel in mijn linker oor de heletijd constant aanwezig... En de voornaamste klacht duizeligheid de hele tijd constant aanwezig. Ik ben verdrietig en boos en ik snap het echt niet en ik weet effe echt niet meer waar ik de oplossing zoeken moet. Ik wil gewoon een normaal leven waarbij ik kan werken en met m'n dochter en vriend ben, dat lijkt al te veel gevraagd. Hoe kan dat nou? Het voelt als falen omdat het anderen wel lijkt te lukken ofzo. En buiten dit voel ik me prima in m'n koppie. Mijn de dochter is bijna een dat kan toch niet.... M'n lichaam laat me in de steek ofzo. Vrijdag hopelijk een plan vanuit de psycholoog en psygiater... Ik ben echt zo uit het veld geslagen.... 🥺

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Sorry ik wil dit even van me afschrijven, ik zoek geen medelijden ofzo. Maa ...
Jeetje wat heftig! Soms kunnen ze dan maar beter iets vinden dan kan er wat gedaan worden. Die onzekerheid is Killing. Hele gekke vraag misschien maar is er al eens bloedonderzoek gedaan naar de ziekte van lyme? Dat geeft ook allemaal vage klachten.

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Sorry ik wil dit even van me afschrijven, ik zoek geen medelijden ofzo. Maa ...
Jemig zeg, niks kunnen vinden ( nog??) Ja dan ben je wel even van je pad af. Soms kunnen psygiche klachten toch ook lichamelijke klachten geven. Maar wel gek dat je je wel gewoon goed voeld enz. Je wil dingen ondernemen. Lichaam doet soms rare dingen wat je gewoon niet kan begrijpen😪 sterktr meis

3 jaar geleden

Reactie op Colet

Jeetje wat heftig! Soms kunnen ze dan maar beter iets vinden dan kan er wat ...
Niet naar lyme, meer bloedonderzoek in het algemeen dat wel

3 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Het drukke niet, maar dat is denk ik ook een stukje persoonlijkheid van de ...
Haha hier ook inderdaad, en ook die krokodillen tranen als iets niet mag😅

3 jaar geleden

Even klagen, waarom kunnen we niet meer alle berichten van 1 persoon lezen als je naar de profiel van die persoon gaat...

3 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Even klagen, waarom kunnen we niet meer alle berichten van 1 persoon lezen ...
Volgens mij zijn er een paar gebruikers waarbij je niets kan zien, bij veel kan ik het wel gewoon zien

3 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Volgens mij zijn er een paar gebruikers waarbij je niets kan zien, bij veel ...
Ik kan niet meer scrollen

3 jaar geleden

Ik voel mij echt een zeikerd als ik iets aangeef op het kdv. Ik weet dat het normaal is maar voel me dan zo veeleisend 😭

3 jaar geleden

Ik wilde zo graag met mijn meisje naar baby zwemmen. Eindelijk tot met toestemming van man kdv afgezegd. Want ja we zijn toch thuis dus waarom haar niet brengen..benoemd dat ik met haar wil zwemmen dus dan maar dat. Tijd was al lastig omdat ze normaal dan slaapt. Vanaf half 9 al aan het mokken. 37,6. Ze ligt nu te slapen. Heb aangegeven dat ik dit niet meer trekt. Altijd moet ik de lijnen uitzetten en man staat er soms zo stom bij. Naast mij staan als ik haar aankleed enz. Man zegt ik ga haar aankleden en gaat zichzelf aankleden en alle ramen op zijn gemak open doen. Ik heb meisje maar aangekleed. Ik weet het niet meer.

3 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Even klagen, waarom kunnen we niet meer alle berichten van 1 persoon lezen ...
Omdat die gene het dan heeft uitgeschakeld.

3 jaar geleden

Ik voel mij echt een zeikerd als ik iets aangeef op het kdv. Ik weet dat he ...
Dat herken ik. Ze waren vorige week ineens afgeweken van 't slaapschema heb ik ook wat van gezegd. Was een nieuwe leidster en die wist het niet. Was ik niet blij mee want ik kon 2 dagen weer strak in 't ritme proberen te komen met een kind wat om 5u denkt dat de dag begint 😒

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Dat herken ik. Ze waren vorige week ineens afgeweken van 't slaapschema heb ...
Precies dit ja! Hij sliep 9 uur nog steeds niet.. zo lastig, gelukkig staan ze wel open voor de feedback maar het blijft lastig. Wij hebben al enigszins lastige slapers, dan helemaal 🤣