1010 Reacties
3 jaar geleden
Pfff het zit allemaal ff niet vandaag, ten eerste is mijn menstruatie nog onregelmatiger geworden na de bevalling. Veel symptomen komen overheen met pcos alleen toen we daarmee bezig waren werd in plots zwanger en corona dus afspraken zijn niet meer doorgegaan. Nu 27 sept een nieuwe afspraak maar ik sta ook weer helemaal onder de acne erdoor en ondertussen alweer 2 menstruaties overgeslagen🤯 Ben ik net in de stad wil ik de kinderwagen inklappen (gebruik ik met een buggy zitje erop) breekt die knop af 😡😡😡 kon ik hem niet meer inklappen, heb een 3serie dus vrij laag en paste niet in de kofferbak meer, 20 min staan hannesen om het erin te krijgen + huilend kind in de auto stoel. Zweet liep over mijn rug uiteindelijk erin gekregen en moest ik op de stang zitten en zo na huis rijden. Dit is echt mijn dag ✅
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Bipedsole
Ohh ze hebben zonder met mij te overleggen mij 50% ziek gemeld. Dus 50% bet ...
Wat absurd. Zou morgen de arbo arts bellen en met hem/haar afstemmen hoe en wat. Dit bepaald arts en niet werkgever zomaar.
Fijn dat je nieuwe baan hebt gevonden, hopelijk daar meer rust en plezier! Laat je niet gek maken tijdens de laatste loodjes!
3 jaar geleden
Oven stoom afblazen
Kdv was vrijdag gewoon "vergeten" ons zoontje de fles te geven. Hoe dan?!
En toen ik de betreffende leidster er vanmiddag op aansprak, zei ze dat het niet zo leuk van mij was dat ik het smorgens bij haar collega had aangegeven 🤯 iets met een excuus is meer op zijn plaats..? Nog steeds vol verbazing. Hoe kan je een baby nou vergeten de fles te geven?!
Overigens werd het in de loop van het gesprek interessant, toen ze zei dat ze getwijfeld had of hij nog een fles moest. Dus ik: dan had je toch even contact kunnen opnemen? Bovendien waarom zou hij 2 voedingen bij zich hebben? En het is pas 4 maanden zo dat hij die 2 voedingen mee krijgt 🙄 om dan nog maar te zwijgen over of het nou echt vergeten is of gewoon bewust niet gegeven is.. 🤔
3 jaar geleden
De vriendin van mn broer is afgelopen zaterdag bevallen van hun 2e kindje.. en ik kan er gewoon niet blij van worden:
- kindje is "gemaakt" om hun relatie te redden omdat ze totaal niet communiceren en beide het leuk vinden buiten de deur te spelen (of you know what i meen"
- zij wil absoluut geen moeite doen voor haar kinderen.. borstvoeding wil ze niet eens proberen en kolven al helemaal niet.
Ik kan er voor mn gevoel helemaal niets mee en ze hebben de afgelopen 4 jaar alle aandacht gehad met hun eerste kindje en nu moeten ze weer alle aandacht hebben.
Ik kan er echt niet tegen dat iemand een kind op de 2e plek zet, zo'n kleintje heeft niet gevraagd om gemaakt te worden. En sure geen borstvoeding kan maar niet eens proberen of t wat is? Het voelt alsof ze hun kind zien als accessoires.
En dan niet te spreken over mn moeder! Ze woont in t buitenland en ruim een maand geen contact gehad en dan heel blij feliciteren met mn neefje. Wel dubbel want ik zoek ook geen contact, neem het haar gewoon kwalijk dat ze het eerste jaar van mn eerste kleintje mist.
Dus dat.. fijne avond hahaha 🥰
3 jaar geleden
Reactie op jmv-24
Oven stoom afblazen
Kdv was vrijdag gewoon "vergeten" ons zoontje de fles ...
Pfff, daar zou ik ook wel boos om worden zeg! Waarom denk je dat ze het bewust niet gegeven hebben?
3 jaar geleden
Grrrrr grote frustratie al vanaf 00.30. Deze mama had eindelijk weer een avondje voor haarzelf en kon dus lekker naar de bios. Voor de tijd alles klaar gelegd, pyjama, slaapzak, grotere luier voof de nacht etc. (Ik lijk wel gek) Kom ik thuis begint vriendlief direct te klagen dat het aankleden voor het naar bed gaan drama was..dus dat haar billetjes niet zijn ingesmeerd (extreme luieruitslag tot bloedens toe.. ). Ik heb het maar even genegeerd om mijn gezellige avond niet te verpesten. Nu is mevrouw vanaf 00.30 wakker en huilerig. Wanneer ik bij haar kom zie ik waarom...mevrouw ligt enkel in romper zonder mouwen in een zomer slaapzak.( dat is echt te weinig voor onze koukleum). Eindstand deze mama is nu al 1,5uur druk met een kleine die klaar wakker is.... papa snurkt vrolijk verder.
Grrrrrr.....
3 jaar geleden
Gistermiddag met migraine de laatste lesuurtjes op mijn werk gegeven. Daarna meteen naar huis op de bank en mijn man heeft onze dochter opgehaald van de gastouder. De hele avond met hoofdpijn gezeten en het laatste uurtje van de avond eventjes met minder hoofdpijn gezeten. Om 22u naar bed en meldt mijn man dat hij woensdag om 7u al op locatie moet zijn voor zijn werk. Dat betekent dat ik in de ochtend alles alleen moet doen met de kleine en dat ik dus wel even moet schakelen. Dit soort dingen wil ik gewoon van te voren weten en niet 1,5 dag van tevoren. Gevolg: een dikke discussie, waarbij mijn migraine weer opvlamt. Om half 4 snachts heeft onze dochter ineens dat ze niet in slaap kan komen. Een hoop geschreeuw en gekrijs. Pas ruim een uur later viel ze weer in slaap en kon ik m'n bed weer in met mega hoofdpijn. Terwijl ons meisje normaal zo lekker doorslaapt sinds een aantal weken. 6u ging de wekker weer en 3x raden.. met hoofdpijn weer opgestaan. Nu nog een volle dag werken zien vol te houden😣
3 jaar geleden
Reactie op dasksideofpink
Pfff, daar zou ik ook wel boos om worden zeg! Waarom denk je dat ze het bew ...
Als het bewust was, dan denk ik dat het komt omdat veel kindjes op een gegeven moment over gaan naar minder flessen. Maarja die van ons is enorm allergisch dus krijgt nog maar weinig bijvoeding en heeft daardoor nog echt die 4 flessen nodig 😅.
Denk trouwens dat ze het wel vergeten was, maar gewoon met smoesjes zich eruit probeerde te praten. En dat gevoel maakt boos. Als ze had gezegd: owjee wat enorm stom van me, we gaan er extra op letten. Had ik me gehoord gevoeld en het gevoel gekregen dat het niet snel nog een keer gebeurd. Maar de smoesjes, het weglachen en er heel makkelijk over doen, geven het gevoel dat dit wel eens vaker zou kunnen gebeuren.. niet ok.
3 jaar geleden
Reactie op jmv-24
Als het bewust was, dan denk ik dat het komt omdat veel kindjes op een gege ...
Ik zou ook pislink zijn. Krijg je nou nog excuses dan prima kan gebeuren maar dit geeft je een rotgevoel ook kwa vertrouwen. Ik zou nog een gesprek aanvragen, desnoods hogerop. Het gaat dan niet direct meer om die fles het gaat om de reactie daarna wat niet ok is en het vertrouwen moet herstelt worden.
3 jaar geleden
Reactie op Marijea
Grrrrr grote frustratie al vanaf 00.30. Deze mama had eindelijk weer een av ...
Hier zou ik ook pissig om worden. Het is hartstikke koud in de nacht (althans hier wel) en voor onze koukleum is 't ook weer een zoektocht naar de juiste spullen. Maar alles klaar leggen en dan nog niet doen.... Pfff hoe moeilijk kan 't zijn😅
3 jaar geleden
Meh, geen bmf (extra calorieën) meer in de moedermelk en meer eten voor mini. Maar ze blijf maar afvallen. 😔
3 jaar geleden
Reactie op jmv-24
Oei, dat klinkt niet best 😢 is ze al veel afgevallen? heeft de kinderarts ...
In 11 dagen van 7.52kg naar 7.18kg. Het plan is om haar van de bmf af te krijgen, maar dan moet ze die calorieën ergens anders vandaan halen. Het idee is dat dat vast voedsel is. Naar mijn idee eet ze wel goed, maar het blijkt toch te weinig.. Ik heb de vraag naar een andere aanpak even bij de diëtiste neergelegd. Spannend..
3 jaar geleden
Weet niet wat m'n zoontje heeft, vorige week begon hij eindelijk goed vast voedsel te eten. Krijgt nog best veel borstvoeding en had niet zoveel interesse is vast voedsel. Vorige week opeens hele boterhammen en potjes die erin gingen (nog steeds niet doorslapen dus het ligt niet aan de honger maar dat is een andr verhaal).. maar deze week is eten weer een ramp. Vooral eten met meer stukjes.... Hij is bijna 1 dan moet er toch wat meer ingaan dan alleen gepureerd en 100 Gr is al veel.... Maakt me ook zo onzeker soms aarggh!
3 jaar geleden
Reactie op jmv-24
Als het bewust was, dan denk ik dat het komt omdat veel kindjes op een gege ...
4 flessen op een opvang dag is ook wel veel, hier vanaf het begin maar 2. Maar goed, dan nog niet zomaar niet geven, altijd in overleg!
3 jaar geleden
Ik ben dus opnieuw zwanger, en wat ze zeggen is waar hoor… je vergeet al die kwalen 🤢 en wat je wel en niet mag… ik had een Spa day gepland staan in november, nu dus niet meer. We zouden 1 oktober naar een festival gaan, nu dus niet meer 😅 alweer geen sushi met vis met m’n verjaardag 😭 en elke ochtend zoooo misselijk. Moet steeds terug gaan liggen de moment dat ik recht sta in de ochtend. Nog 7 maand te gaan 😅