1010 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

4 flessen op een opvang dag is ook wel veel, hier vanaf het begin maar 2. M ...
4 flessen is op de gehele dag. Dit betekent 2 op de opvang. Zoveel is dat niet.

3 jaar geleden

Ik ben dus opnieuw zwanger, en wat ze zeggen is waar hoor… je vergeet al di ...
Haha, zo herkenbaar! Al moet ik zeggen dat ik niet veel feestjes afzeg. Dit weekend Oktoberfest in ons dorp en man wat heb ik er zin in🤪 Maar die misselijkheid en extreme vermoeidheid die kon ik me nog aardig herinneren. Heb het dit keer ook wel heftiger. Vorige keer het geluk gehad dat we in lockdown waren en ik vanuit huis les kon geven🙈

3 jaar geleden

Reactie op jmv-24

4 flessen is op de gehele dag. Dit betekent 2 op de opvang. Zoveel is dat n ...
Oh, 4 over de hele dag? Dat is juist al heel erg weinig toch? Mijn zoontje krijgt iig echt wel vaker

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Oh, 4 over de hele dag? Dat is juist al heel erg weinig toch? Mijn zoontje ...
Eens hoor wij zitten vrolijk op 4, ze drinkt geen water thee of sap dan maar zo....

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Eens hoor wij zitten vrolijk op 4, ze drinkt geen water thee of sap dan ma ...
Die van ons drinkt wel ook water tussendoor, maar eet heel weinig dus heeft die flessen echt nodig.

3 jaar geleden

Die rijst komt er gewoon telkens weer steenhard uit… wat doe ik mis 🤬

3 jaar geleden

Genoeg water bij de rijst doen :)

3 jaar geleden

Rijst wassen!

3 jaar geleden

Gewoon nog even geen rijst geven 😊 zit ook heel veel arseen is, dus is helemaal niet gezond voor zo’n kleintje

3 jaar geleden

Reactie op -Claire1234

Genoeg water bij de rijst doen :)
Dr bij in? In dat boekje stond dus alleen in dat compartimentje dat stoomt 😅

3 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Die van ons drinkt wel ook water tussendoor, maar eet heel weinig dus heeft ...
Lekker doen komt vanzelf

3 jaar geleden

Dr bij in? In dat boekje stond dus alleen in dat compartimentje dat stoomt ...
Bij rijst werkt dat helaas niet

3 jaar geleden

* mopperend meisje. Tandjes? Mond,voet hand zeer? Moe? Geen idee. * man ziek thuis ivm hand mond voet ziekte. Man word gebeld door vaker dat zijn moeder niet uit bed komt (dementie) voor de opvang.. lang verhaal kort te maken. Huisarts rijd vanaf 11.45 visite ( en dan schoonmoeder ligt dan nog steeds op bed met pijn.) Hap doet niks daar zijn ze niet voor. Ggd persoon die loopt visite en heeft dan zijn tel uit( begrijpelijk opzich..) vervanger daarvan is in vergadering. Maar ze houden het in de gaten als ze de aanspreekpunt zien dan worden ze terug gebeld. 112 maar gebeld. Ze zal toch uit bed moeten en nagekeken worden ivm rugpijn in zhuis denk ik... Ambu heeft het te druk. Brandweer nog geen optie dus misschien komt er poltie. Niet lullig bedoeld maar de politie is niet voor dementerde mensen die ergens pijn hebben.. maar ja. Ze kunnen misschien wel meedenken voor oplossingen.😔

3 jaar geleden

Reactie op Petra81

* mopperend meisje. Tandjes? Mond,voet hand zeer? Moe? Geen idee. * man zie ...
Heeft de huisarts geen medicatie gestart of aangepast voor de pijn? En is het nieuwe pijn of bestaande pijn die erger is momenteel?

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Heeft de huisarts geen medicatie gestart of aangepast voor de pijn? En is h ...
Ha is om 11.45 uur geweest en heeft medicatie gegeven. Dat heeft gewerkt. Hierdoor kon ze uit bed komen enz. Ze gaan nu kijken of echt een lichamelijk iets is wat haar zoveel pijn geeft. Heeft nog meer pijnstillers gekregen. 3 op een dag. Morgen verder. Ook voor nu hoe verder. Thuis is niet haalbaar eigenlijk maar ja wachtlijsten he .. zo lastig en sneu. Ze besef het soms wat er gebeurd. Verschrikkelijk 😪.. Lief dat je er naar vroeg.

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

In 11 dagen van 7.52kg naar 7.18kg. Het plan is om haar van de bmf af te kr ...
Oeh dat is flink afgevallen. Je zei laatst in een ander topic dat ze reageerde op de yoghurt oid toch? Slecht aankomen of zelfs afvallen is ook een symptoom van koemelkallergie.

3 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Oeh dat is flink afgevallen. Je zei laatst in een ander topic dat ze reagee ...
Klopt ja! Misschien toch meer impact dan gedacht of toch een andere onbekende oorzaak. Wat een gedoe altijd. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ha is om 11.45 uur geweest en heeft medicatie gegeven. Dat heeft gewerkt. H ...
Als het echt niet meer gaat thuis en ze een gevaar vormt voor zichzelf of andere, blijf contact opnemen met de huisarts. Wij nemen wel is patiënten op in het ziekenhuis met een sociale indicatie (omdat het thuis niet meer gaat) waarna er naar een oplossing word gezocht.

3 jaar geleden

Schoonmoeder heeft in een goed en "helder " gesprek gezegd dat ze graag op 1 plek wil blijven en niet in en uit verhuizen. En daar hebben we wel begrip voor. Het is vooral haar gedrag, het iedereen tot het bot uitschelden. En dat eist nu zijn top. Mensen weten dat hier echt hulp voor nodig is dus de bal is gaan rollen. Vandaag gaan ze weer huisarts bellen🤞

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Eens hoor wij zitten vrolijk op 4, ze drinkt geen water thee of sap dan ma ...
Wij zitten overdag ook op 4 flessen en s nachts ook nog 1 (en afgelopen 2 weken zelfs 2). Ze vind water drinken wel interessant en is enthousiast maar veel komt er niet binnen. Ik verdun de flesjes soms wel wat, dus meer water en tov schepjes poeder