1001 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Mijn man doet alles op zijn tempo (standje schildpad). Ik heb daar soms erg veel moeite mee en doe het dan maar even snel zelf. Moet ik niet doen, I know. Don’t pamper him to much, maar soms .. als het aan mijn man en zijn tempo ligt, grr 😤

één jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Mijn man doet alles op zijn tempo (standje schildpad). Ik heb daar soms erg ...
Soms zeg ik wel een kom schat, even tempo erop. Dan weet hij ook het moet nu even. Rest laat ik hem

één jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Mijn man doet alles op zijn tempo (standje schildpad). Ik heb daar soms erg ...
Haha zo herkenbaar. Of dat ga ik aan het schoonmaken en dan komt de vraag " kan ik ook wat doen?" Nou dan denk ik nee laat maar ik ben er toch al mee bezig....

één jaar geleden

Reactie op Colet

Haha zo herkenbaar. Of dat ga ik aan het schoonmaken en dan komt de vraag " ...
Haha, mijn man pakt wel eens de wasmand af als ik was wil opvouwen (of bezig ben), week later mag ik dan alsnog de helft doen 🙄

één jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Mijn man doet alles op zijn tempo (standje schildpad). Ik heb daar soms erg ...
O heel herkenbaar! Of hij ziet het niet in wat er moet gebeuren😪

één jaar geleden

Owh ze heeft weer een verkoudheid te pakken en slaapt de hele avond al onrustig met flink gehoest. Zo klaar met het ziek zijn 😥 ik had gehoopt dat het nu beter zou gaan nu het weer beter is.

één jaar geleden

Denk dat we in de voedingweiger-fase zitten... Brood ging in duizend stukjes op de grond, wil alleen nog maar Banaan als fruit. Pfff

één jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Denk dat we in de voedingweiger-fase zitten... Brood ging in duizend stukje ...
Moeilijk hé... Je wilt ze aan de ene kant niet geven wat ze willen maar aan de andere kant af en toe het gedoe zat en ze zijn nog zo klein en moeten toch wat eten. Mijn (ongevraagde) tip gewoon elke keer toch blijven proberen, en weglopen maar de keuken helpt hier ook.

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Moeilijk hé... Je wilt ze aan de ene kant niet geven wat ze willen maar aan ...
We gaan ons best doen. Met warm eten is hij ook aan het klieren. Dan weet je niet meer wat je hem voor moet zetten. Banaan ook maar een halve vanmiddag, normaal is banaan zijn favoriet. Maar ga geen vervanging geven, denk aan koekjes e.d.

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Moeilijk hé... Je wilt ze aan de ene kant niet geven wat ze willen maar aan ...
Waarom moeten ze altijd wat eten? Als niet dan niet, geen gedoe ook, haalt hij de volgende keer wel in. Uit onderzoek is gebleken dat kinderen het beste eten als er geen druk op zit, bij ons moet het dus echt niet.

één jaar geleden

Gisteren massage gehad, in mijn zwangerschap mee begonnen, daarna blijven gaan omdat het in een spier geschoten was toen ik de kleine optilde en in die spier blijft het maar terug komen. Zo gammel erna als nu ben ik alleen nog nooit geweest, die spier en mijn bekken, het doet zo’n pijn (want het zat zo vast)

één jaar geleden

Mn dochter doet nog 1 slaapje smiddags en altijd moet er iets gebeuren op dat moment. De buren gaan hun ramen wassen, de heg snoeien, boren, zagen weet ik veel. Of er wordt random aangebeld of ik interesse heb in een kerk/schoonmaakdienst/diepvriesproducten. Echt altiiiijd op dat ene uurtje dat ze slaapt. Waardoor ze dus wakker wordt. Echt onvoorstelbaar.

één jaar geleden

Reactie op labelle

Mn dochter doet nog 1 slaapje smiddags en altijd moet er iets gebeuren op d ...
Ik kan echt een ruis machine aanraden, mijn zoontje werd gisteren niet wakker toen de grote grasmaaier van de gemeente onder zijn raam afsloeg (en daarna moeite om hem weer aan te krijgen 🤦🏻‍♀️). Ik weet dat de ruis machine goed werkt, maar dit vond ik wel zo hard dat ik het wel spannend vond

één jaar geleden

Net erachter gekomen dat als je kind ziek je gewoon verlof op kan nemen ipv je vakantie uren of overuren op moet nemen..😡 naaiers!

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Net erachter gekomen dat als je kind ziek je gewoon verlof op kan nemen ipv ...
Dat is bij ons op werk ook altijd gedoe.. ik heb ook echt geen idee of dat voor elk cao geld of niet. Ik neem ook altijd maar gewoon vrij 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Dat is bij ons op werk ook altijd gedoe.. ik heb ook echt geen idee of dat ...
Ik zou dan de cao goed napluizen. Ik neem, als het niet anders kan, zorgverlof op. Bij mijn cao is het 2x mijn aantal uren wat ik per week werk tegen 70% van mijn salaris.

één jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Waarom moeten ze altijd wat eten? Als niet dan niet, geen gedoe ook, haalt ...
Ik bedoel het avond eten, dat ze dat dan niet wilde hier maar banaan en krentenbol wel... Helemaal niet eten zorgde ook voor een chagrijnig kind wat 4x per nacht wakker werd omdat ze honger had. Nee ik prop het er niet in als je dat soms denkt. Maar heb wel pirodes gehad dag ik probeerde het op z'n minst te laten proeven en dat ze het dan ineens wel wilde.

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik bedoel het avond eten, dat ze dat dan niet wilde hier maar banaan en kre ...
Ik denk dat er ook wel verschil zit tussen kinderen die goed of zelfs bovengemiddeld op de groeicurve zitten en kinderen die daar onderzitten. Mijn schoonzusje heeft 2 dochters die beide flink onder de Curve zitten en die zijn altijd bezig geweest met voldoende aanbieden en vaker per dag en zoeken naar dingen die er wel goed in gaan. Moest ook wel. Mijn zoontje is heerlijk gemiddeld en als die niet wil eten eet hij niet maar hij krijgt ook geen alternatief. Hij kan best wat missen. Ook hier gewoon je moedergevoel volgen.

één jaar geleden

Reactie op Colet

Ik denk dat er ook wel verschil zit tussen kinderen die goed of zelfs boven ...
Mijn zoontje zit ook onder het gemiddelde, maar hij gaat ook gewoon zonder eten naar bed dan. Gebeurt niet heel vaak, mijn man was toen heel bang dat hij heel vaak zou komen s nachts, maar dat is mijn probleem, want hij krijgt dan borstvoeding. Hij kwam juist minder vaak 🤷🏻‍♀️ blijkbaar had hij het echt niet nodig op dat moment

één jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Mijn zoontje zit ook onder het gemiddelde, maar hij gaat ook gewoon zonder ...
Bij ons had het achteraf ook een reden allemaal, sinds we 2 weken krijgt ze medicijnen voor de ontlasting. Slapen en eten gaan ook veel beter nu het is stabieler, als ze moest poepen at ze ook niets meer...