1001 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Wat voel ik me een slechte moeder. Suze slaapt al 2 weekjes niet helemaal t ...
wat vervelend, maar meer dan je best kan je niet doen. Zo te horen zijn ie heel lief in de weer geweest met haar. Oh wat zou ik blij zijn als ze een beetje kon praten en aangeven wat er is "pijn" "au" ofzo. Vannacht ook echt uit het niks helemaal historisch huilen. Echt op gevoel maar doen wat je denkt maar heb soms geen flauw idee wat er is. Hoe is het nu met Suze?

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

wat vervelend, maar meer dan je best kan je niet doen. Zo te horen zijn ie ...
Gaat heel goed! We hebben tot op die nacht er niks van gemerkt. Ook tm en na het knappen van de oren niks gemerkt aan haar. Huisarts wil haar over 2 weekjes controleren of het gaatje dicht zit. Tot die tijd in ieder geval niet in bad/zwemmen.

2 jaar geleden

Waarom luisterd mijn kind nooit naar mij... 😢 kan dingen 5 keer zeggen ze kijkt niet eens om! Moet eerst boos worden en dan denkt ze eh zei je iets tegen mij?🧐.#falenalsmoeder#

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Waarom luisterd mijn kind nooit naar mij... 😢 kan dingen 5 keer zeggen ze ...
O ik begrijp je frustratie helemaal! We worden uitgedaagd tot en met! Aan de andere kant, luisteren is voor een 1,5 jarige peuter echt hogere wiskunde, ook al lijken ze alles te begrijpen, de verbinding tussen oorzaak en gevolg zijn gewoon nog in ontwikkeling.

2 jaar geleden

Reactie op grace81

O ik begrijp je frustratie helemaal! We worden uitgedaagd tot en met! Aan d ...
Dus je faalt niet als moeder, dat wilde ik nog toevoegen!

2 jaar geleden

Reactie op grace81

O ik begrijp je frustratie helemaal! We worden uitgedaagd tot en met! Aan d ...
Ik weet het allemaal. Echt, maar het maakt mij zo onzeker. Weigert ze ook nog een echte middag tuk te doen. Kort in de auto geslapen.Om 17.00 bij mijn man in slaap gevallen. Half 6 wakker gemaakt..huilen mokke enz. 19.00 uur naar bed en ze slaapt weer.. pff.

2 jaar geleden

Vandaag ruzie gehad met mijn man kan hem wel door de muur heen gooien. Als ik mijn midden buikspieren kon gebruiken Pff ik vind zwanger zijn mooi en ik ben dankbaar maar Pff mijn man.. Ik hou van hem maar ben gewoon klaar met zijn gedrag Het uitschelden het zeuren over alles wat ik niet kan Ja ik kloot nog wel eens met hem pesterig een tik geven of pootje haken.. op de verkeerde momenten Maarja. Stoppen doe ik dan en dan is het mij uitdagen alsof hij in 1 x alle macht heeft. Als ik niks doe en mijn grens laat zitten dan gaat hij daar overheen en wil hij alleen maar meer hebben. Word zo moe van mijn mannetje staan soms

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Wat voel ik me een slechte moeder. Suze slaapt al 2 weekjes niet helemaal t ...
Je bent echt geen slechte moeder zoals ik hier lees ben jij zelfs een SUPER LIEVE MOEDER!!! Zoals je de zorg heb gegeven aan je meisje lief met der in der schommelstoel je hebt er liefde gegeven dat is het aller aller belangrijkste

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Langzaam begonnen met melk introduceren (stap 1 melkladder) in de hoop dat ...
Is het misschien een idee om geitenmelk te proberen? Mijn dochter van 3 heeft altijd al heftig gereageerd op koemelk ook met koorts etc. Maar geitenmelk gaat heel goed

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik weet het allemaal. Echt, maar het maakt mij zo onzeker. Weigert ze ook n ...
Wat een klus hè, het moederschap. Het haalt echt zoveel in je naar boven. Wees mild voor jezelf!

2 jaar geleden

Pfff..waar zijn we nu weer in beland? Al 3 avonden drama met naar bed brengen. Echt krijsen gewoon

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Pfff..waar zijn we nu weer in beland? Al 3 avonden drama met naar bed breng ...
Hier ook, op de stoel of voor het bedje zitten helpt dan is ze wel boos maar vaak gaat ze toch liggen na een paar min en uiteindelijk slapen. Ik zeg vaak shhhhhh of praat een beetje tegen haar over wat ze gedaan heeft die dag of wat ze morgen gaat doen. Verlatingsangst/eenkennigheid is het hier

2 jaar geleden

Aaargh, waterpokken!! Eerst leek hij er niet echt last van te hebben en maakte ik me vooral zorgen om de kindjes waar hij zaterdag op een feestje mee gespeeld had, inmiddels voelt hij zich echt niet lekker. We hebben morgen de opvang opgezegd en we slapen vannacht samen in de logeer kamer. Tenminste, dat slapen hoop ik, het lukt hem tot nu toe niet (terwijl je echt merkt dat hij het probeert, zo sneu)

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hier ook, op de stoel of voor het bedje zitten helpt dan is ze wel boos maa ...
Oh werkt praten dan ja? Gaan we dat eens proberen. Wij proberen juist zo min mogelijk te praten, maar misschien dat dit dan beter werkt. Thanks voor de tip

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Aaargh, waterpokken!! Eerst leek hij er niet echt last van te hebben en maa ...
Ach zo sneu! Hier werkte een badje met haverzemelen goed om de pokken uit te drogen. Zemelen in een hydrofiele doek, dichtknopen en lekker mee in bad laten spelen. Hopelijk kunnen jullie een beetje slapen vannacht

2 jaar geleden

Hier op het kdv zijn ze er ook weer.. vorig jaar heeft ze het al gehad. Maar toen was ze nog geen jaar.. en dan kan je het nog een keer krijgen😬... en net als vorig jaar de schoolfotograaf komt over 2 weken😬. Hopelijk dit jaar een schoolfoto zonder waterpokken in het gezicht.. 🙃. Wat andere zeggen zemelen badje werkt goed. Maar zij had er denk ik. Niet zoveel last van.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Hier op het kdv zijn ze er ook weer.. vorig jaar heeft ze het al gehad. Maa ...
Hij had er tot vanmiddag ook niet echt last van, maar nu toch wel.. al twee haverbadjes gedaan ja, maar er komen er op het moment nog zoveel bij steeds. Echt sneu. Gelukkig is hij net in slaap gevallen (ik had me al voorbereid op een nachtje Disney+)

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Oh werkt praten dan ja? Gaan we dat eens proberen. Wij proberen juist zo mi ...
Ja denk dat het voor ieder kind anders is ik heb het idee dat ze er rustiger van wordt, vannacht gewoon tussen ons in dus tot zover dot verhaal

2 jaar geleden

Mijn man had de kleine gister opgehaald op de opvang en vertelde trots dat ze haar brood helemaal op had en zelfs nog een mini krentenbol had gegeten. Maar daar zit melk in (kan ze niet tegen), dus we dachten dat hij het verkeerd had begrepen. Hele nacht een huilend kind gehad met buikpijn en reflux 😢 Bij navraag vanmorgen bleek het toch wel een krentenbol te zijn geweest. Stond bij de ingrediënten ook wel weipoeder, maar bij allergenen stond geen melk. Gastouder was al zo blij dat ze wat had gevonden wat Olivia mocht. Neem het haar echt niet kwalijk. Maar wakker blijven op werk is echt zo moeilijk vandaag 😞🥱

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Mijn man had de kleine gister opgehaald op de opvang en vertelde trots dat ...
Ah wat suf. Weipoeder is het bijproduct van het maken van kaas.. dus indirect echt wel melk. 😅 Dit is toch algemeen bekend of weet ik dit omdat mijn ouders varkens hadden en ze dus wei kregen als voer?