525 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Inge1992
Pff ik ben op.. 37 weken zwanger en ben er echt zooo klaar mee.. 😵💫
Heb met je te doen hoor. Hier pas 28 weken en voel me nu al zo oncomfortabel 🙁
VRIEND
één jaar geleden
geen idee war de oorzaak is maar ze heeft al een week 's aan het eind van de dag veel jeuk, zo lastig. Gelukkig voor het slapen druppeltjes tegen de jeuk.
Nu bij mij ouders. Lasagna gemaakt, want dat vind ze zo lekker (klopt). Staat het al voor haar neus, zit er kaas op (en ook naar onderen overal tussendoor gesmolten (heeft kma). Dus bordje voor haar neus moeten weghalen, hard huilen míjn bordje (klopt). Snel gewone pasta gekookt, en wst dingen uit de koelkast erbij gedaan wat er in huis was (tomaatje en plakje kipfilet in stukjes en klodder ketchup). Was even hard huilen en stom maar gelukkig daarna heerlijk gesmikkeld.
één jaar geleden
Reactie op Inge1992
Pff ik ben op.. 37 weken zwanger en ben er echt zooo klaar mee.. 😵💫
Oh, I feel you! Ik ben nu bijna 35 weken zwanger van de tweede en ik ben kapot. Heel moe, veel last van harde buiken, maagzuur, de hele rambam. Mn suikerwaarde was ook nog eens 0,1 te hoog bij de test waardoor ik nu twee keer per week een dagcurve moet prikken. Ik ben er wel klaar mee... 🙄
één jaar geleden
Pff continue ruzie over mn bonus dochter word er niet goed van. Ze is 24/7 bij mij doet gewoon echt dingen niet kunnen en dan komt mn vriend thuis en die zegt ja het is een puber continue jaaaaaa dus dan mag ze allemaal dingen uitvreten die niet kunnen???? En echt dan heb ik niet over een kattenkwaad of een grote mond
één jaar geleden
Dan lig je ineens ziek opbed met verhoging, keelpijn, oorpijn, pijn achter de ogen en vreselijke vermoeidheid. En waar het vandaan komt? Gisteren nog niks aan de hand en vannacht begon ik mij niet lekker te voelen. De rest in het huis mankeerd gelukkig niks. Maar dit is al weer de 3e x dat ik ziek ben tijdens deze zwangerschap 🥲
één jaar geleden
Dan lig je ineens ziek opbed met verhoging, keelpijn, oorpijn, pijn achter ...
Covid?
één jaar geleden
Covid?
Lijkt me heel stug heb het namelijk 3 maanden terug nog gehad, mijn man is wel net een test halen just to be sure. Als ik weer corona heb is het gewoon al de 4e x
één jaar geleden
Lijkt me heel stug heb het namelijk 3 maanden terug nog gehad, mijn man is ...
Ja kan echt wel hoor. Dat je het recent nog gehad hebt zegt niet dat je het niet weer (snel) opnieuw kan krijgen.
één jaar geleden
Ja kan echt wel hoor. Dat je het recent nog gehad hebt zegt niet dat je he ...
Gelukkig deze keer geen corona, maar wel goed ziek 😓
één jaar geleden
Gelukkig deze keer geen corona, maar wel goed ziek 😓
Beterschap! Er heerst helaas van alles
één jaar geleden
Beterschap! Er heerst helaas van alles
Dankjewel!! Jaa vorige week Jayce nog keel en oorontsteking, net een estafette aan ziektes hier 😂
één jaar geleden
Oké ook effe klagen, heb hier indertijd ook al een account gehad, we waren vrij snel zwanger van ons 2de kindje, per ongeluk, en dat zijn we verloren, vandaar dat ik dat account verwijderd had was me effe allemaal teveel. Nu zouden we bewust gaan voor een 2de. Maar what a ride. Ik werk momenteel in een tuincentrum op de kamerplanten afdeling, m’n partner is zelfstandige en die zaak is serieus aan het groeien, zoveel dat het voor mij niet meer voordelig is om een winkel job te doen want dan kan ik onze dochter niet elke keer ophalen. Heb op het werk andere uren gevraagd, meermaals, maar dit is meermaals geweigerd. Ik houd van m’n job, en het team, maar het beleid en de werkgevers zijn heel streng, vakantie vragen is een ramp, en elke feestdag en elk weekend werken.
Kortom, het logische om te doen is m’n job opgeven en thuis blijven / iets anders doen zodat ik m’n dochter kan gaan ophalen.
Nu omdat ik in een tuincentrum werk mag ik niet met grondstoffen werken zoals potgrond wanneer ik zwanger ben, omdat er een kans is op toxoplasmose, ik zou dan een jaar thuis zitten, wat eigenlijk het probleem van de uren dekt, en wanneer ik terug ga zou ik kunnen zeggen ja kijk ik had die uren toen al nodig en nu helemaal. Mss geven ze me dan, zo niet kan ik dan rustig iets anders zoeken.
Het is het ideale scenario.
We hadden 2 oepsies gehad en we dachten oké dit lukt ons wel van de eerste keer, gestopt met m’n pil en dacht dat wanneer ik zo’n app zou installeren het meteen wel prijs ging zijn. En tot 2 dagen geleden voelde ik me ook echt zwanger. Maar nu heb ik continu buikpijn, echt helse steken alsof ik zou moeten beginnen bloeden. Waardoor ik dus weer denk dat het niet zo is… vanaf eergisteren kon ik zien of ik zwanger was met zo’n early test volgens de app, maar heb er dus al 3 negatieve gehad.
Donderdag deze week begint het lastig te worden in de planning van m’n partner en woensdag zou ik dus of aan het werk moeten laten weten dat ik of stop met mn job omwille van de uren (interim contracten dus geen opzeg), of dat ik zwanger ben en ik gewoon een jaartje thuis zit en dan terug kan gaan…
Mss omdat ze geen mensen vinden dat ze me houden uit nood en me zo toch die uren aanbieden, maar ik vrees er voor. Wanneer ik zeg dat ik die uren niet kan zou ik na een eventuele zwangerschap ook niet terug mogen komen denk ik.
Het hele ding maakt mn hoofd gek.
Morgen moet ik gewoon echt weten wat en hoe, en ik weet nog niets. Toekomst is heel onzeker.
En mn hoofd staat gewoon op springen nu 🫠
één jaar geleden
Reactie op EllieB
De kleine meid is net met haar hoofd tegen de speelgoedkist gevallen. Dikke ...
Oei dat is schrikken... beterschap
één jaar geleden
Pfff ons kleine is maandag opgenomen in zk omdat die al maanden niet meer sliep en helemaal overstuur was in de nachten,,, je kan het vast al wel raden eerste nacht 2x wakker geweest en tweede nacht hele nacht doorgeslapen 😒
Hij is opgenomen voor observatie over dag omdat die niet goed kan slikken en vaak eten in keel blijft hangen met spugen als gevolg
En voor snachts aan de monitoren omdat die mega veel kwijlt en ademstops heeft en totaal niet wilt slapen ook tussen ons in is het huilen krijsen overstuur
Maar tot nu toe nog niks te zien😒
één jaar geleden
Reactie op Lolie84
Zo erg van je werkgever... wat heb je beslist?
Ik bleek niet zwanger, heb dan helaas m’n ontslag gegeven, spullen terug gaan brengen en gezegd dat ik het echt jammer vind. M’n collega is dan ook een gesprek aan gegaan met de baas, en na een week hebben ze me opgebeld en gevraagd om terug te komen met de uren die ik had gevraagd. M’n werkgever is echt heel streng dus tis echt een wonder 🥰🤩 had het niet verwacht. Heb die week ook in de put gezeten, job kwijt, niet zwanger, kut job in de plaats als vooruitzicht,… alsof ik een stap achteruit ging. Maar volgende week begin ik terug en ik ben echt heel blij ☺️