525 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Omdat meisje uit haar mondje stonk ( ik dacht door het te weinig eten en dr ...
Oh jee. Poetsen jullie al twee keer per dag? Al eens bij de tandarts geweest?

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Oh jee. Poetsen jullie al twee keer per dag? Al eens bij de tandarts gewees ...
Ja alleen deze wk wat minder omdat ze ziekig is. Maand geleden nog controle gehad bij de tandarts. Niks aan de hand.

één jaar geleden

Meisje heeft idd ontstoken tandvlees. Door een virus waarschijnlijk op het kdv opgelopen. We kunnen spoelen maar ja uitspugen weet ze nog niet hoe dat moet. Dus met extra poetsen proberen te spoelen zetpillen enz moet het overgaan..

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Meisje heeft idd ontstoken tandvlees. Door een virus waarschijnlijk op het ...
Beterschap!

één jaar geleden

Amper geslapen vannacht (regeldag baby?)… maar man ook zwaar oververmoeid en overspannen door werk stress… dus ons fundament is even heeeeeel zwak… 😭

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Vanmorgen de uitslag gehad. Ik heb een zeldzame auto immuunziekte, systemis ...
Wat een ongelooflijk naar nieuws. Heel veel sterkte met de onderzoeken, verwerken van het nieuws en maken van lastige keuzes. Digitale knuffel voor jou.

één jaar geleden

Dankjewel voor alle lieve berichtjes 🥰 Het voelt nu een beetje als een rare droom die ik heb gehad. Het was gister zo gek in het ziekenhuis. Ik krijg ineens overal voorrang. Kwam een mega volle wachtkamer inlopen waar iedereen al duidelijk heel lang aan het wachten was en ik had me nog niet eens aangemeld bij de balie, maar de arts stond al op me te wachten. De uitgebreide longfunctietest is nu over 1,5 week ingepland, dat was een voorrangsplek voor kankerpatiënten 🫣 Super fijn dat ik er nu niet maanden op hoef te wachten, maar voelt wel enorm raar aangezien ik niet ziekziek ben. Haha moet allemaal echt even gaan landen denk ik. Hopelijk bevestigen de onderzoeken dat we er inderdaad heel vroeg bij zijn en duurt het nog heel lang voor ik verdere klachten krijg.

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Dankjewel voor alle lieve berichtjes 🥰 Het voelt nu een beetje als een rar ...
Sterkte, ook in de verwerking en de ‘landing’ van dit nieuws… dan staat je wereld wel even op zijn kop… stap voor stap 🤗

één jaar geleden

Waarom is het iedere avond weer zoveel drama met naar bed gaan? Ze wordt iedere ochtend schor wakker na haar hysterie de avond ervoor. 😖

één jaar geleden

En ze heeft ook nog oorontsteking😭

één jaar geleden

Reactie op Petra81

En ze heeft ook nog oorontsteking😭
Aah wat sneu, beterschap voor je meisje

één jaar geleden

Ik word echt gek van mijn katten. Ik hou van ze en ze zijn echt super lief, zullen nooit iemand slaan of bijten(behalve mijn zoontje). Echt mensen katten, mijn beste vriendjes. Maar de één zeikt de boel onder en we hebben echt alles geprobeerd. Iedere tip volgen we op, genoeg katten bakken. Hij is wezen logeren bij de dierenarts 💰 want joh misschien is het medisch maar nee. De bakken worden iedere dag geschept en 2x in de week schoon gemaakt en nog pist ie mijn of mijn kind zijn bed onder. De ander die is gewoon een klootzak. Nogmaals super lief maar zó ondeugend. Hij sloopt alles maar dan ook echt alles. Ik had voorheen 30+ planten in huis maar heb ze weg moeten gooien of weg gegeven want iedere pot werd gewoon omgegooid. Planten kapot gebeten. Hij hangt in mijn gordijnen en steelt alles wat eetbaar of niet eetbaar is. Je kan niks 2 tellen laten liggen of überhaupt eten want hij jat gewoon het eten nog niet uit je mond. Kerstversiering vreet ie gewoon op en kotst ie natuurlijk uit, rustig 10 cm aan kerstslinger. Je snapt wel dat we dit dus al niet meer doen. Krabt in de nacht aan de kast deur? Hoezo? Hij is nog nooit in de kast geweest, wat moet je daar? Ik kan wel uren door gaan met wat ie allemaal sloopt en doet. Iedere keer weer wat nieuws. En we hebben genoeg voor ze in huis, we spelen met ze, knuffelen met ze want nogmaals ik hou van ze. Ik wil het beste voor ze maar ik word soms echt knetter gek van ze. Dus iemand 2 katten hebben? 😜 ^grapje

één jaar geleden

Ik word echt gek van mijn katten. Ik hou van ze en ze zijn echt super lief, ...
Heb er al 3 hahaha. Maar kunnen ze naar buiten? Dat was hier de oplossing voor heel veel problemen.

één jaar geleden

Heb er al 3 hahaha. Maar kunnen ze naar buiten? Dat was hier de oplossing v ...
Nee kunnen niet naar buiten helaas, los van dat ik in een appartement woon en ze dan niet terug boven kunnen komen. Woon ik naast de ring, ze hoeven alleen de bosjes door en staan daar op de weg en aan de andere kant 2 aansluitingswegen daarop zeg maar dus niet echt een geschikte plek om je katjes naar buiten te laten hier

één jaar geleden

Ik word echt gek van mijn katten. Ik hou van ze en ze zijn echt super lief, ...
Aangezien je alles al geprobeerd heb, denk ik dat deze tip niet hoeft maar goed ;-) heb je al feliway geprobeerd?en echt alles diep reinigen want een beetje lucht dat blijft hangen en ze blijven het doen op die plei.. Dat was hier uiteindelijk de oplossing. En ander kattegrind.

één jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Aangezien je alles al geprobeerd heb, denk ik dat deze tip niet hoeft maar ...
Jaa feliway geprobeerd en varianten daar op, hier helaas geen succes. Heb speciale spray tegen de kattenurine in huis daarmee kan ik vaak wel de geur uit iets halen maar als dat niet gaat gooi ik het weg. Heb al is een matras vervangen. Overdag komen ze ook niet (meer) op de slaapkamer maar in de nacht blijven ze aan de deur krabben, miauwen en de draak (de niet plasser) springt de deur gewoon open. Wat voor grint gebruik jij? Ik heb tussen grint ook al een paar keer gewisseld, zelfs een keer houtkorrels gehad maar dat vond ik zo erg stinken 😥 Het is trouwens ook enkel het plassen, zodra er een theedoek of iets dergelijks op de grond ligt (dus ook de rugzak 2 tellen) dan plast ie het onder. Dus zijn voorkeur gaat ook echt naar een zachtere ondergrond denk ik dan? Moet ik dan zo een puppy trainingspad in de bak gaan leggen? Ik weet het niet 🥲

één jaar geleden

Jaa feliway geprobeerd en varianten daar op, hier helaas geen succes. Heb s ...
Lastig he.... ik ben ook veel aan de slag geweest met urine off en inderdaad zodra er maar iets op de grond lag dan was het raak. Ik gebruik nu deze cat litter. "Duurder" dan andere merken maar heel zacht aan de pootjes en geen uitloop. Ik vul met 1 zak 4 bakken en met iedere dag uitscheppen kan ik er zo 6wkn mee doen. Koekt ook niet aan op de bodem. Wat hier trouwens ook heeft geholpen is de kappen van de bak afgehaald, ik denk zodat ze kan zien dat er een andere kat evt aankwam. En wat hogere bakken. Het was een zoektocht en echt op t punt gestaan om er ergens te plaatsen waar geen katten/kinderen waren maar dat is uiteindelijk niet nodig geweest

één jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Lastig he.... ik ben ook veel aan de slag geweest met urine off en inderdaa ...
Waar staan jullie bakken? Ik heb hier eigenlijk nergens een echt rustige plek voor behalve dan de keuken. Hadden het doorlaat klepje er ook al is af maar dan ligt er regelmatig poep of plas buiten de bak, echte slonzen hier. Heb jij daar niet veel last van dan? Of is de onderkant dus danig dat dat niet gaat? Heb wel grote bakken, voor grote katten terwijl heb gewoon 2 simpele boerderij katers. Merkte je al veel verschil bij de switch van het grint of was het een combinatie van?

één jaar geleden

Waar staan jullie bakken? Ik heb hier eigenlijk nergens een echt rustige pl ...
Als ik eraan terug denk, denk ik dat de grootste verandering de bakken waren, dus de klep eraf+ het nieuwe grit. Ik heb vrij hoge en geen last van dat het overal eruit vliegt. De feliway heeft er echt voor gezorgt dat de rangorde opnieuw werd. Ik heb het geluk dat ze nu in een aparte slaapkamer staan (kattenkamer). Ik weet wel dat ze vaak geen kattenbak willen dichtbij voer. Of dat ook geldt voor de keuken weet ik niet. Ik heb wel 4 bakken staan op 3 katten.

één jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Als ik eraan terug denk, denk ik dat de grootste verandering de bakken ware ...
Thanks!! Ja met het voer was ik ook bekend, dat staat er ook niet bij in de buurt. Beetje vervelend als we binnenkort weer nieuwe bakken moeten halen want deze zijn pas nieuw 🥲 maar goed als dat het oplost. Wil het probleem oplossen natuurlijk en heb er wel veel voor over! Zal ook even kijken naar het grint wat je stuurde! Komen jouw katten ook buiten of heb je binnenkatten?