525 Reacties
één jaar geleden
Man kan niet slapen met baby op de kamer….. dit is onze 2e… vorige keer heeft de kleine 6 weken bij ons geslapen. Nu doen we dat hij de 23u fles doet en ik de rest, en hij na die fles dus naar zolder gaat. Ik vind het super kut om zonder hem te slapen 😭 en ik vind het super zwaar 😭 en ik voel me super schuldig dat hij ook zo oververmoeid raakt 😭 en nu is het paas weekend en vroeg ik of hij bij mij bleef slapen en nu voel ik me weer super schuldig omdat hij amper slaapt 😭 en anderzijds vind ik het ook super kut voor mezelf. Oordoppen zitten hem niet lekker… overdag kan hij niet slapen… heb het gevoel dat hij het niet eens meer probeert. Terwijl hij zoveel voor het gezin doet momenteel (ook met de oudste mij ontzien). Dus lekkere tweestrijd tussen het kut voor mezelf en kut voor hem vinden 😭😭😭 het is gewoon KUT. Baby wordt dinsdag 3 weken… hopelijk snel meer rust in de nachten (langer dan 3uur ertussen). Slaap tekort is een bitch!
#evenklagen
VRIEND
één jaar geleden
Ow herkenbaar Suusama mijn man zegt ook overdag niet te kunnen slapen. ik denk dan, probeer op zn minst gewoon even te rusten/liggen en zie wel of je in slaap valt. Is niet jouw schuld. 3 weken is ook heel klein en weet nog hoe intens die eerste tijd was met zoveel voedingen en zo weinig slaap.
En wat vervelend Ellen. Hopelijk knapt Olivia weer snel op en is het spugen over. Hier wel eens met een föhn kleertjes gedroogd na uitspoelen omdat we er doorheen waren. Schoon is anders maar je moet wat als je zonder zit.
één jaar geleden
Thanks!! Ja met het voer was ik ook bekend, dat staat er ook niet bij in de ...
Binnenkatten, klein hok aan het huis maar daar kunnen ze alleen zomers in als t raam open staat om even in t zonnetje te liggen😂. Maar verder altijd binnen.
VRIEND
één jaar geleden
3x raden wie er nu beneden is om het paas ontbijt voor te bereiden en ukkie aan te kleden?
🙋🏼♀️
We zouden het samen doen..
‘Ja, ik haal hem eruit.’
Man: 😪
‘Ga maar vast naar beneden, kom eraan. Wil je alvast koffie zetten?’
Man: 😪
Koffie: 🥶
Ik word hier zo verdrietig van..
één jaar geleden
Reactie op Bipedsole
Update: hij ligt nog steeds op bed en het ontbijt is op. Heeft overigens he ...
😔😔
één jaar geleden
Jaa feliway geprobeerd en varianten daar op, hier helaas geen succes. Heb s ...
Wij gebruiken deze. Vormt echt goede klonten van de plas. En ik vind het niet erg stinken, enkel als er net eentje heeft zitten poepen. (1 van de 3 gaat niet naar buiten hier). Bak staat hier ook in de keuken, hebben niet echt een andere handige kindproof plek.
Heb je plek voor een fijne grote krabpaal of kijken ze daar niet naar om?
één jaar geleden
Reactie op Bipedsole
3x raden wie er nu beneden is om het paas ontbijt voor te bereiden en ukkie ...
Heb je hem erop aangesproken? Het gebeurt vaker zo te lezen?
één jaar geleden
Dochter was een beetje warm vandaag. Ik twijfelde al, zou ze geen koorts hebben. Maar wel goed gegeten en lief en opgewekt. Zelfs nog even in de speeltuin en zandbak gespeeld. Meet ik haar net voor het slapen, ja hoor 38,6°. Pfff!
En dat precies op een dag dat mijn man weg is. En die komt ook pas vanavond heel laat thuis. Geen idee waar de koorts vandaan komt. Hoop 1 ding en dat is niet dat ze gaat spugen vanavond. Ik kan al amper een poepluier verdragen op t moment, laat staan een ondergespuugd bed 🫣
één jaar geleden
Dochter was een beetje warm vandaag. Ik twijfelde al, zou ze geen koorts he ...
Hopelijk voelt ze zich stuk beter en heb je een goede nacht gehad! 🙏
één jaar geleden
Reactie op Natas12983
De nacht ging goed gelukkig. Hoorde haar wel woelen en niezen maar niet gespuugd. Ze wordt net pas wakker en is de tent aan t afbreken in bed 😂
VRIEND
één jaar geleden
Wat voel ik mij schuldig.. net speel ochtend gehad bij zo’n speelhal met de opvang.
Erg leuk en goed vermaakt.
Echter had je daar een hoge en stijle glijbaan die echt voor de wat oudere kindjes was.
Dean is er een keer afgeweest met een leidster en dat vond ie leuk.
Tegen het einde aan ging ik even plassen, dus vroeg aan mij schoonzus (nichtje zit bij Dean op de groep) of zij heel even op wilde letten. Dean was op dat moment in het zicht aan het spelen.
Ik naar het toilet en toen hoorde ik al een bekend gehuil.
Ik snel alles afgerond en toen hoorde ik allemaal kindjes roepen ‘ohh nee, Dean is verdrietig’. Ik meteen naar die glijbaan, stond Dean daar huilend onderaan.
Ik opgepakt en een kindje die bovenaan zat zei ‘hij is er alleen vanaf gegaan’.
Dean natuurlijk getroost.. maar man wat voel ik mij schuldig. Gelukkig is het goed gegaan.. 😥
één jaar geleden
Niet echt klagen maar mijn man is ziek. Zit ik naast hem op bed nog even op mijn telefoon met het licht gewoon aan, hij ligt te slapen. Word ie ineens wakker maar beetje gek dus ik moest lachen, kijk ik naar hem is ie zeiknat van het zweet en echt lijkbleek. Schrik me kapot, heb hem nog nooit zo beroerd gezien. Bed maar verschoond en hem gedroogd en verzorgd maar maak me wel beetje zorgen...
één jaar geleden
Reactie op Natas12983
Denk dat we inmiddels de oorzaak van de koorts hebben achterhaald.... Volgens mij krijgt ze waterpokken 😑 Net nu we volgende week een midweekje Landal gepland hebben en ze dol is op het zwembad. Hopelijk krijgt ze er niet teveel last van 🤞
één jaar geleden
Niet echt klagen maar mijn man is ziek. Zit ik naast hem op bed nog even op ...
He wat naar. Gaat het wat beter? Hopelijk is hij niet zieker geworden...
één jaar geleden
Reactie op Louise 030
He wat naar. Gaat het wat beter? Hopelijk is hij niet zieker geworden...
Jaa heel raar, hij kon zich er zelf ook niks van herinneren terwijl we gewoon met elkaar hebben gesproken. Gaat wel wat beter, af en aan over de dag heen.
Ondertussen zijn wij ook aangestoken, altijd leuk om samen ellendig te zijn😅