525 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Vandaag toch doorgestuurd naar het fertiliteitscentrum voor een broertje/zu ...
Hopelijk valt de wachtlijst mee en kunnen ze jullie snel helpen!

één jaar geleden

Reactie op Suusama

Ohh dat moment dat je buikpijn hebt omdat je darmen leeg moeten.. beetje di ...
Als je moet poepen, dan moet je poepen... De baby mag eventjes huilen, dat is geen ramp en maakt je geen slechte moeder ofzo hè 😉

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

auw auw auw, wat was ik blij dat dit keer bv wel lukte. Maar Gvd wat een pi ...
Kun je kolven wel hebben? Dan kun je de productie in ieder geval op peil houden..

één jaar geleden

Reactie op Mamavtwee

Kun je kolven wel hebben? Dan kun je de productie in ieder geval op peil ho ...
Ondertussen leg ik meneer aan de zere kant weer aan. Tepelhoedje was echt geen succes. En kolven was ook niet echt prettig. Ondertussen hebben we medicijnen voor de spruw. Bij de kleine is de uitslag gelukkig al weg, en bij mij wordt de pijn steeds minder. Dus die zalf voor m’n tepels doet z’n werk gelukkig 🤭 Maar verschrikkelijk hoe onzeker je kan worden als iets niet gewoon loopt 😵‍💫😪

één jaar geleden

Meisje is nu weer verkouden. Gisteren is man thuis gebleven. Kort geleden was ze ook al 1.5 wk ziek. Het is altijd even kijken wie blijft er thuis van ons. We hebben geen ouders of andere familieleden die kan zorgen voor ons meisje. Alles komt op ons terecht.Dit is niet erg alleen je moet altijd vrij nemen van je werk. Ik werk op een kdv. Nu is er vrijdag 8 kindjes dan mag je als peuterjuf alleen staan. Ik mag vrij nemen. Heb alleen geen dagen meer. Bijna alles ingezet voor een vakantie. Maart 1 wk, juni 1 wk sept 2 wk en ik nov 1 wk. Verder af en toe een dagje. Meer niet. Heel soms kan ik een half dagje extra werken maar ja moet ook op mijzelf letten. Alles geeft zoveel stress. 😪

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ondertussen leg ik meneer aan de zere kant weer aan. Tepelhoedje was echt g ...
Ja herkenbaar dat je zo onzeker kunt worden als dat voeden niet gaat. Wat goed dat het je toch weer lukt om aan te leggen omdat je zo graag wilde blijven voeden. Diepe buiging voor jou 😄

één jaar geleden

Denk dat we inmiddels de oorzaak van de koorts hebben achterhaald.... Volge ...
Nou het waren hier geen waterpokken. Wel een kies die doorkomt maar gaat echt heel traag. Inmiddels al 3 weken een vuurrode poes door de luieruitslag, zo zielig 😕😕 Heb inmiddels al 6 verschillende crèmes geprobeerd maar niks helpt. Kleine meid verkrampt helemaal bij het verschonen. 😥

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Meisje is nu weer verkouden. Gisteren is man thuis gebleven. Kort geleden ...
Besloten om morgen toch te gaan werken.. leek goed te gaan.. heeft ze overal vlekjes op haar lichaam.. 5de of 6de ziekte.😪. Niet eens een maand geleden dat ze een virusinfectie in haar mond!! Waarom?!😭😭😭

één jaar geleden

Nou het waren hier geen waterpokken. Wel een kies die doorkomt maar gaat e ...
Pff net na een poepbroek direct verschoond maar haar billen liggen nu open tot bloedens aan toe. Dit breekt echt mn hart 💔. Werd er zelf helemaal emotioneel van. Zegt ze ook nog na het verschonen: "wat is er mama?" 😥😥

één jaar geleden

Pff net na een poepbroek direct verschoond maar haar billen liggen nu open ...
Ach zo sneu!! Hier heeft onze jongste dat ook al heel snel.. Bij ons werkt de zalf van weleda heel goed! Die is beetje vettig, maar ook met olie. Meestal als ze een beetje rode billen heeft dan begin ik er al mee en sinds die tijd zelden nog de billetjes echt kapot gehad. Maar misschien heb je die al geprobeerd...

één jaar geleden

Reactie op Mx3

Ach zo sneu!! Hier heeft onze jongste dat ook al heel snel.. Bij ons werkt ...
Ja ik heb inmiddels een hele plank vol crèmes staan: Weleda (idd favoriet maar doet nu niks) Bepanthen babyzalf miconazol (schimmel creme) Zinkzalf van de DM Sudocrem (ben ik eigenlijk tegen maja je moet wat) Vaseline Cetomacrogol Dr Leenarts billenzalf Morgen even een belafspraak met de huisarts gepland, vragen of hij nog tips heeft.

één jaar geleden

Poeh, elke maand zijn ze wel een keer ziek. Nu weer opeens 40 graden koorts en de ander snotterig met ontstoken oogjes. Afgelopen nacht was ook echt niet fijn en vandaag gaan we samen een nachtje weg😬 de timing lijkt altijd verkeerd

één jaar geleden

Ja ik heb inmiddels een hele plank vol crèmes staan: Weleda (idd favoriet ...
Hier werkt t beste nog de ouderwetse talkpoeder omdat die t droog houd of maïzena.. succes ik hoop dat t snel onder controlle is. 🙏

één jaar geleden

Reactie op Natas12983

Hier werkt t beste nog de ouderwetse talkpoeder omdat die t droog houd of m ...
Maizena kan heftige ontstekingen veroorzaken dus hier begin ik niet aan. Talkpoeder valt nog te proberen idd, heb ik ook wel in huis.

één jaar geleden

Ja ik heb inmiddels een hele plank vol crèmes staan: Weleda (idd favoriet ...
Heb je al kokosolie geprobeerd?

één jaar geleden

Reactie op Cis87

Heb je al kokosolie geprobeerd?
Nee nog niet. Hebben van de huisarts nu een crème gekregen die ze zelf maken bij de apotheek. En het advies om toch ook anti schimmel creme te blijven smeren. En zoveel mogelijk bloot laten lopen maar dit wil ze niet 🫣

één jaar geleden

Nee nog niet. Hebben van de huisarts nu een crème gekregen die ze zelf make ...
Hopelijk slaat die creme aan. Ik zal voor jullie duimen 🤞

één jaar geleden

Mijn schoonmoeder moest net weer minstens 5 keer benadrukken hoeveel beter ze is in opvoeden dan ik. Terwijl ze echt een waardeloze moeder is geweest voor haar kinderen en nu ook voor haar kleinkinderen hetzelfde. Maar dan heb ik het echt over jeugdtrauma slecht als het gaat om mijn vriend en haar jongste kind is met 7 uit huis geplaatst en de middelste zit al 12 jaar onnodig in de bijstand en twee babydaddy's die beide niet meer in beeld zijn, dus ook echt een goed gelukte kansparel.. maar ze kan wel veeel beter opvoeden dan ik en benoemen wat ik allemaal verkeerd doe en hoe het wel moet..

één jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Mijn schoonmoeder moest net weer minstens 5 keer benadrukken hoeveel beter ...
Ik zou wat je hier nu zegt dan ook gewoon tegen haar zeggen 🫣😂

één jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Mijn schoonmoeder moest net weer minstens 5 keer benadrukken hoeveel beter ...
He gatver... Die Opvoed competitiedrang waar sommige mensen last van hebben en anderen mee opzadelen. Hoop niet dat het je onzeker maakt, het lijkt me knap irritant om aan te horen.