525 Reacties

één jaar geleden

Ik zou wat je hier nu zegt dan ook gewoon tegen haar zeggen 🫣😂
Haha ja moet me dan soms echt inhouden, want het blijft zijn moeder, maar het liefst zou ik het haar gewoon zo zeggen

één jaar geleden

Reactie op Louise 030

He gatver... Die Opvoed competitiedrang waar sommige mensen last van hebben ...
Ja pff heel irritant, soms kan ik het beter hebben dan andere momenten, en nu even niet. Ben zelf al ziek en Fynn zit in een heel pittige fase, dus dan wordt je er toch een beetje onzeker door af en toen. Al weet ik wel beter

één jaar geleden

Ja ik heb inmiddels een hele plank vol crèmes staan: Weleda (idd favoriet ...
Sterkte ermee! Waarom ben je eigenlijk tegen sudocreme? Werkt hier vaak goed..

één jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Sterkte ermee! Waarom ben je eigenlijk tegen sudocreme? Werkt hier vaak goe ...
Omdat er parfum in zit en BHA. Schijnt toch niet zo goed te zijn als mensen denken. Het heeft hier ook nooit goed gewerkt eigenlijk. Gebruik liever "echte" zinkzalf.

één jaar geleden

Pff net na een poepbroek direct verschoond maar haar billen liggen nu open ...
Onze dochter heeft dit ook altijd gehad. Wat bij mij hielp ,was een zalf wat gebruik werd bij mensen die incontinent waren. Proshield Plus. Ben er okk heel vaak mee naar de huisarts geweest, maar niks hielp. Ik had okk doordat je met die antischimmel crème smeerde dat het daardoor juist verergerde en de huid meer kapot maakte. https://www.efarma.nl/proshield-plus-skin-protectant/15315118#:~:text=Proshield%20Plus%20huidbeschermer%20is%20een,aan%20vochtige%20en%20droge%20huid.

één jaar geleden

Omdat er parfum in zit en BHA. Schijnt toch niet zo goed te zijn als mensen ...
Welke zinkzalf gebruik je? Hier een kindje met eczeem en sowieso een gevoelige huid dus wil van alle onnodige bende af

één jaar geleden

Welke zinkzalf gebruik je? Hier een kindje met eczeem en sowieso een gevoel ...
Die van de DM van Babylove. Ooit gekocht toen we een weekje weg waren vlakbij de grens. Maar daar moet je maar net aan kunnen komen natuurlijk. Voor eczeem plekjes gebruik ik altijd vaseline Cetomacrogol. Ook bij mezelf! Krijg tijdens mn zwangerschap altijd eczeem in mn ellebogen.

één jaar geleden

Die van de DM van Babylove. Ooit gekocht toen we een weekje weg waren vlakb ...
Oh top dankjewel! Mijn schoonmoeder komt daar regelmatig, zal haar wel even vragen of ze het mee kan nemen! Voor eczeem hebben wij nu triamcinolon van de huisarts en dat is het eerste wat nu aanslaat. Volgens mij wat jij benoemt nog niet geprobeerd, maar mocht het hierna nog een keer opkomen dat ook maar proberen. Waar haal je dat? Gewoon bij de kruidvat of iets dergelijks?

één jaar geleden

Zucht... een weekend weg met 2 Kids geeft mij de laatste tijd zoveel onrust... niet het weggaan dat vind ik heerlijk maar alle shit die je in moet pakken en mee moet nemen.... man man.. word er zo onrustig van... 🙄 heb overal lijstjes liggen en het is maar 4 dagen.... hahahaha...

één jaar geleden

Reactie op Natas12983

Zucht... een weekend weg met 2 Kids geeft mij de laatste tijd zoveel onrust ...
Herkenbaar, met 1 kind werd ik er al onrustig van. Maar gelukkig is alles te koop he 😉

één jaar geleden

Oh top dankjewel! Mijn schoonmoeder komt daar regelmatig, zal haar wel even ...
Ja Kruidvat heeft het van eigen merk!

één jaar geleden

Herkenbaar, met 1 kind werd ik er al onrustig van. Maar gelukkig is alles t ...
Klopt. En dat vergeet ik dan of vind ik zonde want het staat thuis. Hahaha de oudste is 7 en zoekt haar eigen kleding uit en vind t leuk te helpen maar de jongste van 2 🙄 ik pak in hij pakt uit.... hahahah

één jaar geleden

Reactie op Natas12983

Klopt. En dat vergeet ik dan of vind ik zonde want het staat thuis. Hahaha ...
Oja lekker dweilen met de kraan open 😂

één jaar geleden

dodenherdenking met een peuter... sorry buurtbewoners ons best gedaan stil te zijn. Wel even balen want voor mijzelf ook een bezinning momentje. Dan straks maar als ze slaapt.

één jaar geleden

Merk dat ik de laatste tijd best rouwig ben om het idee dat dit mijn laatste zwangerschap gaat zijn en de placenta voor ligt. Ik voel echt alleen de hele harde trappen en dan zijn er maar een paar op een dag. Mijn man kan de schopjes op 1 hand tellen en van mijn vriendinnen heeft nog niemand echt mee kunnen voelen. Hopelijk gaat het wel nog wat toe nemen

één jaar geleden

Merk dat ik de laatste tijd best rouwig ben om het idee dat dit mijn laatst ...
Dit herken ik wel. Inmiddels 31+4 zwanger van onze tweeling. Beide kindjes hebben de placenta aan de voorkant en ons zoontje heeft daarbij teveel vruchtwater dus bewegingen van hem zijn heel vaak gedempt. Dochterlief voel ik gelukkig wel wat vaker omdat ze al weken met haar hoofd voor de ingang ligt, maar zodra mijn man in de buurt komt met zijn hand is het verkeken en zijn ze doodstil. Hier is het ook zeker weten de laatste zwangerschap, want na een vroege miskraam en vier kinderen in nog geen 3,5 jaar tijd is mijn lichaam er wel klaar mee. Ook mentaal heeft deze zwangerschap de nodige sporen achter gelaten omdat bij ons zoontje mozaïek trisomie 8 is ontdekt na een vruchtwaterpunctie met 16 weken en we inmiddels al maanden in de medische molen zitten wat dit voor hem en ons gezin gaat betekenen. Over het algemeen gaat het gelukkig goed en lijkt het vooralsnog mee te vallen, maar zekerheid krijgen we pas als de kindjes geboren worden. En laat me nu dus vandaag zijn opgenomen in het ziekenhuis met een verhoogde kans op vroeggeboorte😔 Ik hield er stiekem al rekening mee dat er een opname kon volgen en ben zeer dankbaar voor al die tijd dat ik ze al heb mogen dragen, maar het voelt wel raar om nu ineens in het ziekenhuis te liggen en mijn twee oudste kindjes te moeten missen.

één jaar geleden

Gister belde mijn moeder. Die hebben in november al besloten te gaan scheiden maar gaat niet zo vlot allemaal. Hoewel wij vanaf het begin af aan hebben gezegd dat haar ex gewoon opa blijft voor Olivia, vindt ze dat ineens niet meer goed. Zijn vrienden hebben haar ook laten vallen, hij heeft nu een nieuwe vriendin dus ook nieuwe familie. Dus moeten we hem maar laten vallen en vindt ze dat ‘haar’ familie gewoon weer van haar moet zijn. Tuurlijk is het contact met hem wel anders/minder als dat het een half jaar terug was. Maar hij is voor Olivia echt haar favoriet. Mn moeder zegt er met meerdere mensen over gesproken te hebben en die vinden allemaal dat wij hem niet meer moeten zien/spreken. En heeft ze ook maar vast tegen hem gezegd. Juist om dit te voorkomen hebben we echt duidelijke afspraken gemaakt. Zoals dat Olivia de nieuwe partners voorlopig niet ontmoet. Maar om het contact helemaal te verbreken zou een keuze van ons of hem moeten zijn, niet van mijn moeder. Ben ik zo gek om het op deze manier te zien? De foto is van net. Is ze voor het eerst echt aan het steppen op de step die opa heeft gemaakt. We kunnen toch moeilijk zeggen dat opa er ineens niet meer is 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Gister belde mijn moeder. Die hebben in november al besloten te gaan scheid ...
Ja dit is heftig voor Olivia helemaal die begrijpt het allemaal nog niet. Zo sneu ik snap wel dat jij opa gewoon wilt blijven ja.

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Gister belde mijn moeder. Die hebben in november al besloten te gaan scheid ...
Denk dat jij dit nog steeds zelf mag bepalen… blijft wel jouw vader en haar grootvader… lastig!

één jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Denk dat jij dit nog steeds zelf mag bepalen… blijft wel jouw vader en haar ...
Is niet mijn vader. Dan had ze sowieso niets te maken gehad met die keuze. Dit was al de 3e man van mijn moeder. Maar van mijn kant de enige opa die ze kent. De vader van mijn man zien we veel minder en mijn vader heb ik al 15 jaar niet gezien. Ik snap haar punt echt wel dat die man niks van mij is. Maar voor Olivia is het echt haar opa geweest de afgelopen 2,5 jaar. Die 2 zijn echt 2 handen op 1 buik.