525 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Is niet mijn vader. Dan had ze sowieso niets te maken gehad met die keuze. ...
Ja familie zijn de mensen die aanvoelen als familie… snap dat je dit moeilijk vindt!
Ik zou op je eigen gevoel afgaan, dat heeft het meestal juist.
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Gister belde mijn moeder. Die hebben in november al besloten te gaan scheid ...
Zolang opa in jullie leven fijn en belangrijk is, is er niemand buiten jullie en opa die besluit dat dat anders moet worden. Een scheiding is de keuze van de mensen die gaan scheiden en anderen zouden daar niet verplicht in meegescheiden moeten worden.. Blijft wel een vervelende situatie, sterkte!
één jaar geleden
Nog meer kinderen die vandaag oren voor de sier hadden? Gewoon omdat het er leuk uit ziet!!! 🙄 mijn hemel wat een dag.....
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Gister belde mijn moeder. Die hebben in november al besloten te gaan scheid ...
Het klinkt alsof je moeder het zelf vervelend vindt dat zijn vrienden haar hebben laten vallen en dat hij een nieuwe partner heeft en daarmee "nieuwe familie". En als zijn vrienden en familie haar niet meer willen zien dan mag dat andersom ook niet zo zijn.
Hoe lastig dit misschien ook voor haar is, ik vind niet dat zij kan eisen dat jullie opa niet meer zien. Het lastige is dat mensen er een loyaliteit kwestie van maken en iedereen moet laten zien aan welke kant van de strijd ze staan.
Een aanpak zou kunnen zijn dat je het even tijd geeft en hopelijk is haar wrok over een tijde wat minder. Maar volgens mij zou het jullie keuze moeten zijn of Olivia en jullie contact houden met haar opa.
één jaar geleden
Reactie op Natas12983
Nog meer kinderen die vandaag oren voor de sier hadden? Gewoon omdat het er ...
Hahahaha... wij willen best even naar je luisteren! 😉
één jaar geleden
Reactie op Natas12983
Nog meer kinderen die vandaag oren voor de sier hadden? Gewoon omdat het er ...
Luna zei vanochtend uit zichzelf "Luna niet luisteren". Top.. Blij dat ze naar de opvang moest hihi.
één jaar geleden
Reactie op Louise 030
Hahahaha... wij willen best even naar je luisteren! 😉
Niet de snoepjes van je zus afpakken.
Even beneden wachten. Ik pak alleen m'n jas.
Laat die wc deur dicht.
Ga voor de tv weg.
Op de stoep blijven lopen komen auto's aan...
🙄🙄🙄
één jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Luna zei vanochtend uit zichzelf "Luna niet luisteren". Top.. Blij dat ze n ...
Hahah dat is dan wel fijn.
En soms is het echt heel grappig maar ook zo irritant
één jaar geleden
Reactie op Natas12983
Hahah dat is dan wel fijn.
En soms is het echt heel grappig maar ook zo ir ...
Ik vergeet soms ook dat ik thuis nog als politieagent moet werken 😳
één jaar geleden
Zooo, ik denk dat ik een échte meltdown heb mee gemaakt vandaag. Jayce was niet blij met het idee dat ie een handje moest vasthouden na de hele tijd het fietspad op gaan. Besloten hem nog een laatste kans te geven en hij rende serieus bijna de auto weg op, ik had hem net op tijd nog vast terwijl ik ook al een keer mis had gepakt. 20 minuten terug gelopen met een kind in mijn armen wat alles bij elkaar gilde, zoveel veroordelende blikken gehad. Ik ben 1.60 en 24 maar heb soms het idee dat mensen denken "wat doet die 15 jarige met een kind" maar dat is vooral mijn eigen onzekerheid denk ik dan.
Achteraf gezien had ik hem niet zo ver moeten laten lopen. Was ook op de tijd (einde middag) waarop ie normaal gesproken zijn dutje deed en die doet is sinds 2 weken niet meer maar daardoor is ie lastiger rond die tijd, na het eten is ie vaak weer helemaal vrolijk en luistert hij weer top. Aan de andere kant, mijn vriendin zei dat het 10 minuutjes lopen was dus misschien was ik gewoon heel slecht geinformeerd 😂
één jaar geleden
Reactie op 2020mama
Klinkt als een zware dag. Wat maakt leeftijd uit. Peuters zijn gewoon lasti ...
Was ook wel even pittig! Ja ach, ik denk ook het hoort er bij hoor. Is natuurlijk mijn invulling van alle blikken hoor, heb natuurlijk geen idee wat ze denken maar bij het CB doen ze soms ook zo pamperig naar mij.
één jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Niet echt klagen tho...
Zijn er nog die meldingen krijgen en waar dan niets ...
Ik zie de berichten dan wel als ik 2x op de sorteerknop druk (oudste boven, nieuwste boven).
één jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Niet echt klagen tho...
Ja.. heb ik.
MOD
één jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Niet echt klagen tho...
Hi! We hebben te maken met een hele vervelende bug in de app. De ontwikkelaars zijn hard aan het werk om het te verhelpen!
één jaar geleden
Man vandaag weer duidelijk gemaakt dat hij geen 2de wil💔 als ik dit had geweten. Had ik niet eens de 1ste willen hebben. Ben gewoon niet compleet. Niet genoten van de zwangerschap of leuke kleding gekocht..alles was te duur ivm net huis gekocht, verbouwd, tuin aangelegt getrouwd. Alles opgegeven voor niks. Sorry klinkt echt heel hard maar zo voelt het wel voor mij.💔
één jaar geleden
Reactie op Petra81
Man vandaag weer duidelijk gemaakt dat hij geen 2de wil💔 als ik dit had ge ...
☹️ Knuffel voor jou!
één jaar geleden
Reactie op Petra81
Man vandaag weer duidelijk gemaakt dat hij geen 2de wil💔 als ik dit had ge ...
Had mijn man ook 😭 voelde alsof ik aan het rouwen was om mijn tweede kind die niet kwam… ik heb doorgezet en aangehouden. Hij zag ook dat ik ongelukkig was… uiteindelijk toch gegaan voor die tweede. 💞 maar wat voelt dat kut he! 🥺 geef niet zomaar op hoor ❤️ het was die van mij gewoon een beetje tegengevallen dat hele eerste 1,5 jaar 🤷🏻♀️ nu wordt het leuker zegt hij. Straks had hij het niet willen missen. 🤷🏻♀️