526 Reacties

één jaar geleden

Reactie op debbie14

Ons meisje met een heel opgezwollen gezicht wakker geworden nu snel na de h ...
Oh jeetje... wat sneu... sterkte. Hopelijk valt t mee.

één jaar geleden

Jeetje.. ik krijg steeds meldingen van nieuwe posts hier, maar hij blijft hangen op de post van Bloemetjesgordijn 'knuffel voor jou'

één jaar geleden

Reactie op Mx3

Jeetje.. ik krijg steeds meldingen van nieuwe posts hier, maar hij blijft h ...
Even op oudste boven en dan nieuwste boven klikken werkt hier goed. Is volgens mij nog steeds de bug die niet verholpen is

één jaar geleden

Even op oudste boven en dan nieuwste boven klikken werkt hier goed. Is volg ...
Dit berichtje plaatsen heeft ook geholpen haha🤣

één jaar geleden

Reactie op debbie14

Ons meisje met een heel opgezwollen gezicht wakker geworden nu snel na de h ...
Hoe is het nu met je meisje? Wij zaten gisteravond bij de hap ivm zondagarmpje.. pff.. gelukkig nu geen last meer van.

één jaar geleden

Het was een allergische reactie op de zonnebrand crème normaal had ik altijd Zwitsal en nu een keer nivea

één jaar geleden

Aaaaarghhhh Ik ben nog al een planten mens (140 kamerplanten + eigen bijberoep aan het starten hieromtrent) en ik zit met een beestjes uitbraak Wat dus wilt zeggen dat ze allemaal 1 voor een behandeld en verpot moeten worden aangezien elke andere behandeling nog niet heeft gewerkt Maar dat is uuuuuren werk… + ik ben zwanger en mag eigenlijk niet met m’n handen in de potgrond omwille van toxoplasmose… maar vooral dat het uuuuuren werk wordt waar ik eigenlijk geen tijd voor heb.. zou ook allemaal op 1 dezelfde dag moeten gebeuren zodat ze elkaar niet opnieuw aansteken Tis echt… miserie

één jaar geleden

Reactie op debbie14

Het was een allergische reactie op de zonnebrand crème normaal had ik altij ...
Pfff jeetje, schrik je je toch ook kapot! Had ze er veel last van ook?

één jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Aaaaarghhhh Ik ben nog al een planten mens (140 kamerplanten + eigen bijber ...
Oh nee, spint??

één jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Aaaaarghhhh Ik ben nog al een planten mens (140 kamerplanten + eigen bijber ...
Handschoenen aan, of gewoon goed handen wassen na het contact met de potgrond. Ik werk ook gewoon nog in de tuin hoor.

één jaar geleden

Resultaat na 5 min spelen met een schepje gekocht bij intertoys, 3 splinters in zijn hand😦 schep weggegooid en een klacht ingediend.

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Hoe is het nu met je meisje? Wij zaten gisteravond bij de hap ivm zondagar ...
Ohh ik had poosje terug ook zondagsarmpje 😭 zo sneu en voelde me zooo schuldig 😭

één jaar geleden

Oh nee, spint??
Trips 😩

één jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Trips 😩
Heel naar! Wat een timing ook, dit soort dingen komen altijd op de meest onhandige momenten

één jaar geleden

Reactie op Suusama

Ohh ik had poosje terug ook zondagsarmpje 😭 zo sneu en voelde me zooo schu ...
Kan de beste overkomen! We zien het heel vaak op mijn werk (röntgen). Niet schuldig voelen!

één jaar geleden

Hoezo zijn er nou weer 0 gegevens van mij bekend bij het uwv? Onwijze stress want heb mijn loongegevens nodig voor de huurverlaging maar er is niks en ik werk al 6 jaar niet meer. Hopen dat de belastingdienst mij nu verder kan helpen. Soms vraag ik mij echt af waarom we dit soort dingen niet leren op school

één jaar geleden

Hoezo zijn er nou weer 0 gegevens van mij bekend bij het uwv? Onwijze stres ...
Op mijn belastingdienst inloggen en daar kan je een inkomensverklaring van 2021 en misschien ook al wel van 2022 downloaden. Dit is geen aangifte inkomstenbelasting of een aanvraag voor een voorlopige aanslag. Daar staan je inkomensgegevens van het betreffende jaar op

één jaar geleden

Reactie op Cis87

Op mijn belastingdienst inloggen en daar kan je een inkomensverklaring van ...
Die gegevens willen ze niet hebben want deze had ik al eerder aangeleverd en net telefonisch ook aangegeven dat ik die wel had toegestuurd maar ze maken daar geen gebruik van. Persoonlijk denk ik ook dat het gezamelijk zo het makkelijkste in te zien in door gewoon van ons beide die van 2022 in te zien maar ze wilde de loongegevens van uit het UWV. Nu aan de telefoon met de belastingdienst, hopelijk kunnen zij nog wat voor me doen

één jaar geleden

Kan de beste overkomen! We zien het heel vaak op mijn werk (röntgen). Niet ...
Wat een fijn berichtje dit 😘

één jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Resultaat na 5 min spelen met een schepje gekocht bij intertoys, 3 splinter ...
Wow... bizar! Heb je al een reactie gehad van de winkel?