524 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Mn kind is weer afgevallen ik wordt er zo ontzettend moedeloos van allemaal ...
😘😘😘

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Mn kind is weer afgevallen ik wordt er zo ontzettend moedeloos van allemaal ...
Heftig... jullie doen zo je best. Kom op kleintje🩵💙🩵

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Mn kind is weer afgevallen ik wordt er zo ontzettend moedeloos van allemaal ...
He bah wat vervelend! Helemaal omdat ze geen aanwijsbare reden vinden waardoor het komt. Sterkte voor jullie allemaal!!

één jaar geleden

Reactie op Mx3

He bah wat vervelend! Helemaal omdat ze geen aanwijsbare reden vinden waard ...
Dat dus dat vind ik ook zo zwaar eraan.... we weten niet wat het is, de kinderarts zegt gewenning en dat het vanzelf beter gaat.

VRIEND

één jaar geleden

Goed begin van het weekend.. ik ben tijdelijk met ukkie bij mijn ouders. Ik loop al ontzettend lang op mijn tenen en merk dat mijn emmertje afgelopen week is overgelopen. Ik moet even rust nemen en tot mijzelf komen. Ik weet oprecht niet wat ik moet doen..

één jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Goed begin van het weekend.. ik ben tijdelijk met ukkie bij mijn ouders. I ...
Ow heftig meis! Fijn dat je even bij je ouders kan zijn en dat ze je kunnen steunen. Hopelijk kan je tot rust komen en goed nadenken wat goed is voor jou. Sterkte. X

één jaar geleden

Verjaardag van man gevierd. Meisje werd om 1uur wakker . Kind druk 2 x melk gehad. 1.45 iedereen weg. Man ligt nu letterlijk te snurken en ik zit naast onze dochter zodat ze hopelijk gaat slapen... En dan nog zeggen nee ik ga er wel bij zitten. Ik breng haar naar boven enz eh nee je ben dronken. Je loopt al te klooien met haar luier omdoen enz.. zucht. Dit wist ik gewoon dat het zou gebeuren. Op de verjaardag heeel uitgebreid vertellen hoe pittig ze is en en dat wij geen ouders hebben enz om terug te vallen. Hij bleef maar gaan. En duidelijk benoemd dat hij echt geen 2de wil.. top heel top. Fijn dat je dit bij je vrienden en mijn zus verteld..😪 terwijl je weet dat ik in mijn hart er wel 1 bij wil. 💔

VRIEND

één jaar geleden

Niet echt een klaag maar moet het even kwijt. Nu ik moet gaan slapen toch super zenuwachtig voor provocatietest morgen in ziekenhuis. Gaan het zien of ze over haar FPIES voor pinda is heen gegroeid of daf ze toch hevig zal reageren. Sinds haar reacties bij pinda introductie nooit meer pinda gehad en nu morgen in 3 etapes volle eetlepels pindakaas naar binnen 🫣.

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Niet echt een klaag maar moet het even kwijt. Nu ik moet gaan slapen toch s ...
Wat spannend! Veel succes morgen en ik hoop dat je nog wat slaapt. 💕

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Niet echt een klaag maar moet het even kwijt. Nu ik moet gaan slapen toch s ...
Ja, dat klinkt spannend. Ik hoop dat zal blijken dat ze er overheen is gegroeid. In elk geval sterkte vandaag in het ziekenhuis!

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Wat lastig dat hij het zelfs niet niet begrijpt 😥

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wat spannend! Veel succes morgen en ik hoop dat je nog wat slaapt. 💕
Wel nog wat geslapen gelukkig. Helaas nu paar uur na inname weer reactie. Nu aan 't infuus met vocht en medicatie.

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wel nog wat geslapen gelukkig. Helaas nu paar uur na inname weer reactie. N ...
Aaah nee, wat ontzettend jammer. Had het graag anders gezien voor jullie. Sterkte 💜

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wel nog wat geslapen gelukkig. Helaas nu paar uur na inname weer reactie. N ...
Aaah shit zeg! Hopelijk helpt de medicatie snel ♥️

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Wel nog wat geslapen gelukkig. Helaas nu paar uur na inname weer reactie. N ...
Sterkte met jullie poppie 💕

VRIEND

één jaar geleden

Met vocht en medicatie snel weer opgeknapt. Nu weer thuis, morgen nog even dagje thuis uitzieken. En dan over een jaar ofzo weer poging wagen. Maar voor nu nog geen pindakaas in huis.

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Met vocht en medicatie snel weer opgeknapt. Nu weer thuis, morgen nog even ...
Oh veel beterschap wat een ellende zeg

één jaar geleden

Vorige week door alle stress zo'n zware migraine aanval gehad dat ik even niet meer kon praten en aan een oog kon zien en de ambulance op werk kwam. Sindsdien nog niet weer gewerkt omdat ik direct weer duizelig word. Nu wil ik morgen weer beginnen en nu is Fynn ziek 😩 hij heeft koorts en wil niet eten. En mijn vriend is net weer begonnen met een nieuwe baan dus weet wel wie morgen thuis moet blijven..

één jaar geleden

Pff pittig allemaal hè meiden… Hier mega hoofdpijn en spierpijn terwijl ik 2 dagen goed slaap. Lijkt of het goede slapen komt vanwege iets onder de leden 😢😭 nu twee dagen ‘vrij’ met Fleur die ook heel erg zeurderig is 😓 GEEN ZIN MEER!

één jaar geleden

Pff longontsteking en dan zoon lief meisje hebben rond lopen die vraagt mama kom spelen mama kom Schoenen aan speeltuin glijbaan. Zo rot 😢 gelukkig een lieve oma die der is komen halen en haar meegenomen heeft na de kinderboerderij