526 Reacties

één jaar geleden

Die gegevens willen ze niet hebben want deze had ik al eerder aangeleverd e ...
Wat vervelend dat ze zo moeilijk doen. Ik verwacht niet dat de belastingdienst wat voor je kan doen. Want de belastingdienst krijgt de inkomensgegevens vanuit het uwv. Kan je ook niet je arbeidsverleden downloaden vanaf de website van het uwv. Daar staan ook de inkomensgegevens van de afgelopen jaren (volgens mij 10-25jaar) op. Ook al werk je niet. Je kan het wel downloaden

één jaar geleden

Reactie op Cis87

Wat vervelend dat ze zo moeilijk doen. Ik verwacht niet dat de belastingdie ...
Jaa dat zeiden zij inderdaad ook. En UWV zei dat ik een correctie formulier moest invullen maar ik heb enkel gewerkt van 14 tot 18 jaar en die informatie die ze nodig hadden stond op de contracten. Ja, die heb ik niet meer. Ben tig keer verhuisd tussen 14 en nu, ben dakloos geweest en ik ben zoveel verloren onderweg. Ik vroeg ook of ik inderdaad mijn arbo verleden kom gebruiken voor beide maar dat was ook niet goed. Ik heb de woningcoorperatie na die gesprekken weer gebeld en ze zouden me gisteren of vandaag terug bellen. Maar hun kennende vergeten ze het weer eens dus ga ik zo zelf bellen. Had al aangegeven dat ik best fysiek op afspraak wil komen want ik kan gewoon alles aantonen. Dat ik niet bij de gegevens kan en ze niet beschikbaar zijn en dat we recht hebben op de huurverlaging.

één jaar geleden

Mega allergische reactie op de buikbalsem van de mamacare lijn van de kruidvat 🥲

één jaar geleden

Radeloos, wanhopig, moegestreden, geduldloos, verdrietig, lamgeslagen en nog veel meer. Suze slaapt sinds haar geboorte al slecht en ik heb al meerdere topics erover geopend of erop gereageerd. Helaas ben ik nu op het punt dat ik een aantal dingen denk soms, waarvan ik nooit gedacht had ze ooit te zullen hebben. Die gaan van: ik ben liever een dag aan het werk, dan een dag thuis met de kindjes tot als ik dit had geweten was ik nooit aan kinderen begonnen. Elke avond 2 tot 3uur lang bezig om haar in bed te krijgen. Dan slaapt ze en gaan wij naar bed en wordt ze daar weer wakker van en begint de ellende opnieuw. We zijn inmiddels aangemeld voor Homestart via het cb (vrijwilliger wekelijks aan huis die beetje helpt met vanalles). De jongste gaat ook een paar uurtje naar de gastouder op de dag dst Suze naar de psz gaat en inmiddels vind ook de kinderarts dat het allemaal wel extreem is voor ons. Hij heeft nu allergiedruppels voorgeschreven wat schijnbaar een ouderwets middeltje is. De bijwerking daarvan is dat ze suf wordt en dan wel zal gaan slapen. Vanavond voor het eerst geprobeerd, maar helaas had het geen effect. Ik huil elke dag, ik ben heel snel boos en heb nul geduld. Ben op... Gelukkig krijgen we nu wel hulp en nemen ze ons nu eindelijk serieus na 2,5jr maar het wordt zo moeilijk... Ondanks dit alles is Suze wel echt m'n alles. Ik heb zoveel liefde voor haar en vind het verschrikkelijk hoe boos we zijn steeds en hoe de machteloosheid met bijbehorend gedrag soms de overhand neemt bij ons. 😭 sorry voor de lange klaagzang, maar ik weet even niet meer waar ik nog m'n verhaal kwijt kan zonder meteen 100tips te krijgen die we allang uitgeprobeerd hebben en zonder de zin 'het is een fase, gaat wel over.'

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Mx3

Radeloos, wanhopig, moegestreden, geduldloos, verdrietig, lamgeslagen en n ...
Heel herkenbaar.Wij zijn na 2,5 jaar ook op. Dochter is nu 2 nachten uit logeren bij opa en oma. Enerzijds mos ik jaar anderzijds is dit echt nodig. Wij moeten slapen en even rust samen hebben, even adempauze. Ook onlangs met cb contact gehad en doorverwezen naar organisatie die ons hopelijk kan helpen (kind en meer) zodat dochter én wij meer rust hebben. Toevallig fenistil druppels? Hebben wij tegen de jeuk voor eczeem opvlamming en onophoudelijk gekrabbeld. Zou ze ook suffig van kunnen worden. Dit nooit gemerkt, werkt voor gaar wel tegen de jeuk. Als we dit hadden geweten waren we er ook niet aan begonnen. Maar je weet niet of het een gezond of slapen kindje krijgt of een kleine draak. Staat los van dat we zielsveel van gaar houden maar is gewoon loodzwaar en moedeloos... Geen tips, wel een knuffel van ons!

één jaar geleden

Reactie op Mx3

Pff zo lang zonder een beetje nachtrust is ook echt niet te doen.. sterkte, iemand die aan huis een beetje helpt is een druppel op de gloeiende plaat maar hoop dat het jullie iets rust en ruimte geeft.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Mx3

Nog een vraagje. Ondersteund homestart vooral zodat jullie hé handen even vrij hebben omnhet zo te zeggen. Of helpen ze ook om bijvoorbeeld dingen anders aan te pakken zodat hopelijk structureel beter gaat. Vind het lastig wat wij kunnen verwachten van hulp of dat dit weer juist drukker voelt omdat er weer meer afspraken zijn. Wij zijn nog afwachtend op intake gesprek. Daar zal het een en ander natuurlijk worden besproken, maar ben gewoon benieuwd.

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Nog een vraagje. Ondersteund homestart vooral zodat jullie hé handen even v ...
Als goed is ondersteunend en ze gaan kijken of ze aan ons een vrijwilliger kunnen koppelen die pedagogisch een beetje onderlegd is zodat we ook kunnen sparren over dingen.

één jaar geleden

Reactie op Mx3

Gewoon even een knuffel voor jou❤️❤️❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op Mx3

💚🧡

één jaar geleden

Reactie op Mx3

Onwijs dikke knuffel ❤️

één jaar geleden

Peuters… wat haat ik peuters. Elke avond het zelfde liedje rond etenstijd. Alles uit r bord vissen dat ze lust, verder weigeren te eten, heb kinder voeding gestudeerd dus ik weet wel wat en hoe en wat de technieken zijn, maar wat een rot kind kan het zijn. Zegt al “niet lekker” nog voor ze aan tafel zit en heeft gekeken wat het is. M’n partner werkt heel veel zodat ik veel thuis kan blijven om hier de zorgen te doen… maar Jezus, wat zou ik veel liever terug gaan werken voltijds. Wat een ondankbaar snot jong. Wat een vreselijke leeftijd. Ben uit miserie even op het terras gaan staan (heb r nog steeds in de gaten en hoor r nog) maar gewoon om even af te koelen en niet naast r te moeten zitten, zou zo r kop in r bord willen rammen😡

één jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Peuters… wat haat ik peuters. Elke avond het zelfde liedje rond etenstijd. ...
Om daar op verder te gaan, had ze op r stoel pipi gedaan, ik zet r meteen in bad, met kleertjes aan, ik zeg ik ga eerst even naar je stoel kijken (lopen namelijk 2 honden rond) was de puppy er al vrolijk in aan het rondhuppelen, poetsvrouw gisteren geweest. Honden buiten gezet, kind afgespoeld, huis gekuist, haar vervolgens rustig uitgelegd dat het oké is dat ze pipi doet, maar niet dat ze niet proeft. Heeft ze van alles een hapje geproefd en luste ze het niet… uiteraard. R bij mij genomen, gezegd dat het oké is als ze het niet lust maar dat ze wel echt moet proeven, en dat ik niet boos ben dat ze pipi heeft gedaan, dat ongelukjes gebeuren… Zijn we met 2 gaan knuffelen en heb ik r melk gemaakt… Wat een avond…. Partner nog steeds 2u hier vandaan aan het werk, dus die kan ik ook niet snel verwachten.. misschien goed, denk dat ik sebiet een bad neem 😵‍💫😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Peuters… wat haat ik peuters. Elke avond het zelfde liedje rond etenstijd. ...
Ik schrik wel een beetje van je toon. Ja het is een lastige leeftijd, maar peuters haten? Rot kind? Kop in dr bord willen rammen? Vind ik wel echt heftige uitspraken. Al snap ik je frustratie dan ook wel weer goed hoor 🙈 het is een fase.. het is een fase, het is een fase… Gelukkig heb je je daarna goed kunnen herpakken! Voor je het weet heb je dit met nummer 2 🙈

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ik schrik wel een beetje van je toon. Ja het is een lastige leeftijd, maar ...
Hihi 🤭 ik snap de toon heel goed. Ik snap ook dat ze het nooit zou doen… maar ik heb het ook meegemaakt… is een nieuwe ‘fase’ van oververmoeidheid en mommy-burn-out…. Helaas…. Ik kan er ook heeeeeeeeeeel slecht tegen dat mij man zijn werk zo ‘belangrijk’ is… zou veel liever kleiner wonen en kamperen in de tuin als dat mij 1:1 met de meiden verminderd… ik heb ook tijd zonder ze nodig…. 😑

één jaar geleden

Reactie op Suusama

Hihi 🤭 ik snap de toon heel goed. Ik snap ook dat ze het nooit zou doen… m ...
Ik herken het ook zeer zeker hoor 🙈 vooral toen ik m’n depressie nog had kon ik er ook veel van 🙈 En laatste weken heb ik ook wel wat meer moeite met de peuter in combinatie met de baby 😪 Kinderen halen nu eenmaal soms bloed onder je nagels vandaan. Maar toch ondanks alles. Hou je wel enorm van ze ❤️

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ik schrik wel een beetje van je toon. Ja het is een lastige leeftijd, maar ...
Tuurlijk haat ik geen peuters, en zeker m’n kind niet, maar soms zit het zo hoog… 🥲😅 ik zou r bord nooit tegen r kop rammen of andersom. Maar soms moet dit er gewoon even uit, alle frustraties kwamen naar boven. Ik zou al die dingen niet doen, ik ben momenteel ook zwanger wat het dus nog intenser maakt, maar zou uiteraard geen 2de komen als ik peuters haat. De fase, de leeftijd, de streken,… absoluut wel. Ik zie r doodgraag maar ze kan echt gewoon moord neigingen bezorgen 🥲🙃

één jaar geleden

Reactie op Cis87

Wat vervelend dat ze zo moeilijk doen. Ik verwacht niet dat de belastingdie ...
Nou het is toegekend hoor!!

VRIEND

één jaar geleden

pff zit er even doorheen en ben even weggelopen bij dochter die nu hard op kamer aan het huilen is. Slaapjes zijn altijd al drama geweest zeker overdag. Ze is kapot maar gaat maar niet slapen. Ik ben ook doodop. Ook valt het besef me zwaar dat we vrijwel nooit gewone middagdutje hebben gehad en ook niet meer zullen krijgen. Zal eerder op gegeven moment geen dutje meer nodig hebben dan dat ze zelf rustig gaat slapen. Staan inmiddels op wachtlijst voor hulp maar dat duurt 3 maanden... Even diep in en uit ademen en zo weer door 😥.

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

pff zit er even doorheen en ben even weggelopen bij dochter die nu hard op ...
Hele dikke knuffel voor jou. Dit lijkt mij heel pittig ja. Soms is het goed om even uit de situatie te lopen en tot rust komen. Om weer met de zelfde situatie verder te gaan... Hebben ze nog aan geven hoe lang de wachlijsten zijn??