524 Reacties

één jaar geleden

Reactie op debbie14

Pff longontsteking en dan zoon lief meisje hebben rond lopen die vraagt mam ...
Beterschap! Fijn dat oma helpt. 💕

één jaar geleden

Ik ben moe 😫 bah ik kan niet meer. Meneer wordt al 2 nachten achter elkaar huilend wakker, en besluit dan een half uur lang te huilen en roepen; Meesje in ander bedje slapen, Mees aankleden, Mees eten, Mees slaapzak uit. En ga zo maar door. Als hij dan uit eindelijk weer uit zichzelf gaat slapen ben ik klaar wakker en kom ik niet meer in slaap 😪

één jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Vorige week door alle stress zo'n zware migraine aanval gehad dat ik even n ...
Hoe gaat het imiddels? Naar he die mograine, hier ook gehad met 19 wk zwanger en de ambu voor de deur. Wel fijn dat je vriend gelijk een andere baan heeft 💚🧡

één jaar geleden

Reactie op Suusama

Pff pittig allemaal hè meiden… Hier mega hoofdpijn en spierpijn terwijl i ...
Zeg maar.. zeikerig 😭 wordt nu helemaal gek van haar. Dacht een leuk uitje te gaan maken: met de bus en de trein. Wilde niet in de bus. Wilde niet uit de bus. Wilde niet in de trein, wilde niet uit de trein. Wilde een ander koekje. Wilde brood. Wilde geen brood. Wilde niet op de stoel, wilde niet in de wagen. 😭😭😭😭😭😭. Omgekeerd naar huis en alles blijft huilen en strijd 😭 ik heb al meerdere keren naar haar geschreeuwd vandaag.. voel me kut en schuldig 😭

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ja ik vond het ook al bizar dat we daar nu al mee bezig moesten 😅
Hier staat ze al een half jaar ingeschreven 🫣

één jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Goed begin van het weekend.. ik ben tijdelijk met ukkie bij mijn ouders. I ...
Pas goed op jezelf!

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Mn kind is weer afgevallen ik wordt er zo ontzettend moedeloos van allemaal ...
Ach nee wat frustrerend 😕😕

één jaar geleden

Arme kleine meid hier krijgt kiezen. Ze heeft van de kiezen zelf weinig last (eet als een gek) maar die zure poep 😫. Ik word er gek van. (Ik sta sowieso te kokhalzen bij zo'n luier, lang leve de zwangerschap) Maar mn arme meisje begint al te huilen zodra ik haar romper losmaak en bij het schoonmaken van de billen is het gillen en zie je het hele lijfje trillen en aanspannen van de pijn. Vind het zó zielig! Heb al 5 soorten crèmes geprobeerd maar niks helpt... haar hele poes is rood. Hoop dat het snel voorbij is. En dan na het verschonen komt ze naar me toe en zegt ze: mama kusje? Marit schone billen! Mijn hart 😫💔

één jaar geleden

Arme kleine meid hier krijgt kiezen. Ze heeft van de kiezen zelf weinig las ...
Wat sneu. Hopelijk zijn ze snel door! Zijn het de laatste paar? Ik twijfel soms of ik blijer was toen ik zag dat Loens mond compleet was of toen ik haar 12 dagen na haar geboorte eindelijk thuis had. 😅

één jaar geleden

Arme kleine meid hier krijgt kiezen. Ze heeft van de kiezen zelf weinig las ...
Zoooo sneu en zoo moeilijk verschonen…. Zeker zwanger 🥲 been there. Hier duurde het zeker een week 😔 sterkte!

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wat sneu. Hopelijk zijn ze snel door! Zijn het de laatste paar? Ik twijfel ...
Ja het zijn ze laatste maar ze krijgt ze nu beiderzijds aan de onderkant. De bovenkant zie ik nog niks (helaas)

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hoe gaat het imiddels? Naar he die mograine, hier ook gehad met 19 wk zwang ...
Het gaat wel wat beter, maar het helpt niet mee dat Fynn weer zo'n 4 keer per nacht aan het huilen is.. maandag weer naar de HA omdat de herstelfase wel lang duurde. Hoe gaat het nu bij jou? Gaat het goed sinds jullie weer thuis zijn? Wel heel fijn inderdaad dat hij direct weer iets nieuws heeft! En in dezelfde sector dus kan zijn opleiding ook afmaken😊

één jaar geleden

Arme kleine meid hier krijgt kiezen. Ze heeft van de kiezen zelf weinig las ...
Opgeklopt eiwit proberen. Dat hielp hen erg bij ons zoontje. Dat 1 a 2 dagen doen bij elke verschoning.

één jaar geleden

Even jullie mening : Oke, afspreken met een vriendin. Zij geen kinderen ik 1 stuiterbal. Voorstel vanuit haar dat ik naar haar toekomt. Ik maassluis zij barendrecht. Ivm afstand wil ze liever of bdrecht of rdam. In het midden dus. Haar voorstel kralingse plas. Ov (ik geen auto) is laatste stuk lopen. 1,8km . Ik vind dat best een eind. Meisje word er niet heel blij van zolang in de wagen zitten. En lopen een deel word een dwaalspoor alle kanten op🤣. Mijn voorstel rdam blijdorp. Wil ze niet ivm reis die ze volgende wk gaat maken naar buitenland dieren bekijken( wereldreis doet ze maar ze is 3wk hier) Mijn voorstel nu is bdrecht speelhal. Nog geen reactie op net verstuurd namelijk. Baal er van dat het zo moeilijk is. Zo moeilijk hoeft afspreken toch niet te zijn? Waarom is maassluis te ver? Je heb een wereldreis gedaan?! Je gaat van sri lanka naar nl om even naar Oostenrijk te gaan en even in NL te zijn. Maar bdrecht maassluis is te verweg ( met de fiets) ov is prima te doen en woon dicht bij de metro...😪

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Even jullie mening : Oke, afspreken met een vriendin. Zij geen kinderen ik ...
Ik ben topografisch blind en heb dus geen idee waar alles ligt en hoe ver het van elkaar is. Maar het enige wat ik mezelf de laatste tijd zeg na veel eenzijdige vriendschappen is "If they wanted to they would". Voor mij persoonlijk is het heel belangrijk dat iemand net zo veel moeite voor mij wilt doen als andersom. Als dat al een langere tijd voornamelijk van mij kant af komt ga ik daar 1 of 2 keer het gesprek over aan. Soms speelt er bij iemand anders meer en is het energie level gewoon niet zo hoog. Worden er loze beloftes gemaakt of verwachtingen gecreëerd waar aan de ander steeds niet voldoet en daarbij mij steeds met een teleurstelling achter laat dan is het voor mij op een gegeven moment klaar. Gaat het normaal ook zo moeilijk? Het is voor wat te weinig context om er echt een mening over te geven maar wilde je wel meegeven hoe ik in vriendschappen sta 😊 Hopelijk hebben jullie evengoed een leuke dag!

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Even jullie mening : Oke, afspreken met een vriendin. Zij geen kinderen ik ...
Waardeloos. Zo geen begrip voor jouw situatie met de kleine. Beetje meedenken mag wel. Balen Meis!

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Even jullie mening : Oke, afspreken met een vriendin. Zij geen kinderen ik ...
Dat ze jou 2km wil laten lopen met een dreumes vind ik echt onredelijk. En waarom is blijdorp zo'n probleem? Het gaat toch om afspreken met jou? Echt een raar excuus. Ben wel benieuwd of jullie er uit gekomen zijn.

één jaar geleden

Wat vreselijk vermoeiend.. 's Middags thuis bijna nooit meer willen slapen en dan 's avonds een draak met 1-2 uur huilen en gillen. Extra zwaar als je er een middag/avond alleen voor staat.. Kan niet wachten tot ze in slaap valt, dan ga ik ook direct.

één jaar geleden

Blijdorp wilde ze niet omdat ze binnenkort weer wilde dieren in het echt gaat bezoeken. Ze vind het dan zonde om daaraan ( een dierentuin) geld aan uit te geven. Ze heeft al vaker benoemd dat ik verweg woon. Maar op zich het valt echt mee. Maar het steekt wel dat ik elke keer te horen krijg dat de afstand ver is. Ik ben al al mijn vriendinnen kwijt door mijn verhuizing. Dit is de laatste. Heb nu aangegeven dat ik in het centrum van bdrecht wil afsprek. Voor een uurtje. Anders slaapt ze weer in de kinderwagen.. wilde eerst een binnenspeeltuin afspreken maar weet dat ze dan helemaal in de wagen slaapt en ik moet weer een stukje lopen/ overstappen..geen zin in zoveel moeite er voor doen.

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Blijdorp wilde ze niet omdat ze binnenkort weer wilde dieren in het echt ga ...
Zonde dat het zo moet! Voor vrienden reis ik heel NL door als het nodig is , jammer dat niet iedereen zo is hè ..