525 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Blijdorp wilde ze niet omdat ze binnenkort weer wilde dieren in het echt ga ...
BLEGH! Goed om even te gaan, maar ik zou achteraf kritisch nadenken of deze vriendschap het nog waard is. In het veranderen van levensfases houden sommige vriendschappen stand, andere niet en nieuwe zullen ontstaan. Ik ben gestopt met krampachtig vasthouden aan wat was. Prioriteiten verschuiven ☺️

één jaar geleden

De afspraak met die vriendin is uiteindelijk wel gezellig geweest. Even bij de bieb geweest en daarna ergens wat gedronken. Heb het niet kunnen gespreken omdat mijn meisje alle kanten opging. Als ik deze vriendschap ook moet beëindigen heb ik letterlijk niemand meer.

één jaar geleden

Reactie op Petra81

De afspraak met die vriendin is uiteindelijk wel gezellig geweest. Even bi ...
Fijn dat het toch gezellig is geweest. Een vriendschap is het alleen echt waard als het energie oplevert (tenzij er even een flinke periode van ziekte ofzo doorheen komt). Ook het blijven vasthouden aan iemand omdat er niemand beters is op dat moment, blijft onnodig veel energie vragen. Ik hoop dat je er een fijne weg in vindt!

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Zijn er geen mama cafés bij je in de buurt? Of een oproepje hier op t forum plaatsen? De energie en moeite moet van beide kanten komen hé? Tijd voor een paar nieuwe vriendinnen zou ik zeggen.

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Gelukkig dat het wel gezellig was en je uiteindelijk ergens hebt kunnen afspreken waar je allebei in kon vinden. Wel jammer dat het zo moeilijk moet gaan

één jaar geleden

Mama cafe heb je hier wel alleen dat is op mijn vaste werkdag. Ze gaf vanavond nog aan dat ze de volgende keer halverwege wilde afspreken of bij mij thuis . Voor nu gaat ze weer verder reizen en dan komt ze juli of aug terug( zegt ze nu ze zou eerst tot maart wegblijven)

één jaar geleden

Soms zou het fijn zijn als t kleintje gewoon kon praten... ipv mij in mijn gezicht meppen omdat hij het er niet mee eens is...🙄

VRIEND

één jaar geleden

Op de opvang hebben ze een app waarop zij foto's plaatsen van de kindjes door de dag heen. Nu zat ik te scrollen en zag ik ineens een foto van 2 kindjes, en in de hoek zag ik mijn zoontje in een kinderstoel (triptrap) in de hoek met zijn gezicht richting de keuken/koelkast. Ons zoontje kan soms erg druk/enthousiast zijn en lomp. Thuis kan hij tijdens het eten echt heel boos worden, dan zetten wij hem met stoel en al op de gang zodat hij even kan afkoelen. Ik begrijp dat ze dat daar misschien ook doen om hem even een time-out te geven. Maar ik schrok behoorlijk toen ik dat zo op de foto zag langskomen. Ik denk niet dat het de bedoeling was van de opvang om dat zo op de pagina te plaatsen. Maar ik heb hier hele gemengde gevoelens over...

één jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Op de opvang hebben ze een app waarop zij foto's plaatsen van de kindjes do ...
Dat kan ik me voorstellen. Ik zou even navragen wat de situatie was. Soms lijken dingen anders dan ze in werkelijkheid zijn. En als het inderdaad wel zo is dat ze hem apart hebben gezet zou ik het als ouder heel fijn vinden als ze dat ook even hadden laten weten.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Colet

Dat kan ik me voorstellen. Ik zou even navragen wat de situatie was. Soms l ...
Ik had een bericht gestuurd, bleek dat hij een ander kindje hard had geduwd. Hij moest daardoor even apart zitten. Begrijpelijk! Alleen was inderdaad vervelend om dit te zien op een foto. Hij was er gelukkig wel goed van geschrokken dat hij het had gedaan.

één jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Op de opvang hebben ze een app waarop zij foto's plaatsen van de kindjes do ...
Ik vind persoonlijk dat je deze foto niet mag delen met andere ouders. Niet professioneel. Ja kinderen worden soms apart genomen of gezet maar je kan dit niet ( nu per ongeluk) op de foto zetten) misschien kan je vragen of ze de foto willen verwijderen?

één jaar geleden

Morgen suikertest 😑 geen zin in

één jaar geleden

Morgen suikertest 😑 geen zin in
Succes....

één jaar geleden

Reactie op Natas12983

Succes....
Thanks. Inmiddels alweer een uur wachten verstreken dus het schiet al op 😁

één jaar geleden

Uitslag was goed gelukkig! Geen zwangerschapsdiabetes 🥳

één jaar geleden

Mijn God, hoe doen andere moeders dit, zwanger zijn en al een peuter rond hebben lopen? Ik heb nu met bijna 34 weken zo weinig energie. Kind zit me uit te dagen, wil constant alles met mij doen. Ik heb rust nodig 😫😫

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Mijn God, hoe doen andere moeders dit, zwanger zijn en al een peuter rond h ...
De oma's vragen voor hulp. Daar ging de mijne heel vaak heen of ze kwamen bij mij in huis. Of naar iemand toe gaan zodat ie afleiding heeft

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ooh dit is zo herkenbaar! Hier nu 32 weken zwanger en onze dochter is mij ook vreselijk aan het uitdagen. Vooral aankleden is echt een groot drama

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Pelle was nog net geen 2 toen zijn zusje werd geboren. Ik heb de laatste weken van de zwangerschap veel bij mijn ouders "koffie gedronken". Zodat ze Pelle konden vermaken en ik even rustig kon zitten. Daarnaast ook wat activiteiten bedacht om aan tafel te doen we hebben bijvoorbeeld veel koekjes gebakken en geknutseld. Dat was voor mij minder belastend dan op de grond spelen. Tot slot was ik sommige dagen ook gewoon een loedermoeder die de tv veel te vaak aanzetten.

één jaar geleden

Reactie op Colet

Pelle was nog net geen 2 toen zijn zusje werd geboren. Ik heb de laatste we ...
Helaas wonen mijn ouders op 40 min afstand en is auto rijden voor mij niet meer comfortabel. En rijd m’n moeder geen auto meer. Schoonmoeder is veel aan het werk op de dagen dat ik met meneer alleen ben. Koekjes bakken lijkt me wel een leuke, nog nooit met hem gedaan dus dat gaan we eens testen!