525 Reacties
één jaar geleden
Amper 3 uurtjes geslapen.. en sinds 2 uur al klaar wakker. Vriend sliep beneden om mij rust te gunnen. Na 1 uur wakker liggen hem wakker gemaakt.. liggen we net samen in bed op punt om in slaap te vallen. Wordt mees wakker 😑 vriendlief hem bij ons in bed gelegd.. maar t kleine mannetje heeft ook moeite met slapen..
Over 3 kwartier gaat de wekker van m’n vriend.. (5 uur ) 🥴
Fack ik wil gewoon slapen 😥
één jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Ohja. Genoeg boeken, informatieve teksten online..
Hij schrijft gewoon alle ...
Narcistisch? 😔
één jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Narcistisch? 😔
Hij zit van eind januari thuis van een operatie. Heeft deze week verlenging gevraagd. Volgende week zou hij effectief weer gaan werken.
Hij heeft me net gebeld met wat we nu gaan doen van't weekend. Omdat we normaal naar daar gingen, dit gaat niet door owv van oudste die COVID heeft. (Hij is al veel beter, maar nog niet de oude. Maar geen koorts meer en eet weer)
Ik heb is gevraagd wat hij al gedaan heeft in huis, zijn antwoord was: niet veel.
Dus het komt erop neer dat als ik weer thuiskom dat ik weer het allemaal moet gaan doen. En dat hij daar maar 'alleen' zit. (Kruipt weer in zijn slachtofferrol)
één jaar geleden
Reactie op Kyuubi
Hij zit van eind januari thuis van een operatie. Heeft deze week verlenging ...
Jeetje wat een lastige situatie...
Hopelijk kom je binnenkort in een fijner "iets" met elkaar . Wat het dan ook mag zijn. 🙏🍀
één jaar geleden
Vanavond met mijn zoontje bij de kapper geweest, vorige keer zo een fijne kapster. Hij is heel gevoelig en vind het allemaal echt heel spannend. Ook kan hij er niet zo goed tegen als er iemand aan zijn haren/hoofd zit en daardoor raakt ie eigenlijk altijd overstuur. Vorige kapstwr had heel veel geduld voor hem en was super lief. Hij is daarbij zelfs gestopt met huilen en kon met treinen spelen.Deze keer een andere. Ze had de verhoging op de stoel al klaar gezet waarop ik aangaf dat hij liever op schoot geknipt werd. Zij gaf aan dat ze er dan niet goed bij zou kunnen en dat we het zo wel konden proberen. Dit vond ik zelf al gek want voorafgaand is hij bij deze zelfde zaak wel op schoot geknipt. Maar goed proberen kan geen kwaad. Er zat een klitje in het haar en mijn zoontje raakte hier door overstuur. Hij was niet stil te krijgen en wilde graag uit de stoel, nog steeds zat hij niet op schoot. Op een gegeven moment raakte hij zodanig in paniek dat ik besloot dat het wel goed zo was dus vertelde dat aan de kapper die vervolgens nog haastig door de bovenkant van zijn haren heen ging. Ik gaf nog een keer aan dat het echt goed zo was en dat we gingen stoppen, mevrouw ging door met knippen. Pas na de derde keer gaf zij gehoor aan mijn verzoek en stopte het knippen. Mijn zoontje was totaal in paniek, wat echt niet nodig was geweest als er in eerste instantie was geluisterd of na het proberen op schoot was gezet. Voorgaande keren is het knippen ook gewoon zo gelukt.
Ben echt wel teleurgesteld dat er niet naar me word geluisterd en ik 3 x moet aangeven dat het wel goed zo is. Ik ben super beleefd geweest maar was echt aan trillen. Toen we buiten stonden maar even uitgehuild bij mijn man van frustratie, zal ook wel met de zwangerschaps hormonen te maken hebben. Maar nu half geknipt kind, rot ervaring voor ons beide en geld kwijt 😕
één jaar geleden
Vanavond met mijn zoontje bij de kapper geweest, vorige keer zo een fijne k ...
Jeetje! Wat een kut wijf.. die zou nooit meer kleine kinderen mogen knippen.. 😣
Ik zou er toch wel ff een klacht van gaan maken! En vragen of er iemand is die het af kan maken , die WEL met kindjes om kan gaan
één jaar geleden
Hier komen we ook niet meer terug, wel heel erg balen. Andere kapster was zo lief.
Heb een slechte recensie achter gelaten, zag ze op andere reageren dus ze gaan wel weten dat we ontevreden zijn
één jaar geleden
Shit. Gastouder appte net dat haar zoontje waterpokken heeft. En mn dochter was er maandag de hele dag.
Ik ben zwanger en mijn moeder weet niet of ik het ooit gehad heb.
Weet even niet zo goed wat nu te doen. Uiteraard weten we nog helemaal niet of mn dochter het ook gaat krijgen maar voor mij en de baby kan het wel een risico zijn. En aangezien ze al besmettelijk zijn voordat je vlekjes ziet....
Wat zouden jullie doen? Verloskundige morgen bellen of ben ik dan overbezorgd?
één jaar geleden
Hier komen we ook niet meer terug, wel heel erg balen. Andere kapster was z ...
Volgende keer evt nadrukkelijk vragen om die aardige kapster?
één jaar geleden
Volgende keer evt nadrukkelijk vragen om die aardige kapster?
Als we écht nergens anders een plekje kunnen vinden zal ik het overwegen. Maar vind het eigenlijk wel goed zo 🤐
één jaar geleden
Shit. Gastouder appte net dat haar zoontje waterpokken heeft. En mn dochter ...
Dat is even schrikken! Vind je helemaal niet overbezorgd maar ik ben echt van liever een keertje te veel dan te weinig
één jaar geleden
En nou heb ik toch ook nog een toetje gehaald met alcohol, geen hap genomen. Want toch nog maar een x checken en jahoor in het allerkleinste lettertype 1,1% alcohol 🥲🙄
Ik ga zo naar bed, ben er klaar mee
één jaar geleden
Dat is even schrikken! Vind je helemaal niet overbezorgd maar ik ben echt v ...
Ja ik ook wel hoor. Bellen kan altijd vind ik.
één jaar geleden
Vanavond met mijn zoontje bij de kapper geweest, vorige keer zo een fijne k ...
Gatver zeg! Knap dat je beleefd bent gebleven. Werkt die fijne dame er nog wel? Dan misschien bellen en uitleggen wat er gebeurd is. Nette oplossing zou zijn als ze de knipbeurt kosteloos laten afmaken door een kindvriendelijk iemand
één jaar geleden
Ja ik ook wel hoor. Bellen kan altijd vind ik.
Daarom en hopelijk voor niks dan maar 🤞🏽
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Gatver zeg! Knap dat je beleefd bent gebleven. Werkt die fijne dame er nog ...
Jaa ze was vanavond ook aan het werk maar was iemand anders aan het knippen. Weet alleen niet van wie de zaak is en hoe zij of de mevrouw van vanavond heette. Wilde morgen eigenlijk al bellen maar hoe ongemakkelijk als ga klagen over iemand tegen die desbetreffende persoon 😳 misschien dat ik eerdaags gewoon nog langs loop is om de hoek, weet ik zeker dat ik de juiste tref
één jaar geleden
Daarom en hopelijk voor niks dan maar 🤞🏽
T ziekenhuis gaat een nabepaling doen op antistoffen uit eerder geprikt bloed. Hopelijk heb ik gewoon antistoffen tegen waterpokken.🤞
Zo niet dan moet ik een spoed vaccinatie krijgen als mn dochter waterpokken krijgt.
één jaar geleden
T ziekenhuis gaat een nabepaling doen op antistoffen uit eerder geprikt blo ...
Goed dat je hebt gebelt dus!