525 Reacties

één jaar geleden

Poeeehh, ik weet niet wat er allemaal heerst... maandag tot woensdag goed ziek geweest. Donderdag ging weer goed, en nu vrijdag op zaterdag nacht weer helemaal omgeslagen. Een langeee buikgriep gok ik... maandag al te horen dat bij de gastouder van alles rondging, dus ik was er al "bang" voor.... maar goed kleine heeft vooralsnog niets... gelukkig. Liever ik als zij... maar ik vind t nu wel weer genoeg😂

één jaar geleden

Goed dat je hebt gebelt dus!
Gelukkig heb ik antistoffen! Toch wel opgelucht nu!😅

één jaar geleden

Gelukkig heb ik antistoffen! Toch wel opgelucht nu!😅
Oh heel fijn! Nu weer rustig ademhalen 😊

één jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Poeeehh, ik weet niet wat er allemaal heerst... maandag tot woensdag goed z ...
Heb je hem al eens getest op covid? Omdat de oudste 40 had is dat getest geweest op spoed. Maar bij de jongste heb ik het zelf gedaan met een gewone test. Het streepje was vaag, maar zichtbaar. Ik heb het gedaan met zo'n snotzuiger(physiodose) dan met het staafje een sample nemen en de rest zoals anders. (Onze apotheek verkocht geen speekseltesten.)

één jaar geleden

Bah, flinke oogontsteking. Voelt alsof mijn hoofd vol zit met snot, maar dan alleen achter mijn oog. Gelukkig is mini relatief vrolijk en gezond.

één jaar geleden

Dochter van bijna 5 maanden sliep altijd redelijk oke. Werd in de nacht een keer wakker en dat was het. Ze is gediagnosticeerd met koemelkallergie en we moesten afgelopen week provoceren. Het was een verschrikking. Nog steeds. Ze slaapt max 20 minuten en blijft maar huilen. Papa gaat er in de nacht nooit uit, doet hij al die jaren al niet. Ik krijg mijn dochter maar niet in slaap. Met drie uur slaap in twee nachten red ik het gewoon niet..en dan mag ik maandag weer beginnen met werken. Ik ben gewoon op. Zeker omdat we in de tussentijd ook nog verhuisd zijn😥

één jaar geleden

Hadden we ( dacht ik) een leuke vakantie gevonden. Gaat meneer zeggen dat hij niet op de camping wil zijn. We hadden een huisje op een Franse camping gevonden. Vlakbij strand leuke zwembaden te vinden op de camping zelf.. wat wil hij iets waar hij een week lang rust kan hebben en dat ons meisje het naar haar zin heeft.. oke dus we gaan weer verder zoeken😑

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Hadden we ( dacht ik) een leuke vakantie gevonden. Gaat meneer zeggen dat h ...
Rust met een peuter 🤔🤭

één jaar geleden

Ook een klaagje hier! Vrijdag gaan we lekker een weekje weg, vandaag valt Sem in monkey town en kan niet meer staan. Heeft hij een klein breukje in zijn been en gips tot boven zijn knie 😔

één jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ook een klaagje hier! Vrijdag gaan we lekker een weekje weg, vandaag valt S ...
Ach wat sneu! En de timing is ook flink balen

één jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ook een klaagje hier! Vrijdag gaan we lekker een weekje weg, vandaag valt S ...
Hé getsie dat is echt heel vervelend. Beterschap!

één jaar geleden

Ik wil niet meer zwanger zijn 😫 ik ben er zoo klaar mee. Ben een Waggelende zeekoe wat niks meer kan, een emotioneel wrak, een kut partner, en een moeder zonder geduld. Tegelijkertijd wil ik nog niet bevallen, want veel te bang voor een depressie herhaling 😫 Fml 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ik wil niet meer zwanger zijn 😫 ik ben er zoo klaar mee. Ben een Waggelend ...
Omg! Dit ben ik! 🤗 gedeelde leed is halve leed! 🥲 zet hem op!

één jaar geleden

Hoe laat je iemand stoppen met snurken? Of wilt iemand mijn kettingzaag met levensbehoeften een keer lenen 😴 Ik hou van hem hoor maar dat snurken is toch een partij 💩-irritant

één jaar geleden

Fleur blijf met je handen van mijn boterham af!! Ja ik weet dat die van mij is.. echt he...Bedankt ik heb nu gegeten en gedronken😤😡😭

één jaar geleden

Hoe laat je iemand stoppen met snurken? Of wilt iemand mijn kettingzaag met ...
Ik volg 🤣

één jaar geleden

Hoe laat je iemand stoppen met snurken? Of wilt iemand mijn kettingzaag met ...
Op de bank laten slapen. Sinds m’n zwangerschap doet m’n vriend dat af en toe, en die nachten zijn heeeeeeerlijk 😄

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Op de bank laten slapen. Sinds m’n zwangerschap doet m’n vriend dat af en t ...
Klinkt wel verleidelijk 🤭

één jaar geleden

Keelamandelen laten verwijderen scheeld ook veel! Uit ervaring weet ik dat daardoor een man ook minder kan gaan snurken😇

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Keelamandelen laten verwijderen scheeld ook veel! Uit ervaring weet ik dat ...
Serieus? Ga er vanavond direct over beginnen, wil nog een tijd met hem door dus zal die offers moeten geven 😜