525 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Petra81
Ja heel serieus! Man had wel last van vaak keelontsteking en hierdoor werde ...
Oh wauw! Hier gebeurt het voornamelijk als ie op zijn rug ligt hij is een mond ademer dus zou ook wel goed kunnen dat dit bij hem de oorzaak is
één jaar geleden
Reactie op Inge1992
Moeite waard om na te laten kijken! Mag ie best voor je over hebben 🤭
Hahah echt hoor
één jaar geleden
Hahah echt hoor
Boh!! Dat snurken is echt niet grappig inderdaad!! Maar helaas voor alleen snurken halen ze die niet weg😑 Alleen wanneer je vaak keelontsteking hebt, maar anders hebben die dingen een functie en doen ze dat niet. (Vriendin van ons heeft haar vent ook eens naar de HA gestuurd hiermee en kon dus helaas niet).
Slaapapneu kan ook een grote boosdoener zijn. Maar wordt ook niet zomaar getest.
één jaar geleden
Hier ook een klaagje. De opa van mijn man lag heel slecht de afgelopen weken en doordat hij in een verpleeghuis zat mocht er maar 1x per dag overdag bezoek komen. In de avond mocht er geen bezoek komen. Mijn man doet altijd alles voor z'n opa en oma en normaal komen zijn neven en nichten NOOIT, maar nu ineens wel. Gevolg was dat mijn man nu al weken z'n opa niet gezien had totdat gisteren alles losgelaten werd omdat het echt heel slecht ging. Gelukkig zijn we met onze 2 meisjes gisteravond nog geweest, want vanochtend telefoon dat opa overleden is. 92 jaar oud en is dus helemaal ok, maar toch blijft het wel verdrietig... 😥
één jaar geleden
Reactie op Mx3
Hier ook een klaagje. De opa van mijn man lag heel slecht de afgelopen weke ...
Tja sommige familieleden komen pas op het laatste moment achter hoeveel iemand voor je betekend...
Oud leeftijd of niet...gemis als iemand overleden is,is altijd heftig. Sterkte met het verlies van (schoon) opa😘
één jaar geleden
Reactie op Mx3
Pff wat ontzettend naar! Gecondoleerd en veel sterkte gewenst 💗
één jaar geleden
Reactie op Mx3
Boh!! Dat snurken is echt niet grappig inderdaad!! Maar helaas voor alleen ...
Had het gisteren benoemd bij hem, maar hij gaat na de bevalling ook al een knoopie in zijn manhood leggen en vond dat wel even genoeg voorlopig. Of ze het nou wel deden of niet, meneer werd er niet enthousiast van 😂🤭
één jaar geleden
Luna kan sinds deze week deuren openmaken. 😳 Handig als de kat naar binnen wil, maar dichtdoen lukt nog niet zo. Ze gaat nu ook zelf de gang op en de trap op naar boven, voor het slapengaan.
één jaar geleden
Reactie op Mx3
Gecondoleerd!
één jaar geleden
Reactie op Petra81
Tja sommige familieleden komen pas op het laatste moment achter hoeveel iem ...
Of ze komen om van hen te proberen te profiteren..
Hier gaat het niet zo goed met mijn grootmoeder. Ze woont al jaren bij mijn ouders. Omdat ze steeds minder mobiel werd. Al die jaren is mijn tante op 2 paar handen te tellen op bezoek geweest!
Nu dat ze dan kanker heeft en met de dag eigenlijk slechter en slechter wordt is het bezoeken hier niet meer geworden. Grootmoe haar zus belt nu wel elke avond, voorheen was dat ook maar is sporadisch. Is zowat het gevolg van familie die in een stad wonen en wij die naar de "boerenbuiten" gaan.
één jaar geleden
Heeft mijn man weer de buikgriep!!! En nu nog lekker in bed liggen.. ik heb vannacht ook wakker gelegen door hem.. half 7 op voor ons meisje.. top.. had gehoopt dat hij uit bed kwam zodat ik extra kon werken ivm hij altijd langer werken en ik moet thuis blijven ivm geen opvang kind. Nu is hij een keer thuis ( ziek maar hij gaat niet dood) ligt hij op zijn bed. Mannen!!
één jaar geleden
Ik durf eigenlijk niet te klagen maar ik ben deze zwangerschap nu al zó zat. Ik sleep mezelf echt de dagen door. Heb de hele dag een heel zwaar gevoel in mn buik waardoor alles gewoon 2x zo vermoeiender is dan normaal. Kan geen 50 meter mn dochter lopend naar de psz brengen of ik ben al compleet buiten adem.
Daarnaast zie ik nu al om welke reden dan ook erg op tegen de dagen vlak na de bevalling. Het vloeien, het gammel zijn, de pijn down under. De bevalling zie ik niet tegenop maar de dagen erna wel. En snap niet zo goed waarom.
Ik moet juist dankbaar zijn dat alles goed gaat, dat ik de kleine spruit de hele dag lekker voel trappelen in mn buik en dat al mn waardes netjes blijven (bloeddruk e.d.) Maar kan me niet herinneren dat mijn 1e zwangerschap met deze termijn al zo pittig was 😵💫
één jaar geleden
Olivia is al 3,5 week aan het kwakkelen. Elke keer niet fit, dan lijkt het weer prima te gaan en een paar uur later weer warm. Gister met 40 graden koorts bij de opvang op kunnen halen en vanmorgen was het 41,1. Bij de huisarts geweest, heeft een dubbele oorontsteking. Antibiotica gehad dus hoop dat dat gaan aanslaan.
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Olivia is al 3,5 week aan het kwakkelen. Elke keer niet fit, dan lijkt het ...
Ach gut dat snoetje☹️
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Beterschap voor de arme schat! Hier ook oorontsteking en keel onsteking. Zo ontzettend sneu! Jij ook veel sterkte, kan voor de ouders ook slopend zijn 💗
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Och jeee, wat ziet ze er sneu uit zo. Hoop dat de antibiotica goed gaat werken!