525 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Olivia is al 3,5 week aan het kwakkelen. Elke keer niet fit, dan lijkt het ...
Aah dikke knuffel voor Olivia! ❤️

één jaar geleden

Beterschap voor de arme schat! Hier ook oorontsteking en keel onsteking. Zo ...
Och, dat klinkt ook naar. Beterschap! Zwanger zijn en een ziek kindje om je heen, lijkt me pittig.. 😒

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ach germ! Veel beterschap! Hier ook een kleine man die al weken aan het sukkelen is. Eerst griep, toen ontstoken oogjes, daarna ook een dubbele oorontsteking en nu na de antibioticakuur weer heel erg verkouden en koorts. En als klap op de vuurpijl komen ook nog eens de laatste kiezen door. Zo zielig. Helaas heeft hier de antibioticakuur niet veel uitgehaald (was ook echt een hel om dat bij hem binnen te krijgen) dus donderdag weer een afspraak bij de huisarts opstaan. Hopelijk slaat het bij Olivia wel goed aan!

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Veel beterschapn

één jaar geleden

Reactie op CutiePat18

Ach germ! Veel beterschap! Hier ook een kleine man die al weken aan het suk ...
Oh jee, klinkt erg herkenbaar. Oogjes zijn inderdaad ook allebei ontstoken. Die antibiotica naar binnen krijgen is ook echt een drama. Wij kopen haar nu maar gewoon om #loedermoeder Al vroeg ze vanmorgen ineens niet om een snoepje maar om een bordje pasta als beloning haha 🍝🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Louise 030

Och, dat klinkt ook naar. Beterschap! Zwanger zijn en een ziek kindje om je ...
Jaa is ook best pittig, op advies van de huisarts 3 zetpilllen per en gewoon lekker veel bij mij hangen, gelukkig wilt ie ook veel in zijn wagen en heb ik dan mijn handen vrij. Niks is goed dan ook, hij wilt iets en dan tegelijkertijd ook niet. Dat maakt het uitdagend. Aan het eind van de dag gesloopt, echt vermoeidheid op een ander niveau.

één jaar geleden

Sinds een week lijkt een er spier van mijn bil naar mijn rug niet lekker te zitten, eerste voelde het als een krampachtig gevoel en nu is het niet meer uit te houden. Zitten, liggen, lopen maar dan ook alles doet pijn. Morgen maar wéér langs de HA? Dit kan er ook nog wel bij, de bekkeninstabiliteit was niet genoeg 🥲

één jaar geleden

Weer even een update'je: Hij heeft ondertussen een afspraak geboekt bij een relatie-therapeut. Want de gesprekjes die we zo doen, daar geraken we niet uit. Hij guilt-tript mij, speelt het slachtoffer op bepaalde momenten en/of schuift het weer op mij. Ook vanmorgen vroeg is mijn oma gegaan. Ze had liever euthanasie, maar de voorbereiding was er niet voor op een zondag gedaan te worden. dan hadden ze een palliatieve sedatie gedaan. Dus van zondag avond tot nu woensdagmorgent heeft ze geslapen. Beter zo dan nog een afzien.. 😭 Ik doe met pet af voor mijn mama, die alles heeft moeten dragen, alles geregeld heeft. Ik zou het zelf zeker niet kunnen.

één jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Weer even een update'je: Hij heeft ondertussen een afspraak geboekt bij een ...
Gecondoleerd met oma 💕🌹

één jaar geleden

Sinds een week lijkt een er spier van mijn bil naar mijn rug niet lekker te ...
Heb je al eens een (betrouwbare) chiropracror geprobeerd? Mijn heiligbeen en SI-gewricht zijn ook zeer gevoelig, maar is met de chiropractor heel goed onder controle!

één jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Gecondoleerd

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Heb je al eens een (betrouwbare) chiropracror geprobeerd? Mijn heiligbeen e ...
Had net een controlle en benoemde waar ik last van had en zij dacht aan dit: Tijdens de zwangerschap is ischias een vaak voorkomend probleem. Zwangerschapsischias wordt veroorzaakt door een beknelde zenuw. Onder invloed van zwangerschapshormonen worden alle gewrichten soepeler, waardoor zenuwen sneller bekneld raken. Deze beknelling geeft pijnklachten in de rug, bil of de benen.

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Heb je al eens een (betrouwbare) chiropracror geprobeerd? Mijn heiligbeen e ...
Ga trouwens ook even googlen naar een chiropractor en wat het eventueel voor mij kan betekenen, dankjewel 💜

één jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Jeetje heftig. Dan komt alles ook ineens tegelijkertijd. Heel veel sterkte gewenst 💜

één jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Heel veel sterkte met het verlies van oma😘

één jaar geleden

Sinds een week lijkt een er spier van mijn bil naar mijn rug niet lekker te ...
Kan je niet gewoon de fysio bellen met klachten? Als ik rugklachten heb hoef ik niet eerst langs de ha namelijk

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Kan je niet gewoon de fysio bellen met klachten? Als ik rugklachten heb hoe ...
Jaa tuurlijk, voor fysio heb je geen doorverwijzing nodig. Maar ik ben niet extra verzekerd voor fysio of dergelijke. Hoef ook voor mezelf niet perse heen maar wel fijn om te weten wat het is en wat je er eventueel zelf mee kan. Nu gisteren zei de verloskundige dat het het hoogst waarschijnlijk zwangerschapsischias is en heeft me wat oefeningen mee gegeven en mijn man wat massage klussen 😜

VRIEND

één jaar geleden

Zwaar geïrriteerd op het moment. We zitten middenin een verbouwing en mijn man is al een rommelkont maar nu helemaal. Ik weet dat een verbouwing rommel geeft. Maar door het hele huis ligt zooi, gereedschap en meuk. Ook is hij oud ijzer aan het verzamelen onder het mom van inleveren en geld ervoor krijgen. Resultaat: overal ligt oud ijzer. Ik wil vandaag spullen naar de kringloop brengen, maar die hele 🤬 auto ligt vol met oud ijzer, dat zou hij gisteren eruit halen voor mij. Ik kan het ook doen, maar waarom moet ik altijd alles voor hem oplossen als ik 1 ding aan hem vraag. Als hij me gek wilt krijgen, is hij aardig op weg… 😫 Hij doet ook zijn best, maar man.. wat is hij een rommelkont.

één jaar geleden

Pff ik ben op.. 37 weken zwanger en ben er echt zooo klaar mee.. 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Pff ik ben op.. 37 weken zwanger en ben er echt zooo klaar mee.. 😵‍💫
Nog heel even..... ff volhouden nog... 💪