De perfecte partner

xDutchie
22 dagen geleden
Volgen
Hallo iedereen! Ik ben zo wijs met mijn vriend! Vandaag gaan we onze zwangerschapstest doen. Hij hoopt op een positieve test, terwijl ik het allemaal doodeng vind. Maar wel heel lief om hem zo enthousiast en blij te zien. Hij belt ook elke dag met de vraag, je bloed toch niet? (We wonen apart) Maar vandaag komt hij hier voor paar dagen, en gaan we een test doen. Super spannend en eng! Maar wel heel fijn dat hij me zo steunt.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Ptricee
22 dagen geleden
Super fijn dat je vriend je zo steunt! Zal voor je duimen dat de test positief is! Ben je al overtijd?
  • Rapporteren
xDutchie
22 dagen geleden
Reactie op Ptricee
Super fijn dat je vriend je zo steunt! Zal voor je duimen dat de test positief is! Ben je al overtijd?
Jaa, hij is een schatje. Maar inderdaad, ik ben een paar dagen overtijd. En weet eigenlijk al zonder test dat ik zwanger ben. Pijn in me zij en onderrug. Zo erg dat ik amper wat kan. Voel me opgeblazen. Dus eigenlijk weet ik het al.
  • Rapporteren
Ptricee
22 dagen geleden
Reactie op xDutchie
Jaa, hij is een schatje. Maar inderdaad, ik ben een paar dagen overtijd. En weet eigenlijk al zonder test dat ik zwanger ben. Pijn in me zij en onderrug. Zo erg dat ik amper wat kan. Voel me opgeblazen. Dus eigenlijk weet ik het al.
Aaah, spannend zeg! Geniet van elk moment samen😊
  • Rapporteren
gsarah
22 dagen geleden
Fijn dat je partner zo lief voor je is!! De mijne was echt in shock (ik ook), nu begint het allemaal we een beetje te aarden haha. Succes met de test!!
  • Rapporteren
Papamax
21 dagen geleden
Laat je vriend ook op het forum komen! Weinig mannen hier haha
  • Rapporteren
mommyinnovember
21 dagen geleden
Nou bij mij was het niet gepland dus het was even schrikken.. hij is gelukkig nu een beetje bij gekomen en ik ook!
  • Rapporteren
Baby0907
21 dagen geleden
En al uitslag van je test? 🀫
  • Rapporteren
MR24
21 dagen geleden
Ik mag het vanavond gaan vertellen :)... De vorige keer wist hij het eerder dan ik, dus ben benieuwd of hij het deze keer in de gaten heeft gehad.
  • Rapporteren