238 Reacties

3 jaar geleden

Leuk topic, fijn om jullie foto' s te zien dan weet ik een beetje wat ik zou kunnen verwachten, helaas nog even wachten (nog 13 dagen)

3 jaar geleden

Wat een super heldere echo鈥檚! Ik mag de 23e begin het nu toch wel spannend te vinden 馃檲

3 jaar geleden

20w 馃挋

3 jaar geleden

Babyboy馃 Hij was erg actief haha

3 jaar geleden

Wat leuk al die foto's!! En wat zijn ze al groot 馃槏 zelf helaas nog 5 dagen wachten. 22e afspraak. Kan niet wachten om onze kleine mop weer te zien鉂わ笍

3 jaar geleden

Prachtige echo's馃槏 ik ga vandaag. Zo spannend eindelijk weer de kleine zien鉂わ笍

3 jaar geleden

Nog 2 weekjes wachten voor mij, al heb ik met mijn pretecho al een soort 20 weken echo gehad. De echoscopist kon een hele mooie screening doen!!馃グ馃槏

3 jaar geleden

Baby boy 馃挋

3 jaar geleden

Reactie op november11

Wat een super heldere echo鈥檚! Ik mag de 23e begin het nu toch wel spannend ...
Hier ook de 23e 馃槏

3 jaar geleden

Mag ik een vraag tussen door stellen? Hoe groot zijn jullie baby ongeveer ten tijden van de 20 weken. Afgelopen maandag een pret echo gehad met 18+4 en baby was van kop tot kont 12cm, terwijl in vergelijking met sommige apps de beeb groter zou moeten zijn. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe groot jullie baby's zijn bij de echo :)

3 jaar geleden

Onze kleine jongen 馃挋馃挋alles zag er mooi en goed uit!

3 jaar geleden

Wat ontzettend duidelijke echo's 馃榿 1 Juli mag ik heen en hopelijk mag m'n man dan ook mee

3 jaar geleden

Gisteravond de echo gehad. Baby is helemaal gezond, was echt super zenuwachtig! Ben zo blij dat alles goed is. Geslacht in een envelop en dichtgeplakt. Weggebracht naar iemand die een taart voor ons gaat maken. Zaterdag weten we of we een meisje of jongen krijgen. Heb zelf al 3 nichtjes. Zo benieuwd! Komt er nu het eerste jongetje in onze familie of weer een meisje? 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op IrisWekema

Mag ik een vraag tussen door stellen? Hoe groot zijn jullie baby ongeveer t ...
Ik ben 19+1, heb net de 20 weken echo gehad. Babyboy is ongeveer 21 cm en weegt zo'n 300 gram

3 jaar geleden

Net terug, ons mannetje is goedgekeurd 馃グ馃グ 19+1 vandaag, hij is zo'n 21 cm en weegt ongeveer 300 gram

3 jaar geleden

Ons meisje ook helemaal gezond gelukkig 馃槂馃挆

3 jaar geleden

Ik ben 19+1, heb net de 20 weken echo gehad. Babyboy is ongeveer 21 cm en w ...
Van kop tot kont of van kop tot teentjes?

3 jaar geleden

Reactie op IrisWekema

Van kop tot kont of van kop tot teentjes?
Kop tot teentjes volgens mij! Van kop tot kruin wordt alleen in begin gedaan 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op november11

Kop tot teentjes volgens mij! Van kop tot kruin wordt alleen in begin gedaa ...
Oke :) ben super benieuwd! Ik mag maandag... afgelopen maandag pret echo gehad en toen was de beeb 12cm van kop tot kont

3 jaar geleden

Vandaag is onze kleine man gecheckt! Helemaal goed gekeurd! Ben zo in de wolken 馃挋馃挋