238 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag precies 19 weken, vanmorgen een goede echo gehad 😊 en ons zoontje krijgt een broertje 💙

3 jaar geleden

Vandaag de echo gehad met 18+2 (vond ik zelf al vrij vroeg) en ze moest heel hard drukken om het te kunnen zien. Baby lag bij mn heup waardoor ze er niet omheen kon kijken. De rug heeft ze daardoor niet kunnen zien, daarvoor moet ik volgende week terugkomen. Hopelijk is het dan beter/makkelijker te zien omdat ik dan wat verder ben, want dat drukken deed echt zeer 😕 gelukkig zag de rest wat ze wel kon zien er goed uit 😊

3 jaar geleden

Vandaag een goede echo gehad. Alles zat goed bij de baby. Alleen mijn placenta lag wat laag waardoor ik met 34 weken een inwendige echo moet laten maken. Maar met haar is alles goed, dat is het belangrijkste💗

3 jaar geleden

Vandaag ook de 20 weken echo gehad, en alles was helemaal goed met de kleine meid, ze was erg bewegelijk dus het duurde even voordat de vk alles had gecontroleerd. ( vond ik niet zo heel erg🥳) moet met 32 weken weer terug voor een nieuwe echo ivm laag liggende placenta

3 jaar geleden

Vandaag de echo gehad deze foto naar iedereen gestuurd. Dacht dat je het geslacht niet kon zien. Iemand reageerde gelijk met wat het word. Kun je het nou echt zien of houd ze mij voor de gek

3 jaar geleden

Vandaag ook de 20 weken echo gehad, en alles was helemaal goed met de klein ...
Bij mij precies hetzelfde. Een druk meisje en een laag liggende placenta

3 jaar geleden

Ons moppie nu al net zo eigenwijs als haar moeder 🙈wilde totaal niet mee werken. Alles was goed alleen extra controle ivm laag liggende placenta.

3 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Vandaag de echo gehad deze foto naar iedereen gestuurd. Dacht dat je het ge ...
Ik zie hier wel het geslacht!

3 jaar geleden

Reactie op Baby3onderweg

Ik zie hier wel het geslacht!
Vertel? 🤣

3 jaar geleden

Ik ben verlieeeee-hieeeeeefdddd!! 🥰😍🥰😍 We krijgen een mannetje. 🦋

3 jaar geleden

Ons meisje💕

3 jaar geleden

Amai zo een mooie foto’s! Ik heb een hele lijst nietszeggende foto’s van lichaamsdelen en 1 wazige van zijn gezichtje in profiel 😢😕

3 jaar geleden

Reactie op June_91

Amai zo een mooie foto’s! Ik heb een hele lijst nietszeggende foto’s van li ...
Hier precies hetzelfde! :( Wij hebben besloten nog een 3d echo te doen met 25 weken

3 jaar geleden

Reactie op IrisWekema

Mag ik een vraag tussen door stellen? Hoe groot zijn jullie baby ongeveer t ...
Ik wil je niet ongerust maken maar ik ben nu 16 weken en mijn baby is nu 12 cm ong ... bij een baby van 20’weken hoort deze ong 21 cm te zijn.

3 jaar geleden

Babyboy💙

3 jaar geleden

Reactie op IrisWekema

Oke :) ben super benieuwd! Ik mag maandag... afgelopen maandag pret echo ge ...
Ja snap ik! Ze meten in het begin alleen kop kont. Kijk maar naar de lengte in deze app. Tot 19 weken staat er 15 cm en vanaf 20 weken staat er ineens 25 cm. Kindje groeit echt niet 10 cm in een week maar heeft echt met de andere meet methode te maken 😊 heb wel eens gelezen dat ze voor die tijd de beentjes niet mee nemen omdat deze nog te ‘krom’ liggen. Niet ongerust maken, als er reden tot zorg zou zijn dan zeggen ze dat echt wel. Elk kindje groeit net even anders en de lengtes op internet zijn gemiddelden 😊

3 jaar geleden

Reactie op mommyj

Ik wil je niet ongerust maken maar ik ben nu 16 weken en mijn baby is nu 12 ...
Hebben ze dat van kop tot kont of van kop tot teentjes gemeten?

3 jaar geleden

Reactie op DaniëlleS

Wat ontzettend duidelijke echo's 😁 1 Juli mag ik heen en hopelijk mag m'n ...
ik mag dag eerder!!! ben jij nu ook zo nieuwschierig na al deze mooie echo's? 😂🙈 mn vriend mag wel mee heb net het zh gebeld. voor 20 weken echo mocht het. alle andere niet zei ze.

3 jaar geleden

Ik heb vanmiddag een 20 weken echo (GUO ) ben zooo zenuwachtig! Vorige keer bij 16 weken was er geen hartafwijking te zien... hoop zo dat het nog steeds allemaal goed is ( ons kindje heeft noonan syndroom )

3 jaar geleden

💙🍼🧸.. Baby boy.. Healthy😇