Al sinds de geboorte van ons tweede kindje dachten we beide vrij snel dat we nog wel eentje wilden. Af en toe twijfelen we nog als we bv zien dat het met twee kids al stevig is. We hebben nog 9 maanden tijd om voorrang te krijgen in onze supergoede crèche waar onze jongste nu is. Ik heb echt moeite met t idee dat een derde kindje nr een andere plek zou moeten. Nu is mijn partner wat overspannen en heel prikkelbaar de laatste tijd, vermoedelijk overbelast door de combi voltijds werken en het huis van zijn moeder die niet goed te been is helpen renoveren en laten renoveren. Mijn dementerende vader gaat ook achteruit en ziet er naar uit dat de komende 12 maanden heel pittig worden (nr rusthuis, huurhuis volledig leeghalen . ) We willen ook graag eens een zomerkindje (twee winterkindjes nu). Het is dus tijd eraan te beginnen, zeker als er nog eens een miskraam tussen zou komen... Maar ik ben jaar 37 en vind dat al oud voor nr 3. Dus wil niet lang meer wachten, meer kans op handicap, moeilijker zwanger raken. Slechter om kunnen met slaaptekort etc. Wat nu. Ik weet t even niet goed. Tips? Denken jullie es mee?