8 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaven onze zoon toen die diarree had ors om toch wat essentiële voedingsstoffen te kunnen opnemen.

2 jaar geleden

Hier vorige week ook, goed in de gaten houden dat ze blijft drinken, ors heb ik toen gehaald en gaf haar een paar dagen steeds bananen als fruit. Hier was het de pittige buikgriep met overgeven en diarree. Ze heeft ongeveer anderhalve week echt dunne ontlasting gehad.

2 jaar geleden

Hoe oud is je kindje, mijn zoontje van anderhalf heeft net flinke buikgriep gehad. Dat schijnt nu erg te heersen onder kleine kinderen. Eten is niet belangrijk drinken wel Je kunt ors gebruiken. Weet niet of dat bij hele jonge kinderen al mag. Let goed op of ze goede plas Luiers houdt en niet suf wordt oid. Dan echt direct huisarts, verder kun je weinig doen..

2 jaar geleden

Eten is niet zo belangrijk. Als ze maar goed drinken. ORS kun je geven als ze niet eten en slecht drinken. Dit mag je op deze leeftijd gewoon geven. Kregen wij in januari als advies. Mocht je kleintje wel gewoon eten/drinken is dat niet nodig. Ik zou zelf geen banaan geven om de diarree te verminderen. Banaan kan voor obstipatie zorgen en nu heeft de diarree wel een functie. Namelijk de ziekteverwekker uit het lichaam krijgen. Als je dan banaan geeft, dan kan dat averechts werken. Verder inderdaad de plasluiers in de gaten houden/suf worden. Als je de huid samenpakt en het blijft staan zeg maar, dat is ook een teken van uitdroging.

2 jaar geleden

En als ze geen ors lust (die van ons vinden het zacht gezegd echt goor) dan mag AA Drink met water verdunnen ook. Beterschap.

2 jaar geleden

Dankjewel dames

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

En als ze geen ors lust (die van ons vinden het zacht gezegd echt goor) dan ...
Of appelsap

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Of appelsap
Das ook een goeie ja...