12 Reacties

4 jaar geleden

Jaa wij hebben 2 pitbulls ze liggen de hele dag allebei bij mijn buik Ik ben 5 wekeb en 6 dagen maar ze merken het erg goed. Normaal doen ze dat ook wel maar niet tegelijk en niet zo erg. Ze kruipen bijna in me haha.

4 jaar geleden

Dat plassen ken ik niet. Wel dat onze 2 katten de hele tijd om mij heen hangen. Als ze kans zien op schoot zitten. En wanneer het de een niet zint ook eerder ruziet met de andere kat. Dus ja, gedragsverandering van huisdieren ook hier aan de orde!

4 jaar geleden

Bij mij ook 1kat van de 3 dat deed ze met de 1ste zwangerschap ook met me 2 zwangerschappen die miskramen werden ook niet. maar nu weer wel. ❤

4 jaar geleden

Ja zeker, mijn kat volgt me door het huis en ligt het liefst bij me in de buurt of op mijn buik. Ben nu 8+ weken. Soms slaapt hij aan het voeteneind op mijn bed

4 jaar geleden

Ja, ik heb een honden uitlaatservice en de honden reageren er zeker op, ze zijn liever en aanhankelijker en er zijn 2 ongecastreerde reuen en die hebben ineens last van hun hormonen... poten op mijn bovenbeen en rijden maar😅 heel irritant, gelukkig zijn ze goed af te leiden🙈

4 jaar geleden

Ja zeker, mijn hondje is ook veel meer beschermend tegen over mij. En ze volgt me overal!

4 jaar geleden

De hond word ik gek van al haha, ik kan geen moment uit zijn zicht want dan blaft ie alles bij elkaar. Moet constant bij me zijn en ligt tegen me buik aan. De katten die komen wat vaker dan normaal even kroelen

4 jaar geleden

Herkenbaar dit! Heb 3 katten, de ene ligt continu op mijn buik en de ander had het weekend op een kussen geplast?! Ieuw!!!

4 jaar geleden

Onze kat is veel knuffeliger geworden, wil alleen maar aangehaald worden.

4 jaar geleden

Mijn hondje blaft bij het minste. Als mijn broertje nog maar zijn arm uitsteekt aan mij of komt knuffelen, als mijn moeder me een kus geeft. En loopt ook niet over mij heen wat die vroeger wel deed.v

4 jaar geleden

Ja! De kat van mijn schoonmama kwam nooit naar mij toe nu ligt die continu bij mij.. en de hond van mijn oma als ik daar ben die ligt ook steeds op men buik! En de hond van men mama die ook! 😂 zo ben ik er eigenlijk achter gekomen dat ik zwanger was 🤷🏼‍♀️ dan maar een test gedaan en ja nu bijna 9 weken

4 jaar geleden

mijn hond is nu een kleine duivel als ik hem uitlaat. zodra er al iemand aan de overkant loopt loopt ie strak tegen me aan en begint te grommen naar die persoon. onze kat ligt vaker tegen me aan met dr hoofd op mn buik :')