Hi Dames, gebruikt iemand al speen M van Difrax voor je baby? Na hoeveel weken? Onze dochter is nu 11 weken en vanochtend gewisseld. Ging redelijk maar wel een keer verslikt. Was het gewoon even wennen bij jullie?
Ik gebruik de speen M van Difrax al vanaf 6 weken. Uit de S speen kreeg hij weinig, dat duurde heel lang. Het was twee keer even wennen, maar ging daarna heel goed. Hij drinkt er rustig en vloeiend door. Zou het dus zeker nog even een keer proberen om te laten wennen.
Hier vanaf 7 weken. Ze Viel in slaap bij de S door het harde zuigen. Eerste x M ging wat snel 10 min maar na de 2e keer ging het al rustiger en nu zitten we op 20/25min
Wij gebruiken hem ook al een aantal weken en was bij ons de eerste paar keer ook verslikken. Wat bij ons helpt is de fles meer horizontaal houden in het begin zodat het er niet te snel uit komt en als ze dan rustiger drinkt weer iets schuiner houden. Succes!
Wat was voor jullie de reden over te stappen? Tot voor kort dronk onze zoon heel erg gulzig.. maar nu stopt ie standaard bij 70ml (soms iets meer, soms iets minder) maar als we dan de fles nogmaals aanbieden gaat ie brullen... We begrijpen de reden daarachter niet zo goed.
Bij de M is mijn zoontje in max 10 min klaar dus ik heb de S iets wijder gemaakt met een naald ook al mag dat niet. Gister weer opnieuw de M geprobeerd maar ging nog steeds veel te snel dus weer de S gepakt.