12 Reacties

2 jaar geleden

Ja kan wel heel goed. Als de oren ook verder van het hoofd af staan, direct bellen naar de huisarts/hap.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ja kan wel heel goed. Als de oren ook verder van het hoofd af staan, direct ...
Het zijn de oorschelpen die rood, dik warm staan. Geen oorontsteking. Geen koorts. Wel vreemd dat de 2 schelpen rood en dik staan. Verders heeft hij er ook geen last van, Denk ik. Tenzij hij of wij eraan komen. Dat vindt hij niet zo leuk. Heb antibiotica, Brufen en bepathen derma meegekregen. We zullen zien

2 jaar geleden

Klinkt misschien sy

2 jaar geleden

O haha even afmaken. Het klinkt misschien suf maar ik heb het ook een keer gehad en toen bleek dat hij in zijn oorschelp was gestoken door een mug maar hiervoor allergisch was. Dat zag er ook precies zo uit

2 jaar geleden

Reactie op mommyJoyandYared

O haha even afmaken. Het klinkt misschien suf maar ik heb het ook een keer ...
Dat werd ook gezegt. Maar zou de andere muggenbeten dan ook geen reactie moeten geven? Hij staat nu wel een beetje vol.. 😣 Kutmuggen. Eens werk maken voor een vliegenhor voor zijn raam.. of is naar een klein plantje lavendel ofzo.

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Dat werd ook gezegt. Maar zou de andere muggenbeten dan ook geen reactie mo ...
Soms verschilt het wel een beetje per plek. Die van mij heeft niet altijd dikke bulten maar wel soms ook op een andere plek ja

2 jaar geleden

Kan ook niet verbrand zijn door de zon ofzo? Heb ik nl zelf wel is gehad😅🤭 gelukkig heeft hij er niet veel last van

2 jaar geleden

Reactie op Daniellebl

Kan ook niet verbrand zijn door de zon ofzo? Heb ik nl zelf wel is gehad😅� ...
Desondanks dat het gister warm was, was het redelijk bewolkt. En in't weekend zijn we 2x kort buiten geweest, gaan rijden in zijn mini Audi R8. Zo'n late reactie dan?

2 jaar geleden

Gisteren

2 jaar geleden

Dit is nu. De k dat hij inderdaad ongelukkig op beiden oren een beet gekregen heeft.

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Dit is nu. De k dat hij inderdaad ongelukkig op beiden oren een beet gekreg ...
Lijkt idd op een insecten beet niet op verbrand. Hopelijk nu niks geen last meer.

2 jaar geleden

Reactie op Daniellebl

Lijkt idd op een insecten beet niet op verbrand. Hopelijk nu niks geen last ...
Nog een heel klein beetje. Ze trekken ook stilletjes aan weg 😌