6 Reacties

één jaar geleden

Net eerste keer wakker in de nacht, 23:45 huilen. Consequent: 3 keer gezegd “we gaan nu slapen” en daarna zonder woorden teruggelegd… het was zwaar… maar 00:03 bleef ze weer liggen! 🤩 als dit maar 15 minuten duurt kan ik het wel hebben. Zo fijn 😊🤞🏼🤞🏼 fingers crossed voor de rest van de nacht en morgen heel hard belonen 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

VRIEND

één jaar geleden

Waaw wat een goeie tip! Ik neem deze mee voor als het hier zo ver is

één jaar geleden

Ik ga dit ook proberen! Slapen is hier ook drama eindigt iedere keer in ons bed, maar ook daar super slecht slapen.

één jaar geleden

Pfff we merken dat de methode heel goed werkt in de avond en eerste uren van de nacht. Maar alles na 4 uur is echt drama… dan is ze soort van wakker genoeg ofzo. Gister duurde het 3 kwartier en vanmorgen 5 kwartier. Ik wilde al opgeven. Mijn man niet. Denk aanpassing in beleid: we proberen het 45 minuten max. En dan gewoon bij ons in bed. Dan slapen we ten minste nog. Maar dan geen sticker! Want heb nu ook een beloningskaart opgehangen. Voor iedere nacht in huisjebed krijgt ze een sticker. Na 5 stickers een cadeautje (action). Smorgens roept ze meteen: sticker. Dus die begrijpt ze wel. Positieve stimulatie na nachtelijke strijd 😅

één jaar geleden

Hier ook dra-ma. Tot een paar dagen geleden. We hebben haar middagslaapje ingekort naar max anderhalf uur op bed. Daarna echt wakker maken en eruit halen. Schijnt te helpen! Want het is de laatste 3 dagen doorslapen tot 6:30🥳 wie weet is het ook iets wat jullie nog kunnen proberen? Ik weet dat ze altijd zeggen hoe meer ze slapen hoe beter ze slapen, maar dat is hier dus helaas niet het geval..

één jaar geleden

Reactie op Siemm

Hier ook dra-ma. Tot een paar dagen geleden. We hebben haar middagslaapje i ...
Zij slaapt uit zichzelf echt Max 1,5 uur, vaker nog een uurtje tussen de middag.. dus dat is het niet denk ik. Ondertussen ook weer een methode verder 😓 want het terugleggen werd een spel. Nu gaat de deur dicht als ze eruit komt. Dikke drama voor 1 a 2 minuten en dan open, als ze in haar bed blijft liggen. Dit werkt nu… maar voor hoelang 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ Gister is ze maar 1 x wakker geworden, alleen wel om 5u.. toen 45 minuten bezig geweest en sliep ze nog van 5:45-615 🙄 maar goed. Wellicht slaapt ze vannacht weer door 😂😂😂