13 Reacties

2 jaar geleden

Welke luiers gebruik je? Hier pampers baby dry en droog van 18.30 tot 7.30 de volgende ochtend

2 jaar geleden

Misschien toch overgaan op maat 5. Mijn zoon is 10 kilo en gebruik al een tijd maat 5.

2 jaar geleden

Welke luiers gebruik je? Hier pampers baby dry en droog van 18.30 tot 7.30 ...
Ik gebruik de luiers van de Etos

2 jaar geleden

Gebruik de luiers van bonbebe. Werkt prima hier

2 jaar geleden

Reactie op noor-tje

Misschien toch overgaan op maat 5. Mijn zoon is 10 kilo en gebruik al een ...
Oja dat ga ik dan eens proberen! Noah is denk ik nu zo’n 11 kilo. Heb soms ook het idee dat de breedte te kort is zeg maar dat de flapjes aan de voorkant niet ver genoeg om z’n zij komen.

2 jaar geleden

Mijn dochter zit inmiddels ook in nummer 5 ze is nu 10 kilo en gebruik die van Albert Heijn daar ben ik best tevreden over en het komt hier eens in de zoveel weken voor dat ze doorlekt vaak komt dit wanneer ze de hele nacht op haar buik heeft geslapen en dat het dan aan de voorkant nat is. Ook heeft ze standaard een grotere maat romper aan

2 jaar geleden

Mijn dochter zit inmiddels ook in nummer 5 ze is nu 10 kilo en gebruik die ...
Oke! Ga ik toch eens die nummer 5 proberen. Hij slaapt de hele nacht op z’n buik en eerst deed hij dat niet. Heb et idee dat et sindsdien ook erger is geworden.

2 jaar geleden

Oke! Ga ik toch eens die nummer 5 proberen. Hij slaapt de hele nacht op z’n ...
Als hij de hele nacht op zijn buik slaapt kan je ook nog de luier Andersom doen aan de achterzijde vangt hij meer op

2 jaar geleden

Maat je grotere luier, hier was dit elke keer een teken dat jaxx aan de volgende luier maat toe was

2 jaar geleden

Wij hebben de luiers maat 4 van pampers harmonie en nooit gehad dat ze lekken. Ze weegt bijna 11 kilo en maat 4 is nog steeds goed. Hoor wel vaker dat het bij jongetjes sneller gebeurd. Misschien de luier andersom aan, dat schijnt heel goed te werken.

2 jaar geleden

Oke! Ga ik toch eens die nummer 5 proberen. Hij slaapt de hele nacht op z’n ...
Wij hebben ook een buikslaper, die overdag maat 4 kruidvat luiers draagt. In nacht maat 5 lekt nog steeds door. Oplossing hier zijn 2 4+ luiers over elkaar heen. De tweede luier andersom zodat deze op buik hoger zit.

2 jaar geleden

Hier ook een mannetje dat sinds een week elke nacht doorlekt. Inmiddels ook grotere maat geprobeerd (4+). Iemand hier ervaring met de pampers dry night?

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Hier ook een mannetje dat sinds een week elke nacht doorlekt. Inmiddels ook ...
Ja wij! Onze dochter lekte ook steeds door met maat 4+, komt omdat ze op haar buik slaapt. Nu sinds 3 weken pampers dry night broekjes en het is over! 😁