Doorlekken snachts

Tess95
één maand geleden
Volgen
Hallo iedereen! Even een vraagje; ons zoontje is 11 maanden en alles gaat helemaal prima. Alleen wat een beetje een vervelend probleempje voor ons is (hij heeft er gelukkig geen last van hihi) is als wij hem sochtends uit bed halen hij altijd is doorgelekt standaard. Wij zijn al overgegaan naar luiers maat 4+ maar alsnog. Ook letten wij erop dat wij rond 19:00 de laatste fles geven en om 19:30/19:45 als hij naar bed gaat z’n luier verschonen. Laatst hebben we hem snachts verschoont omdat hij toen gepoept had en toen was hij sochtends wel droog maar wij willen natuurlijk liever niet zn nachtrust verstoren. Hopelijk heeft iemand wat bruikbare tips!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Bloemetjesgordijn
één maand geleden
Welke luiers gebruik je? Hier pampers baby dry en droog van 18.30 tot 7.30 de volgende ochtend
  • Rapporteren
noor-tje
één maand geleden
Misschien toch overgaan op maat 5. Mijn zoon is 10 kilo en gebruik al een tijd maat 5.
  • Rapporteren
Tess95
één maand geleden
Welke luiers gebruik je? Hier pampers baby dry en droog van 18.30 tot 7.30 de volgende ochtend
Ik gebruik de luiers van de Etos
  • Rapporteren
Kaarin
één maand geleden
Gebruik de luiers van bonbebe. Werkt prima hier
  • Rapporteren
Tess95
één maand geleden
Reactie op noor-tje
Misschien toch overgaan op maat 5. Mijn zoon is 10 kilo en gebruik al een tijd maat 5.
Oja dat ga ik dan eens proberen! Noah is denk ik nu zo’n 11 kilo. Heb soms ook het idee dat de breedte te kort is zeg maar dat de flapjes aan de voorkant niet ver genoeg om z’n zij komen.
  • Rapporteren
SandraLivv
één maand geleden
Mijn dochter zit inmiddels ook in nummer 5 ze is nu 10 kilo en gebruik die van Albert Heijn daar ben ik best tevreden over en het komt hier eens in de zoveel weken voor dat ze doorlekt vaak komt dit wanneer ze de hele nacht op haar buik heeft geslapen en dat het dan aan de voorkant nat is. Ook heeft ze standaard een grotere maat romper aan
  • Rapporteren
Tess95
één maand geleden
Reactie op SandraLivv
Mijn dochter zit inmiddels ook in nummer 5 ze is nu 10 kilo en gebruik die van Albert Heijn daar ben ik best tevreden over en het komt hier eens in de zoveel weken voor dat ze doorlekt vaak komt dit wanneer ze de hele nacht op haar buik heeft geslapen en dat het dan aan de voorkant nat is. Ook heeft ze standaard een grotere maat romper aan
Oke! Ga ik toch eens die nummer 5 proberen. Hij slaapt de hele nacht op z’n buik en eerst deed hij dat niet. Heb et idee dat et sindsdien ook erger is geworden.
  • Rapporteren
SandraLivv
één maand geleden
Reactie op Tess95
Oke! Ga ik toch eens die nummer 5 proberen. Hij slaapt de hele nacht op z’n buik en eerst deed hij dat niet. Heb et idee dat et sindsdien ook erger is geworden.
Als hij de hele nacht op zijn buik slaapt kan je ook nog de luier Andersom doen aan de achterzijde vangt hij meer op
  • Rapporteren
Sigie
één maand geleden
Maat je grotere luier, hier was dit elke keer een teken dat jaxx aan de volgende luier maat toe was
  • Rapporteren
Mx3
één maand geleden
Wij hebben de luiers maat 4 van pampers harmonie en nooit gehad dat ze lekken. Ze weegt bijna 11 kilo en maat 4 is nog steeds goed. Hoor wel vaker dat het bij jongetjes sneller gebeurd. Misschien de luier andersom aan, dat schijnt heel goed te werken.
  • Rapporteren
Jo91
één maand geleden
Reactie op Tess95
Wij hebben ook een buikslaper, die overdag maat 4 kruidvat luiers draagt. In nacht maat 5 lekt nog steeds door. Oplossing hier zijn 2 4+ luiers over elkaar heen. De tweede luier andersom zodat deze op buik hoger zit.
  • Rapporteren
Colet
één maand geleden
Hier ook een mannetje dat sinds een week elke nacht doorlekt. Inmiddels ook grotere maat geprobeerd (4+). Iemand hier ervaring met de pampers dry night?
  • Rapporteren
Mb14
één maand geleden
Reactie op Colet
Hier ook een mannetje dat sinds een week elke nacht doorlekt. Inmiddels ook grotere maat geprobeerd (4+). Iemand hier ervaring met de pampers dry night?
Ja wij! Onze dochter lekte ook steeds door met maat 4+, komt omdat ze op haar buik slaapt. Nu sinds 3 weken pampers dry night broekjes en het is over! 😁
  • Rapporteren