4 Reacties
één jaar geleden
Hier vergelijkbaar maar dan al vanaf haar geboorte. Inmiddels ook een baby van 8 maanden, dus slaaptekort alom hier. Slaapt de een een nacht door is het de ander wel die ons wakker houdt.
We hoopten dat een groot bed de oplossing zou zijn, maar helaas is dat nog niet het geval. De magnetiseur die wij aan huis hebben gehad en haar heeft behandeld heeft ons verteld dat het echt vanwege alle indrukken van de dag komt. Ze wordt daar gewoon onrustig van en in de nacht verwerkt ze dit allemaal.
één jaar geleden
Ons zoontje is 5 november 2 geworden en slaapt al sinds zijn geboorte ontzettend slecht. Van alles hebben we geprobeerd, osteopaat, fysio, kinderartsen(hij bleek ook koemelkallergie te hebben). Een tijdje ging het goed maar een aantal weken geleden begon het drama opnieuw, maar nu echt hele nachten echt wakker zonder maar een minuut te slapen. Vreselijk vermoeiend en echt om te huilen. Sinds een paar weken ben ik met hem onder behandeling bij een homeopaat en dit raad ik iedereen aan wiens kindje slecht slaapt! Na een paar dagen sliep hij weer, beter dan ooit!
één jaar geleden
Jep.. Hier ook. Het zijn echt fases. Altijd goed geslapen, maar met bepaalde ontwikkelingen slaapt hij ineens slechter. Nu is hij bijvoorbeeld veel aan het praten en wordt hij om 02.00u wakker.. Huilen om mama, dan maar bij mij in bed en partner naar het logeerbed.. Slapen we allemaal nog een beetje 😅 meestal duren de fases hier een week of 2 en dan gaat 't weer beter