21 Reacties

5 jaar geleden

Het zou kunnen dat het ventieltje zeg maar n soort van vervormd is, dacht dat op de site van dr brown zelf gelezen te hebben. Wij hebben gelukkig geen last van spruw, dus wij hebben ze alleen bij het eerste gebruik uitgekookt. Je kunt wel ook los de onderdelen kopen, dan hoef je de fles niet helemaal nieuw te kopen. Bij ons bij de kruidvat en da hebben ze ze ook mocht je liever in een winkel kopen als online.

5 jaar geleden

Hey! Wij hebben ook de dr Brown flessen een tijd gebruikt, onze zoon ging slecht drinken en huilen tijdens de fles. En nu met de difrax fles is de rust weer terug. Nu ik je bericht lees vraag ik me ook af of er iets met die fles aan de hand was. Wat denk je dat er stuk is dan?

5 jaar geleden

Reactie op Ilseva

Het zou kunnen dat het ventieltje zeg maar n soort van vervormd is, dacht d ...
Ja, het lange gedeelte is wel een beetje scheef getrokken inderdaad.

5 jaar geleden

Wij hadden de starter set van dr Brown. 2 flessen al lek. Nu de laatste fles. Als deze lek is koop ik iig geen dr brown! Moet afzien voor de melk, als de fles dan lekt en alle melk weg. Iskan ik wel janken!

5 jaar geleden

Reactie op Shar1289

Hey! Wij hebben ook de dr Brown flessen een tijd gebruikt, onze zoon ging s ...
Ik vermoed zelf dat het groene ventiel een beetje scheef getrokken is, maar ik vraag me af of dat de reden kan zijn, dat ze onrustig is en zoveel huilt ineens.. 😅 zou een baby voorkeur kunnen hebben qua fles? Want qua speen wil ze echt alleen maar van dr Brown..

5 jaar geleden

Reactie op ol86

Wij hadden de starter set van dr Brown. 2 flessen al lek. Nu de laatste fle ...
O dat is mooi balen inderdaad! Wij hebben gelukkig geen last van dat hij lekt, vinden het verder dus ook wel een fijne fles.. behalve dat ze nu dus zo huilt en het nu met 1x proberen difraxfles ineens wel wilde...

5 jaar geleden

Waarom zou je het niet mogen uitkoken? Het moet toch schoongehouden worden? Uitkoken kan gewoon volgens mij hoor

5 jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Waarom zou je het niet mogen uitkoken? Het moet toch schoongehouden worden? ...
Dr Brown geeft zelf aan dat de flessen van hen daar niet geschikt voor zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Thereforyou

DrBrown hebben coating dat uitkoken niet nodig is om schoon te houden.. evt in sterilisator kan wel, maar volgens verkoop info niet noodzakelijk.

5 jaar geleden

Mmmm nee hier alleen af en toe een lek fles maar dan zit dat groene ding scheef of las hier ook iets met knijpen in de speen tijdens het vastmaken dag ie dan gaat lekken. Hier ook elke voeding uitgekookt ookal mag het niet.... Dus nee een mysterie... Gewoon straks nog een keertje proberen?

5 jaar geleden

Kan het zijn dat groene onderdeel wat van vorm is veranderend door het uitkoken, dat deze wat vacuüm trekt in de originele fles en daarom drinken zo lastig gaat? Als ik hier de fles te strak dicht doe, gaat de kleine "erop slaan" alsof hij eigenlijk uit natuurlijke impuls de borst gaat masseren voor meer melk toestroom. Dan zit ook het groene onderdeel te dicht/strak.

5 jaar geleden

Dr Brown nooit uitkoken in een pannetje water!!

5 jaar geleden

Reactie op Meez

Kan het zijn dat groene onderdeel wat van vorm is veranderend door het uitk ...
Ze slaat inderdaad heel vaak op de fles! Gaan we vanavond meteen eens goed checken!

5 jaar geleden

Het flesje zelf mag wel in de vaatwasser maar de groene onderdelen niet, deze fout heb ik zelf eens gemaakt.. wij wassen de fles meestal gewoon met een sopje heet water af en de groene onderdelen, de speentjes kunnen wel uitgekookt worden. Wij hebben met de flessen verder geen problemen

5 jaar geleden

Dr Brown nooit uitkoken in een pannetje water!!
Klopt, weten we. Maar helaas door spruw al meer dan 6 weken, moesten we wel om er zeker van te zijn dat ze er echt goed vanaf kwam. 😊

5 jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Dat kan niet omdat de onderdelen daardoor niet meer goed passen en het zijn werking verliest. Ik doe ze altijd in de vaatwasmachine.

5 jaar geleden

Reactie op ol86

Wij hadden de starter set van dr Brown. 2 flessen al lek. Nu de laatste fle ...
Wat lekt er dan?? Ik gebruik al jaren bij alle kids dr Brown en heb echt nog nooit een lekkende fles gehad.

5 jaar geleden

TS schrijft niet over lekken, maar dat het drinken een ramp is, lang duurt met frustratie 🙃

5 jaar geleden

Reactie op Mx3

Klopt, weten we. Maar helaas door spruw al meer dan 6 weken, moesten we wel ...
Tip voor de spruw: gentiaan violet Snap dat je alles uit moet koken bij spruw, maar dan gaat dus inderdaad je fles van dr Brown kapot.

5 jaar geleden

Even on topic. Zou prima kunnen natuurlijk! Sowieso het type speen kunnen ze echt wel voorkeur hebben. Als de dr Brown speen op de difrax werkt doe je dat toch gewoon. Maar misschien was het een moment opname? Zat er bij wijze van ff een boer of scheet dwars en lukt t nu wel weer?