71 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb de tula free to grow en Ben er heel content van.

5 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met een andere draagzak. Dus hier alleen mijn ervaring met 1 draagzak: Ik heb zelf de stokke my carrier back and front. Ik vond het handig dat ik deze voor meerdere fases/leeftijden kon gebruiken. Moet zeggen zit erg lekker, ook met de kleine erin (nu 6.5 week, dus zat er met 5 weken ook in). Geeft mij goede ondersteuning aan de rug. En ik kan hem zelf aan en uit doen inclusief kleine erin zetten, heb geen hulp nodig oid. Vond het in het begin wel wennen hoor (met alle is dat denk ik) maar had weer een zwanger gevoel met gewicht aan de voorkant😂😂

5 jaar geleden

Wij hebben de click carrier van bykay. Vind hem fijn!

5 jaar geleden

Wij hebben de little frog. Het is een draagzak maar gemaakt van de stof van draagdoek . Zie ook de volgende site www.vonvavoom.nl

5 jaar geleden

Zoek vooral een ergonomische draagzak... geen stokke of baby bjorn. Deze hebben of een verharde rugpand (geen natuurlijke bolling) of geen M houding. Wat ik je echt kan aanraden is een draagconsult ik vindt zelf bij een kokadi flip baby enorm fijn en jij kan misschien tula free to grow weer fijn vinden...

5 jaar geleden

Ik heb ook die zwarte tula free to grow en hij is echt heel fijn! M'n vriend past hem ook, makkelijk te verstellen, makkelijk om alleen aan te doen en hij is ergonomisch.

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Ik heb ook die zwarte tula free to grow en hij is echt heel fijn! M'n vrien ...
Ik ook! Ben er super blij mee, 1x afstellen (wat makkelijker is dan dat het lijkt) en je hebt hem met 2 klikken aan👍

5 jaar geleden

Wij hebben de artipoppe. Hele mooie stof en Fijn draagcomfort.

5 jaar geleden

Ergobaby omni

5 jaar geleden

Reactie op Mommyofthelittle1

Zoek vooral een ergonomische draagzak... geen stokke of baby bjorn. Deze he ...