22 Reacties

4 jaar geleden

Ik draag niet over mijn jas. De jas gaat over de draagzak. Er zijn ook speciale draag jassen

4 jaar geleden

Ik heb ook tula en ik heb een jas dat hiervoor is gemaakt. Bij bon prix heb je meerdere jassen
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ze hebben speciale jassen waar je hem onder kan doen. Ik heb zelf ervaren dat het nogal warm voor de kleine was. Ik had haar goed ingepakt in een berenpakje en met een muts op. Onder mijn vest gedaan en een mantel omgedaan (dat doe ik ipv een jas nu) en madam was helemaal bezweet na een wandeling van 20 minuten... De keer daarop alleen een berenpakje aangedaan en een muts op. En toen was ze prima op temperatuur alleen wat koude handjes. Dus misschien met wandjes aan dat het helemaal goed is...

4 jaar geleden

Ik dacht altijd dat het met jas open gedragen wordt, haha. Krijg het niet koud met een kind tegen je aan, dacht ik

4 jaar geleden

Ik heb een draagjas, bevalt heel goed! Maar soms doe ik ook een andere jas aan, die laat ik dan open hangen en doe mijn dochter een berenpakje aan die echt goed warm is en mutsje op. Dat kan dus ook. Zelf heb je het niet snel koud met zo'n lijfje tegen je aan

4 jaar geleden

Ik draag onder mijn jas die is te groot normaal draag ik over mijn jas. Er zijn speciale draagcovers van een heerlijke dikke fleece

4 jaar geleden

Ik heb ergobaby draagzak en draag hem onder een draagjas van de bonprix. Is wel een dunne jas, is warm zat met zo'n kleintje. Zelf heeft ie het ook niet koud tegen mij aan. Doe hem gewoon in zn normale kleding erin, alleen mutsje op. Zelfs dan issie soms wat bezweet na een wandeling van 45min

4 jaar geleden

Let wel op dat je je kindje niet mag dragen met een pakje met vaste voeten er in! (Bijv een berenpakje) dit is niet goed voor de heupjes. Door de voetjes komt er een druk op de heupkop te staan :) dit vertelde mijn draagconsulte ooit bij de oudste wist het nooit en idd nu eens geprobeerd en t pakje dit idd erg strak door devoetjes er in

4 jaar geleden

Let op met berenpakjes met voetjes, dat kan knellen bij de baby. Ik heb baby een jasje aan en een draagjas

4 jaar geleden

Ik heb van een vriendin een fleecedoek kunnen lenen, speciaal hiervoor gemaakt. Zo draag ik mijn dochter onder mijn jas: de jas heb ik onderaan dicht, en dan kan ik de fleececover tussen de jas doen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Janine1990

Ik heb van een vriendin een fleecedoek kunnen lenen, speciaal hiervoor gema ...
Little frog fleececover

4 jaar geleden

Hier ook een tula free to grow Vorige week besteld en moet zeggen ik vind het een top draagzak. Heb zelf een draagjas gekocht omdat ik graag wilde dragen. Maar je kan ook gewoon een extra grote jas aandoen.

4 jaar geleden

Ik heb ook een Tula free to grow en draag hem tegen mijn lijf en dan gewoon mijn normale winterjas open. Die draagjassen zijn mij te duur voor die paar maanden. Mijn zoon krijgt een legging onder zijn gewone broekje en een extra paar sokken en zijn katoenen jasje. Als er echt veel wind staat of het extreem koud is, pak ik de kinderwagen. Met mijn dochter ook altijd zo gedaan.

4 jaar geleden

Ik heb ook een tula free to grow. Ik heb bij de Lidl een draagjas besteld voor €20,-. Wilde ook geen dure, omdat ik niet weet hoe vaak ik hem ga gebruiken. Mijn eigen winter jas open vond ik fris worden

4 jaar geleden

Ik heb een oversized teddy coat die ik over de draagzak doe. Ik doe mijn zoontje buiten zijn kleding een wollen mutsje op en extra sokken. Dat is verder genoeg voor ons want ik krijg het heel erg snel warm.

4 jaar geleden

Ik heb haar onder mijn normale jas. Mijn jas kan dan niet meer dicht. Dit los ik op door mijn grote sjaal om mijn nek te doen en de uiteinden van de sjaal om de draagzak te wikkelen.

4 jaar geleden

In theorie mag je je baby niet in jouw jas dragen, want dat zou te warm voor hem worden. Ik vind het zelf onzin, dus heb zo'n mama winterjas gekocht. Ik kan bij de rits een extra stuk erin ritsen, zodat er ruimte is voor de kleine incl capuchon voor de kleine. Ik ben er al een paar keer mee op pad geweest en we vonden het beide fijn. M'n dochtertje ging niet zweten ofzo. Ik had haar alleen een mutsje opgezet en haar normale kleertjes aan in mijn jas.. Ik gebruikte eerst een rekbare doek, maar ik vind haar daarvoor te zwaar aan m'n rug, dus gister een draagzak binnen gekregen van Stokke MyCarrier. In huis zat ie erg lekker en lekker snel met aantrekken

4 jaar geleden

Ik draag gewoon een oversized winterjas lang van de Pieces maat L, was afgeprijst voor 60 euro. Daarbij Artipoppe draagzak en ik laat mijn jas open. Dat is echt niet te koud, met 2 graden vorige week buiten gelopen. De baby en zak geven mij veel warmte. De baby had aan: Lange mouwen romper, lange mouwen truitje, broekje, sokken, sloffen, en jasje en muts. Heerlijk!

4 jaar geleden

Ik heb m’n jas altijd gewoon open. Warm genoeg met een kind op je.

4 jaar geleden

Hoppediz 3 in 1 cover heb ik. Is een fleececover en een waterdichte cover. Die kun je samen gebruiken of alleen de fleecd of alleen de regencover. Ik draag zelf onder mijn jas, cover er over. Dan mijn jas los. Je kunt het ook over je jas gebruiken. Zit ook een soort colsjaal bij zodat je niet koud wordt in je hals/nek.