Dragen van geen bh's

Melanie Maria
21 dagen geleden
Volgen
Hey hoi! Al zo'n twee jaar draag ik geen bh's meer. Nu zit ik te denken hoe dat zal gaan met de zwangerschap. Ik heb sinds een week (ik ben pas 4+4) al pijnlijke borsten, voelen gezwollen etc. BHs vind ik totaal niet meer lekker zitten, ik voel me opgesloten erin. Maar straks als het allemaal meer gaat groeien en borstvoeding ga geven etc... Dan ontkom ik er denk ik niet aan. Iemand in t zelfde schuitje en/of tips? Liefs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
Weela
21 dagen geleden
Miss n sport bh zonder beugels voor nu en voedings bh zonderbeugels voor na de bevalling?
  • Rapporteren
Fleur H
21 dagen geleden
Reactie op Weela
Miss n sport bh zonder beugels voor nu en voedings bh zonderbeugels voor na de bevalling?
Ik draag ook niet altijd een bh. Zeker wel bij het lopen anders heb ik pijn. Maar met een sport bh voel je je nog veel meer gevangen hoor. Die zit nl veel strakker. Dus dat zou ik niet doen.
  • Rapporteren
Laura1993
21 dagen geleden
Ik draag bralettes, misschien een tussenweg? Vind ik erg comfortabel zitten en heb je ook als voeding variant
  • Rapporteren
Bernou
21 dagen geleden
Sport bh light support. En met sporten 2 over elkaar omdat het anders te pijnlijk is.
  • Rapporteren
Nalle
18 dagen geleden
Ik draag ook bijna nooit een beha. Verwacht niet dat het zou helpen tegen de pijn eerlijk gezegd.
  • Rapporteren
JannaP
18 dagen geleden
Er zijn speciale naadloze zwangerschapsbeha's. Even googlen of bij de prenatal kijken! Lijkt me heerlijk zitten, vooral op het eind.
  • Rapporteren
Veraaa
10 dagen geleden
Ik draag ook al een jaar geen BH’s meer. Ik weet niet welke cupmaat je hebt, maar ik merk nog niet zoveel verschil nu ik zwanger ben. Ben wel pril, bijna 5 weken. Ik heb maat 75B. Maar ik zat hier wel ook over na te denken hoe het straks zal zijn als mijn borsten flink groeien. Voorlopig no bra ;)
  • Rapporteren